Capitolul XIII

588 32 2
                                    

-Dar .. nu pot sa nu o fac .

-Ba poti si o vei face . Ca vei vrea sau nu !

-Si daca nu pot sa ma abtin ?

-Te bat eu .

-Nu ma bati ca iti este mila de mine . Spun eu incercand sa rad .

-Nici sa te prefaci ca razi nu poti ? Stiu ca trebuie sa plec si ca vei ramane singura dar ... ne vom revedea curand .

-Nu-mi pasa !

-Cum adica ?

-Nu vreau sa pleci . Spun eu trista .

-Dar trebuie .. asta-i singura sansa sa-l pastrez pe meneger de partea mea ,te rog intelege-ma .

-Bine ...nu trebuie sa conteze parerea mea oricum doar cine-s eu sa te impiedic sa ma parasesti .

-Hai nu dramatiza . Te voi suna in fiecare zi ,promit .

-Pe cuvant de cercetas ? Zic eu cu un zambet strengar .

-Da .

Isi pune doua degete pe frunte si ma saluta ca un mic cercetas,la care eu am zambit slab .

-E si asta un inceput .

-Aham ..

Se aude brusc usa trantita de perete cu forta si un tipat feminin ce-l striga pe Andy .

-Andy ! Ce faci aici cu tarfa asta ?

-Juliet ?! Spunem noi .

-Da,chiar eu ! Acum ridicate imediat din pat tarfulita mica si tu Andy hai acasa cu mine acum !

-Pardon ? Spune Andy sfidand-o .

-Cum ai auzit iubitule . Spune schimonosindu-si fata intr-un gest de sarut aruncat in aer spre el .

-Pleaca sau te dau eu afara . Spun eu calm .

-Ce ai zis ?!

-Ce ai auzit ! Tip eu de data asta .

-Si daca nu vreau ?

-Tu ai vrut-o pitipoanca inutila .

M-am ridicat din pat si-l ignor pe Andy ce ramane putin uimit apoi ma indrept spre usa si-mi infing mainile in parul dragei mele musafire .

-Aoch ! Ma doare ! Da-mi drumul .

-Tu ai vrut-o . Nu eu te-am chemat la mine in casa sa faci scandal si cand ti-am zis sa pleci nu ai vrut sa o faci de buna voie deci acum platesti .

-Te voi distruge copila nesuferita ! Striga Juliet trasa de par pe scari de mine .

-Ce dracu' ?! Spune Ash vizibil uimit de reactia mea .

-Afara ! Strig eu in timp ce o arunc pe usa pe Juliet .

Inchid usa si ma intorc spre cei din spatele meu care erau uimiti la maxim .

-Esti cea mai tare gagica EVER ! Striga Ash uitandu-se la mine .

-Cum ? Spun eu uitandu-ma amenintator la el .

-Nimic,nimic .

Il las pe Ash cu mainile ridicate in aer in semn de pace si ma urc inapoi in camera mea .

-Tu ce te uiti asa uimit ? Nu ai m-ai vazut fete agresive ?

-Ce ? Cum ? Ce tupeu sa ai sa-i faci asta lui Juliet ,printesa massmedia ? Cum ?! Zice el razand .

-Andy nu m-ai rade ca un idiot si fii atent aici .. nu eu am pus-o sa-mi intre in casa,sa faca scandal si sa-mi ameninte propietatea ,clar ? Ii spun eu calm .

I Hate my life without You .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum