Capitolul XXXII: Totul e ok pana apare altceva...

351 23 0
                                    

-Andy?Aud o voce in spatele meu.

-Melissa?Sune Andy uimit,uitandu-se peste umarul meu la acea persoana. 

-Biersack,m-a fost dor de tine,spunea ea venind spre el. 

Andy ma da usor jos de pe el si ma pune pe banca,apoi e ridica si merge sprea aceasta Melissa.O ia in brate fara sa-i pese de reactia mea,iar eu ma ridic si pornesc pe drum spre casa nervoasa.Ce naiba? ''Te iubesc'',da sigur!Zici ca acum e gata sa o ia acasa..ca nu-i mai da drumul.Nici nu-mi mai pasa de ce crede el ca face si plec acasa la pas grabit. 

-Si mie mi-a fost dorde tine,aud vocea lui Andy dn spatele meu. 

**Andy's POV** 

Stau e vorba cu Melissa de vreo cinci minute si inca ma mir ca Adelina nu bombaneste nimic acolo pe banca. 

-Cine era fata aia? Ma intreaba Melissa cu un ton cam artagos. 

-Adelina,iubita mea,spun eu intorcandu-ma spre banca unde ar trebuie sa fie micul meu panda. 

-A plecat mai devreme,spune Melissa triunfator. 

Unde a plecat? Oh nu ! Sigur sa suparat crezand ca o ignor pentru Melissa,trebuie sa ma duc dupa ea rapid. 

-Andy! Ma asculti macar? 

-Da,te ascult.Acum trebuie sa ma duc dupa Adelina ca sigur sa suparat..poti sa vii sa-i vezi pe baieti daca vrei. 

-Cam fitoasa dupa gusturile mele aceasta Adelina..oricum vin,spune ea si pornim spre casa. 

-Nu e fitoasa deloc,ti se pare doar,spuneu pe la jumatatea drumului cand realizez ce a zis. 

-Cum zici tu,spune dand ochii peste cap. 

Ce mult s-a schimbat Melissa de cand s-a mutat in Los Angeles..pare o aroganta. 

-Si .. Andy,de cand te-ai despartit de Juliet?Continua tot ea. 

-Nu stiu..de ceva timp si-mi este mult mai bine cu Adelina pentru ca o iubesc si... 

-Adelia in sus,Adelina in jos. Mai las-o pe fata asta si spune-mi ce ai mai facut cat timp am fost eu plecata. 

-Nu sti cand ai devenit asa de nesuferita,dar sa stiica eu chiar tin la fata asta si nu te as sa iti bati joc de ea..Ea nu este ca restul fetelor cu care am fost pana acum,spun nenervos. 

-Calmeaza-te,omule,spune ea ranjind. 

-Dute la baieti,salutai si dupa poti sa pleci,spun eu si intru pe usa fugind direct la etaj. 

Am mai auzit cateva schiorlaieli de la Melissa,dar le-am ignorat si mi-am vazut de drum si de treaba mea.Odata ajuns la etaj m-am pozitionat,hotarat sa rezolv situatia,in fata usii din camera Adelinei.Am ciocanit odata si nu a raspuns,dar am auzit fosfaneli...a doua oara raspunde venin langa usa. 

-Tea,ti-am zis sa ma lasi in pace ca sunt bine,tipa ea cu o voce tremuranda. 

-Eu sunt...Spun eu pe un ton scazut lipindu-ma de usa cu fata. 

-Oh,tu ..Ce vrei ? 

-De ce ai fugit de langa mine?Ce am facut? 

-Andy,nu am nimic..sunt bine deci pleaca la Melissa,spune ea cu vocea pitigaiata numele ei.Deci asta-i problema..Nici nu mi-am dat seama,dar trebuia sa stiu,ea fiind foarte geloasa.Trebuie sa o dreg eu cumva chestia asta. 

-Imi pare rau..nu mi-am dat seama ca te deranjeaza,spun eu privind podeaua. 

-M-ai dat de pe tine si m-ai pus pe banca doar sa te duci la aia si..defapt nici nu e treaba mea.Nu mi-ai zis niciodata sa fiu iubita ta ci doar am pretins ca sunt..deci e treaba ta,spune ea aproape incepand sa planga. 

-Ba esti,ai fost si vei fi a mea si eu al tau..propietatea ta,mai stii ? 

 -Mdea,mai stiu din pacate ca ti-am dat-o pe Juliet afara. 

-Exact,spun eu si incerc sa apas pe clanta,insa usa era incuiata. 

-Andy,lasa povestile si pleaca. 

Mai bine o las sa se linisteasca,apoi vin iar la ea si intre timp cobor la baieti sa vad ce fac.Am coborat scarile si cand trec prin sufragerie o vad pe Melissa peste Ashley pe canapea,dar ii ignor si ma duc la bucatarie unde ii gasesc pe Tea,July si CC stand la masa.Ma asez si eu langa ei fara sa scot o vorba si-i iau din mana lui Tea o felie de nuttela,apoi o indes e toata in gura cu privirea incruntata si cu gandul la ce asi putea face sa ma ierte Adelina. 

-Ce i-ai facut de data asta? De cand a venit a urcat grabita la ea in camera si s-a incuiat acolo,iar cand am fost sa vad ce are ma dat afara si plangea. 

-Am lasat-o putin pe banca cat am vorbit cu Melissa si s-a suparat crezand ca suntem prea apropiati,spun eu serios. 

-Melissa?! Tipa CC uimit. 

-Cine-i Melissa?Intreaba fetele. 

-Da,Melissa..e peste Ash pe canapea,spun eu stramband din nas si facand semn spre sufragerie. 

-Melissa este o prietena din copilarie a lui Andy care se da la toti baietii care-i vede,spune CC iutandu-se la Tea care deja se schimba la fata. 

-Si la tine sa dat ?!Intreaba Tea apropiindu-se ma tare de CC amenintator. 

-Daca spun da te duci acum peste ea si-i smulgi parul,nu? 

-Poate..spune ea punandu-se la locul ei. 

M-am ridicat cu gandul sa mai pierd niste timp la televizor si dupa ce m-am ridicat am pornit spre canapea.Odata ajuns am ezitat o secunda sa ma asez cand am vazut-o pe Melissa,apoi m-am asezat la distanta de ea si am schimbat la ce voiam eu.Nu dureaza mult ca ea se pune langa mine si se lipeste afectiv de corpul meu intr-o secunda.Am incercat sa o indepartez subtil,insa nu dadea semne ca are de gand sa renunte asa ca m-am luat de ea. 

-Melissa,lasa-ma in pace macar acum,spun eu serios fara sa o privesc. 

-Oh haide,Andy...nu-ti e dor de atingerile mele deloc ?Spune ea cu o tentativa de voce senzuala care nu prea ia iesit. 

Exact cand sa ma ridic si sa ii dau o replica Melissei..o vad pe Adelina i capul scarilor,privindu-ma dezamagita cu mainie adormite pe langa corp. 

-Nu e ce crezi,spun eu incercand sa-i explic. 

-Andy, .... 

*********S

cuze ca a durat atat..Probleme de familie,asta-i motivul meu.Deci..Scuze,scuze,scuze ! Ma revansez eu Cumva si cred ca am si o idee pe care v-o spun capitolul urmator.Pana atunci sa fierbeti de la ''suspansul asta afurisit'' 

I Hate my life without You .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum