-Pai ..pot sa raman la tine noaptea asta ?
-Cum vrei .
-Si unde dorm ?
-In camera aia goala din capatul holului .
-Dar eu credeam ca ..
-Tu credeai ca ce ?
-Nimic ..
-Andy,spune ca ma enervezi .
-Voiam sa dorm cu tine . Spune el cu o fata rugatoare .
-Bineeee ! Numai nu te mai uita asa la mine cu fata aia atat de ...
-De ? Spune dand din sprancene .
-Nu conteaza .
-Hai spune-o ..stiu ca vrei .
-Adorabila .
Dupa ce am spus asta am bagat capul in perna sa-mi ascund primivea de a lui .
-Heii .. rusinoaso scoate capul afara .
-Nu vreau ! Tip eu din perna .
-Atunci stai acolo ?
-Da .
Imi pune mainile pe umeri si cand vrea sa ma ridice incepe sa-i sune telefonul .
-Da ?
-...
-Ce vrei ?
-...
-Nu-mi spune iubitel .
Deja mi-a fost atrasa atentia si am scos instant capul din perna acum benoclandu-ma cu cea mai mare atentie la Andy .
-Da,da,da ...am inteles ca vrei sa ne inpacam dar ti-am zis ca eu nu mai vreau.
-...
-Stii ce Juliet ? Pa .
-...
-Pa am zis !
A inchis telefonul nervos si la aruncat in pat dupa sare la propiu pe mine si ma ia in brate .
-Era Juliet ?
-Da ...
-Voia sa va inpacati ?
-Da .. a zis ca ma v-a distruge daca nu .
-Are cum sa o faca ?
-Nu cred .
M-am eliberat cu greu din inbratisarea lui Andy si m-am ridicat in fund cu picioarele incrutisate pe pat .
-Ce ai patit ? Spune el trist .
-E aiurea Andy .. Toate astea .
-Cum adica ?
-Nu vezi ? Totul este bine o secunda apoi pof ..Ruinare totala ..Mereu .
-Hai ca nu-i asa chiar mereu .
-Ia gandeste-te ...Cand am inceput sa ne petrecem timp inpreuna s-a intamplat chestiia cu Juliet si faima si bla,bla,bla apoi stim amandoi cum s-a terminat ... iar acum asta . Este deja foarte clar .
-Ce-i clar ? Ce vrei sa spui ?
-Andy fii atent si proceseaza odata ! Tu trebuie sa te inpaci cu Juliet sa-ti recapeti agentul si eu trebuie sa-mi continui viata mizerabila asa cum m-am obisnuit de-a lungul anilor : Singura si trista .
-Ba nu ! Nu mai spune asta . Eu voi fii mereu aici cu tine ,promit .
Ma prinde iar in stransoarea bratelor lui puternice si se pune in pat sarutandu-ma .
CITEȘTI
I Hate my life without You .
FanfictionNumele personajului principal feminin este Abby, dar nu am schimbat momentan in toate capitolele . Deci o sa gasiti predominant numele Adelina .