19. deo

263 12 38
                                    

Malo mi je bilo tesko kada sam videla Harrya sa nekim drugim ali za sada je dobro. Nadam se da necu imati nikakav kontakt sa njim u buducnosti, jer ce me upropastiti onda. Bila sam blizu kuce, i vec pocinje da mi bude hladno.
Stigla sam do kuce i moja majka je bila kuci posto su svetla bila upaljena. Usla sam u kucu i pogledala gde je, sedela je u dnevnoj sobi i mislim da je spavala. Samo sam otisla u moju sobu, presvukla se, oprala zube i bacila se na krevet.

Grozan zvuka alarma me budi, uzimam telefon i gasim alarm. Imam jednu ne procitanu poruku koja je stigla u ponoc. Otvorila sam je i u njoj je pisalo: 'Jel lepo kada te neko odbaci, kad te ne zeli? To i zasluzujes djubre malo, da te svi ostave, da niko ne zna da si ti ikada postojala, da te zaborave, pa to ce se i desiti samo je pitanje vremena. Prijatan dan mala, mozda se sretnemo danas. Xx -L'
Samo sam ostavila telefon i krenula da se spremam za skolu.
10 do 8 je a ja jos nisam krenula, opet ce da mi seru ovi u skoli. Uskoro je raspust posto sam se ovde doslelila u maju, i sad j kraj maja znaci za od prilike pola meseca mi se zavrsava skola i onda raspust, konacno. I matura, da to sam zaboravila. Jos i to moram i fakultet treba da upisem a nemam pojma koji cu. Istrcala sam iz kuce i hodala sam brzo do skole. Nisam ovaj put toliko kasnila, u 8 i 10 sam dosla. Opet sam se zaletela u ucionicu i otvorila sam naglo vrata tako da su me svi pogledali.

"Izvinite sto kasnim, ovi kucici mi ne daju mira" sela sam na mesto do zida kao i uvek.

"Dobro gospodjice Wilson, da li cete vi ikada doci na vreme?"

"Mozda, cuda se desavaju"

"Ne preteruj sada tolika cuda ne postoje, mislim da bi ti pre stigla na svoju sahranu nego na cas" Harry se javio, sad je poceo jos i da me zajebava, dobro nije ni meni problem ako ce on tako.

"Vidi ko mi kaze, mogo bi prvo da ugasis svetla u kolima dok imas posla sa kurvicama" faca mu postaje besnija, to je i moj cilj.

"Dobro dosta, sada pisite da ne biste oboje dobili keceve" profesor je rekao i nastavio da pise po tabli. Izmakla sam glavu i pocela sam da prepisujem sa table, ja mislim prvi put od kada sam ovde.

Zvonilo je konacno za kraj poslednjeg casa, bio je uzasan smor u skoli, opet sam izvrljala celu svesku i ako sam htela da prepisujem. Otisla sam do wc-a i malo se ogledala u ogledalu dok se nije rascistila guzva po hodnicima. Izasla sam iz skole i videla sam Harrya kako se zvalavi sa nekom kurvicom opet i to ju je naslonio na njegova kola i on gleda pravo u mene. Prekrstila sam se cudeci se sta sve ovon decku moze da padne na pamet i nastavila svojim putem.

....

Proslo je 2 nedelje, od onda nisam imala vise kontakta sa Harryem, vidjala sam ga po skoli kako se ljubaka sa raznim kurvicama, cak sam ga jednom zatekla u zenskom wc-u kako se ljubi i to sa crvenom kurvom. Ali nije me briga vise sa njega, imam jos nedelju ipo dana do kraja skole i nadam se da posle toga nikada vise necu da ga vidim. Sa Louisom sam se bas bas dosta zblizila, stalno pricamo, smejemo se, cak sam mu nasla i jednu devojku ali je raskinuo sa njom jer se ispostavilo da je neka zesca gadura. Matura je takodje za nedelju ipo dana, i Louis me je pitao da idem sa njim, i naravno fa sam prihvatila. Nemam jos haljinu ali planiram za vikend da idem da je kupim, tj. sutra. Za danas sam zavrsila sa skolom i planiram da izadjem negde veceras. Tek je 6 sati, planiram tek oko 9 da izadjem. Otisla sam do kupatila i napunila sam kadu, polako sam legla u nju, prijatan miris kupke od vanile i topla voda naterale su me da zaspim.
Budim se polako, voda se vec skoro ohladila a ja sam sva smezurana. Istusirala sam se i oprala kosu, kada sam pogledala na sat vec je bilo pola 9. Malo sam pozurila sa susenjem kose i oblacenjem. Obukla sam crne iscepane pantalone, crnu majcu na bratele i obula sam vansice.
Dosla sam u onaj isti klub kao i obicno. Usla sam i odmah sam otisla do bara da porucim pice. Svaki put je bio isti lik za barom i svaki put pogadja sta cu da uzmem, simpatican je, mislim da se zove Paul.

MistakeWhere stories live. Discover now