16. deo

293 12 3
                                    

Osećam se po malo čudno zbog svega što se desilo, kao da je neka druga osobau meni kada je Harry tu. Još uvek smo se ljubili, polako mi je nestajalo vazduha, i iz sekunde u sekundu mi je sve više vruće. Harry se polako podiže i prekida poljubac, daje mi ruku da se i ja uspravim u sedeći položaj. Nasmejao se i pogledao u nebo i nastavio je da gleda ali mu je osmeh polako nestajao a sa osmehom i njegove rupice. Ja sam gledala u njega kao najveci idiot, okrenuo je glavu ka meni i poceo da se smeje na glas.

"Znam da sam lep ali ne moras bas tako da gledas u mene"

"Ne nisi lep i ne gledam u tebe" lazem i okrecem glavu na drugu stranu, izvadila sam pakovanje zvaka da uzmem jednu.

"Lazljivice malaaa" zgrabio mi je zvake pre nego sto sam stigla da uzmem jednu, ustao je i krenuo da trci.

"Alo bre vrati mi zvake idiote" ustala sam za njim i krenula da ga jurim. Brzi je od mene i znam da nemam sanse da ga uhvatim ali sta fali malo da se zabavim. Jurili smo se pored jezerceta pa oko drveca i onda je on napokon stao i ja sam se zabila u njega jer nisam mogla da se zaustavim. Bila sam zadihana i jedva sam dolazila do daha, trcima samo kad bas moram a sada to bas i nije situacija ali dobro.

"Hoc-es li mi sa-d dati zvake" pricala sam isprekidano jer sam jedva dolazila do vazduha.

"Nop, ne znam gde su"

"Jel me zajebavas da si ih izgubio?" Stala sam ispred njega, ne znam da li zna da ja ne mogu da zivim bez zvaki.

Slegnuo je ramenima i napravio facu jebiga.

"Ajde sad lepo da mi pomognes da ih nadjem"

"Jel bas moram?" Bunio se

"Da, ti si ih izgubio, ti ces mi pomoci da ih nadjem. Ajde sad trazi" krenula sam polako da prolazim svuda gde smo trcali a Harry za mnom. Cula sam zvono od telefona ali to nije moj telefon, verovatno je onda Harryev.

"Vracam se za minut samo da se javim" rekao je i odmakao se malo dalje od mene a ja sam nastavila da trazim zvake. Posle par minuta vraca se.

"Izvini nesto mi je iskrslo moram da idem" samo je to rekao i otrcao u sumu. Nije se ni pozdravio samo je otracao. Samo sam gledala kako odlazi i ostala malo zatecena. Ako ce se on tako ponasati prema meni i ja cu tako prem njemu. Nastavila sam da trazim zvake ali bezuspesno. Odustala sam od njih i jos me je Harry sada iznervirao, odlazim odavde i idem lepo u prodavnicu da kupim nove.

Sva iznervirana sam krenula ka prodavnici. Izasla sam iz sume i malo zastala da vidim gde ima najbliza prodavnica. Naglo sam se okrenula na levo i lupila o neloga, malo sam se odmakla u nazad da vidim ko je i da mu se izvinim. Pogledala sam i videla sam da je to onaj tip sto sam ga udarila u medjunozje i sto je posle jurio mene i Harrya. Malo sam se najezila kada sam videla tu odvratnu facu.

"Mala opet ti? Sad mogu da ti se osvetim zbog proslog puta sta si mi uradila dok nije ona gejcina Styles ovde" rekao je i poceo po malo da mi se priblizava.

"Kao prvo ti se mene neces osvetiti nikako jer neces moci, a kao drugo Harry nje gejcina i nemoj tako da ga zoves gade jeda" odaljdavala sam se od njega korak po korak a on se meni isto tako priblizavao.

"Ma jok ja sam gej, taj mali peder nikad necu zaboraviti sta mi je uradio picka jedna ruzna" e sada je dosta ne moze tek tako da vredja Harrya.

"Slusaj vamo govnjaru jedan ja ne znam da li si ti gej,tranfestit, lezbejka ili peder i ne znaima me, ti Harrya dok sam ja tu ne mozes zvati tako jel ti jasno?"

"Ti ce meni tu nesto da naredjujes kurvo mala sa Stylesom si samo zato sto dobro jebe i zato sto ima love"

"Jebem ja tebi mater picko ruzna nisam zbog toga sa njima govnaru jedan propali"

MistakeWhere stories live. Discover now