**Abby's POV**
-Andy,nici nu te obosi sa-mi explici ca e treaba ta ce faci,spun eu,coborand scarile privindu-l serioasa.
-Dar...nu e vina mea!Tipa el,venind spre mine.
-Nici sa nu te gandesti sa tipi tu la mine cand e vina ta si a tarfei...Pardon!Prietenei tale,tip si eu,plecand spre bucatarie nervoasa.
El a avut o tentativa de a veni dupa mine,dar s-a razgandit rapid din nu stiu ce motiv si a plecat in camera lui nervos,busind usa zgomotos.
Ma asez la masa langa Tea care parea sa se fereasca de vreo posibila lovitura la nervi din partea mea.
-Daca vrei il tai eu,spune Tea cu un cutit in mana.
-Nu,lasa-l in logica lui...daca el asa vrea,asa sa fie,spun eu zambind slab pentru a nu-i ingrijora.
Mai trece un scrut timp in care July si CC mancau nuttela pe paine la greu si Tea era plictisita la cate feli le facea.
Ea nu mananca nuttela si sa se faca utila si sa nu se duca peste Andy sa-l bata,isi ocupa timpul cumva.
-Nu stiu cum mancati porcaria asta,spune Tea amuzata de nehaliti din fata ei,July si CC.
-Nuttela e viata!Tipa ei cu gura plina.
----------------------
Dupa o ora de stat in bucatarie la taclare si halit,am pornit spre camera mea decisa sa ma schimb si sa ies prin oras de nebuna sa ma plimb.
Am iesit din bucatarie si,odata ajunsa in sufagerie,dau de Melissa singura intinsa pe canapea cu telecomanda in mana.
Imi ies din minti cand o vad ca se simte ca la ea acasa in casa mea!
Ma pun in fata televizorului si-i deranjez treaba cu o intrebare tipica.
-Cand ai de gand sa pleci?Intreb eu incercand sa-mi controlez nervii.
-Cand vreau si am chef,ce treaba ai tu fetito?Indrazneste ea cu tupeu si se ridica in fund.
-Ei,ori pleci singura ori te dau eu afara.Daca vrei sa stai cu Andy nu ai decat sa va vedeti altundeva,spun eu serioasa facandu-i semn spre usa.
-E casa ta s nu stiu eu?-Da! E casa mea si iesi dracului afara,incep eu sa tip ca ultima apucata.
Ea ma priveste putin uimita de reactia pe care am avut-o si se ridica zambind triunfator spre mine,apoi isi intoarce privirea spre capul scarilor si-si schimba expresia fetei din rea in trista si umilita.
Cand ma uit la persoana ce ne privea..imi dau seama ca a plecat fara sa ma zica nimic doar pentru a iesi ea persoana buna din situatia asta.
E Andy si se uita cum pleaca vrajitoarea pe usa spre dracu sa o ia,apoi ma priveste si pe mine serios.
Se vede in privirea lui o nota de deramagire pentru comportamentl meu coplaresc,dar nu ma las afectata de asta..nu e vina mea.
Nesuferitul..imi intoarce spatele si pleaca,iar la el in camera fara sa-mi zica nimic.
-Nu e vina mea ca tu ma faci sa ma comport asa,tip eu,dandu-mi lacrimile.
Mi le sterg rapid si fug pe usa,plecand pe stada spre parc si cand aproape am ajuns dau de un magazin interesant.
Defapt nici nu stiu cum se numeste,dar e de facut tatuaje si pus pircing-uri.
Ma decid sa intru si sa-mi fac un afurisit de tatuaj ca de mult imi doresc unul,dar nu am avut destul curaj.
Sunt intampinata de un barbat plinut,cu barba lunga,carunta si plin de tatuaje.
-Salut,vreau sa-mi fac un tatuaj..cat costa?Intreb eu apropiindu-ma de el.
-Depinde de marime,pustoaico.
I-am explicat ca vreau un simplu nume,numele meu..si el ma pus sa ma asez si si-a scos ustensilele dupa ce i-am platit.
Bietul om a reusit sa faca doar ''A'' si l-am oprit,nu ca ma durea ci pentru ca m-am gandit mai bine si..chiar daca sigur ma lasa cu ochii in soare pentru Melissa este totusi iubirea vietii mele intr-un fel.
Nu pot sa-l uit si nici nu vreau asa ca am schimbat numele ce trebuia scris pe incheietura mea,Andy..asta vreau sa tin minte toata viata mea.
Vreau sa il tin minte pe el pentru o eternitate ci nu pe mine,deci sper sa nu regret.
Am iesit din magazin aproape vesela ca mi-am implinit dorinta cu tatuajul si mi-am scos aproape toate pircing-urile,mai am doar unul in buza inferioara la care nu am putut renunta.
Pornesc iar pe strada,insa spre casa ca am avut timp destul sa ma linistesc si merg sa ma culc.
Jumatate de drum l-am parcurs la pas lent si dintr-o data aud un clanson puternit din spatele meu.
-Te duc acasa?Aud vocea lui Andy.-
De ce asi vrea?Spun eu intorcandu-ma si privindu-l serioasa.
-Poate nu vrei,dar gandeste si tu ca nu mergi pe jos ..si stai cu mine,spune el si ultima parte mai incet,dar tot l-am auzit.
-Infine,spun eu si urc in masina.
Porneste masina si merge incet numai in ciuda mea,dar nu cedez deloc nici eu si nu scot vreo vorba.
El vede ca nu spun chiar nimic si ma mai priveste din cand in cand parca vrand sa spuna ceva,dar nu indrazneste.
Pana la urma isi face curaj si deschide gura destul de linistit.
-Nu e nimic intre mine si Melissa.
-Cum spui tu,zic eu incercand sa par nepasatoare.
-Daca ma lasi sa-ti explic sigur intelegi,spune el atent la drum.
Nici nu ma lasa sa-i zic da sau nu ca incepe sa-mi explice care-i faza cu tipa asta.
"Parintii ei au murit intr-un accident la laboratorul de chimie unde lucrau cand ea avea doar cinci ani,deci asta a facut-o sa sufere foarte mult si sa o ia pe cai gresite.Noi avem o relatie mai speciala pentru ca i-am fost alaturi tot timpul pana s-a mutat.Lucrul asta ne-a facut sa ne simtim ca fratii,dar ea incepuse sa ma iubeasca mai mult ca pe un frate si asta ma facut pe mine sa ma racesc de ea un timp..pana am intalnit-o pe Juliet.Atunci mi-am dat seama ca ea a renuntat la mine si si-a dat seama ca mai bine se resemneaza sa ramanen prieteni ca inainte.Ea imi critica toate iubitele si eu i-am permis asta,dar cand s-a intors si a inceput sa te jicneasca pe tine si a vazut ca nu-i mai merge ca nu o las eu..a incept sa devina nesuferita si vrea sa te faca geloasa sa se razbune pe mine."
-Pai...
***********//*******************
Salutare :)) Stiu ca dureaza mult sa scriu si sa postez cate un capitol ..dar nu am ce face.Mi-am blocat telefonul ca am uitat modelulpattern-ul si Pa-Pa !Laptopul merge ca naiba si scriu pe -note- din ala,apoi il dau unei prietene si-l posteaza.Grea e viata asta,nu ? :))) Infine .. "surpriza" de care ziceam e ca .. PAM PAM ..Tobele ! Vreau sa bag 3 personaje noi si acelea vor fi cititori cei mai "fideli". Hue-Hue :)))Deci cine vrea ( Daca vrea ) sa lase comenariu cu numele si trasaturile fizice+morale,apoi eu aleg care cred ca se potrivesc cel mai mult.
CITEȘTI
I Hate my life without You .
FanfictionNumele personajului principal feminin este Abby, dar nu am schimbat momentan in toate capitolele . Deci o sa gasiti predominant numele Adelina .