Când ies din salonul lui Andy dau de toată presa ce-i asaltă pe bieţi băieți.
-Ce căutaţi aici iar ? Spun eu iritată.
-Domnișoară, domnișoară ce a păţit domnul Biersack ? Strigă un reporter disperat .
-Nu-i treaba voastră .
-Este din cauza dnv.?
-Poftim?! Strig eu uimită.
Nu am mai dat importanţă acelor disperaţi și am intrat peste Andy.
Firar, este în boxeri și maiou.
-Scuze dar m-au asaltat ăștia de la presă. .. Spun eu punându-mi mâinile la ochi.
-Au venit aici?! Spune asta îmbrăcându-se rapid cu pantalonii .
După vine și mă ia de mână ieșind cu mine în faţa jurnaliștilor obsedaţi .
-Domnule Biersack ce sa întâmplat? De ce sunteţi la spital ? Strigă altă obsedata .
-Un mic accident în bucătărie,o nimica toată . Spune el calm.
-Sunteţi împreună?
-Da .
-De căt timp ?
-Nu-mi aduc aminte .
Și uite așa a răspuns la toate întrebările, lejer pentru faţadă, iar eu stăteam acolo uităndu-mă mută.
-Ăm.. Putem pleca, Andy ?
-Hă, ce? Oh da, acum. Imi răspunde el asaltat de întrebări. Nu le-a mai răspuns și mă trezesc târâită pe holurile spitalului, spre ieșire.
Odata ieșiţi din locul ăla, ce curand ne va deveni aproape a doua casă,mergem spre mașină apoi intrăm în ea şi pornim.
Era o liniște mormântala între noi din nu știu din ce motiv, fapt ce mă irită.
Nu trece mai mult de 20 minute și ajungem acasă.
Ieșim din mașină și-i văd pe băieţi cum parchează mașina lor, în spatele nostru,apoi coboară și ei.
Mă îndrept acum spre ușă dar aud din spate șoșoteli și mă întorc brusc.
-Ce șoșotiţi voi acolo? Întreb eu.
-Nimic . Strigă toţi înafară de Andy.
-Spuneau dacă ne-am certat. Spune Andy calm.
-De ce credeţi asta ?Spun eu privindu-i,cu măinilie în șold.
-Nu vă ţineţi de mănă, nu vă vorbiţi, staţi unul în faţă și unul în spate... Spune CC .
-E și ? Spunem eu și Andy la unison.
Am ignorat orice vorbă în plus și am intrat în casă,camera mea si apoi în baie dând drumul apei de la cadă.
M-am pus în faţa oglinzii privindu-mi porcăria de mască numită fată.
Mdea, nicioadata nu mi-am admirat înfăţișarea, de ce să o fac acum.
Cada s-a umplut deci mi-am dat hainele jos și am intrat în acea minunată apă fierbinte.
După 20 de minute am terminat prea meritata baie și am ieșit din baie acoperita cu un halat alb.
-Ce mult îţi mai ia să faci o baie.Spune Andy stând în fond pe patul meu.
-Ăhăm .. Spun eu uitandu-mă în dulap după hainele bune.
CITEȘTI
I Hate my life without You .
FanfictionNumele personajului principal feminin este Abby, dar nu am schimbat momentan in toate capitolele . Deci o sa gasiti predominant numele Adelina .