11. deo

358 19 2
                                    

Dok je Harry naručivao picu, ja sam listala kanale na tv-u i čekala ga da pusti film.

"Pica stiže za 20 minuta tako da ćemo najverovatnije početi da gledamo film pre pice"

"Vazi, a koliko je uopšte sati?"

"12 i 15"

"Zar već, kako brzo prolazi vreme" rekla sam a Harry je samo klimnuo glavom u znak da se slaže samnom

Kada je Harry doneo sok i čaše pustio je film.

"Kako se zove film i jel mnogo strašan?" Pitala sam ga jer ako je mnogo strašan neću moći da spavam.

"Dead Silence se zove, pa i nije valjda toliko strašan"

Film je počeo. Za sada nije toliko strašno.

"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa" vrisnula sam kada sam videla iskasapljenu facu žene.

"Ajde bre nije toliko strašno šta si se usrala?" Rekao je sasvim opušteno

"Pa tebi možda nije ali meni jeste"

Začulo se zvono na vratima, picaaaaaa je konačno stigla.

"Ja ću da otvorim" rekla sam i polako krenula ka vratima.

"Ne sedi ja ću" rekao je i krenuo da ustane

"Sada je već gotovo" rekla sam i otvorila vrata.

"Dobar dan, evo izvolite vašu porudžbinu" rekao je čovek koji je doneo picu i dao mi je ogromnu kutiju sa picom i odmeravao me je.

"Hvala, evo izvolite pare i zadržite kusur" rekla sam i zatvorila vrata.

"Evo pice, aa jedva cekam da jedem"

"Jesi ti svesna da si otvorila vrata a da si bila obučena samo u moju majcu?"

"A zato me je onaj čovek tako gledao. Baš me briga, ionako ga verovatno neću videti više nikada"

"Pa dobro ako je tako, a sada ću da pustim dalje film i da jedemo"

"Važi"

Otvorila sam kutiju sa picom i počela da jedem. Harry je pustio film dalje, pa mi se i on pridružio u jelu. Pojela sam više od njega, ali šta ću kad sam bila gladna.

"Kako možeš toliko da jedeš a opet si tako mršava i zgodna"

"Pa ne znam, valjda mi je takav organizam, nikada nisam mogla da se ugojim a jedem za troje"

"Blago tebi, imam jednog takvog druga, mislim da si ga upoznala. Zove se Niall"

"Moguće, ako je to onaj što sam sela pored njega u školi"

"Pa verovatno mislimo na istog"

Ostatak filma skoro da nisam ni gledala jer je bio mnogo strašan, i još je sa lutkama. Pogledala sam na sat i bilo je pola 4.

"Ja bih trebala da krenem, osećam se bolje a i nebih da te smaram više, mislim da sam ti već dovoljno muka napravila."

"Neka, možeš da ostaneš još malo ako hoćeš"

"Ne treba, idem ja da se presvučem pa idem kući" rekla sam to, a iskreno mi se ne ide kući kod one veštice.

Kada sam se presvukla izašla sam iz kupatila i krenula da se obujem.

"Hvala ti još jednom za sve"

"Ma nema na čemu" Harry je rekao i prošao rukom kroz kosu.

"Idem ja sada, vidimo se okolo" rekla sam i otvorila vrata, a Harry je stajao pored mene.

"Čekaj da te povezem do kuće"

"Ne treba stvarno"

"Ajde da te povezem, nije mi problem"

"Ne treba, hoću da se prošetam malo"

"Dobro onda se vidimo, ćao" mahnuo mi je i zatvorio vrata.

Kada sam izašla iz zgrade nisam znala kuda da idem. Krenula sam desno jer mislim da smo odatle sinoć došli. Sva sreća pa je lepo vreme napolju. Posle pola sata lutanja stigla sam kući. Krenula sam da otvorim vrata ali su bila zaključana. Čudno je jer je vikend ali ko zna gde je moja majka sada otišla, nema veze još bolje. Podigla sam otirač i našla rezervni ključ. Otključala sam vrata i ušla u kuću. Kada sam se izula krenula sam ka kuhinji jer sam opet bila gladna. Na frižideru sam videla mali papirić na kome nešto piše. Uzela sam ga i na njemu je pisalo:
'Morala sam poslom da odem na nedelju dana u drugu državu, nemoj da ti je palo napamet da prljaš mnogo kuću i da je rasturaš, i nemoj da dovodiš momke kući. Imaš pare u svojoj sobi i te pare su ti za ceo mesec i više.'
Opet ona sa tim da sam ja kurva. Zgužvala sam papirić i bacila ga u kantu. Otišla sam u moju sobu da se presvučem i uzmem pare da odem do prodavnice. Kada sam se presvukla uzela sam pare i krenula do prodavnice. Hvala Bogu pa je blizu prodavnica. Ostavila mi je prilično dosta para a to nikada nije radila, uvek bi mi ostavila malo para i onda sam ja morala da preturam po njenoj sobi da bi našla još para i pritome sam i štedela, i mnogu reći da sam baš dosta uštedela u poslednjih 5 godina. U prodavnici sam uzela nekoliko čipseva, smoki, grisine, 3 čokolade, razne sokove i još mnogo grickalica. I da sve ću to sama da pojedem. Prodavačica na kasi me je čudno gledala verovatno što ovoliko kupujem ali kad bi ona znala koliko ja jedem ne bi se čudila. Ostalo mi je još dosta novca i malo više od polovine sam stavila kod ostale uštedjevine a ostatak sam zadržala za sebe. Tek je 6 a ja ne planiram da izlazim nigde jer me jos uvek po malo boli glava.
Telefon mi je zavibrirao i odmah sam uzela da pogledam. Stigle su mi 2 nove poruke. Jedna je još od pre dva sata što nisam videla i jedna je sada stigla. Prvo sam otvorila ovu od ranije, opet od nepoznatog broja u kojoj piše:
'Lepo je biti kući, ha? Xx -L'
Mene baš neko voli da zajebava
A druga je od nekoga čiji broj nemam i u njoj piše:
'Jel izlaziš večeras? Harry.'
A ovo je Harryev broj. Napisala sam mu:
'Ne, još uvek se ne osećam baš dobro'
Umemorisala sam njegov broj i ostavila telefon. Ostatak večeri sam provela gledajući tv i jedući. Kada sam se već smorila i pojela deo grickalica, polako sam počela da tonem u san. Kapci su mi polako postajali sve teži, i na kraju su se sklopili.

"Gde sam ja?" Ustajem polako i posmatram oko sebe.

Ovo je kuća iz horor filma od juče. Počela sam da hodam, tražila sam put ka izlazu. Odjednom sam čula glasne korake iza mene. Okrenula sam se i videla čoveka iz moje sobe one grozne noći. Krenula sam da trčim i trčim ali nigde nije bilo kraja. Ispred mene se pojavila Merry Shaw (zla žena iz filma koja nije imala decu nego lutke i bila je opsednuta njima, kada neko ko je vidi vrisne, ona mu odgrize jezik i ubije ga). Setila sam se da ne treba da vrištim jer su rekli 'Ako ikada vidiš Marry Shaw, nikada, nikada nemoj da vrištiš' (bolje zvuči na engleskom 'If you ever see Marry Shaw, don't ever, ever scream') ali bila je mnogo jeziva. Tu se pojavila i njena omiljena lutka. Sa jedne strane ona a sa druge strane onaj čovek. Nisam imala kuda, sve više i više su mi se približavali. Ponestajalo mi je vazduha od straha. Kada su mi već previše prišli počela sam da vrištim.

"Neeeeeeeeeeeeeeeeee, nemojteeeee neeeeee" tada je sve postalo crno.

"Neeeeeee" naglo sam otvorila oči i shvatila da je to bio san.

Opet sam bila sva mokra od znoja. Ustala sam i otišla do kuhinje po čašu vode. Mislim da samo ja mogu da sanjam dva košmara za redom. Upalila sam sva svetla na donjem spratu i došla do kuhinje. Uzela sam čašu, ali mi je ispala iz ruke na pod i razbila se.

"U pićku materinu" opsovala sam.

Pogledala sam u ruke koje su nenormalno drhtale. Pustila sam vodu u sudoperi i malo se umila. Kada sam se smirila, uzela sam drugu čašu, sipala vodu i popila. Sagla sam se dole i počela da kupim komadiće stakla. Jedno parčence mi se zabolo u prst.

"Jebem ti mater, koji sam baksuz u pičku materinu" prodrala sam se.

Samo meni može ovo da se desi. Izvadila sam staklo iz prsta i stavila pod vodu. Zatvorila sam oči jer je užasno peklo. Otišla sam do wc-a i uzela flaster. Kada sam pokupila ostale komade stakla vratila sam se na kauč i upalila tv.

MistakeWhere stories live. Discover now