Sela sam da gledam tv, ali ništa nije bilo. Ostatak dana sam provela uglavnom gledajuć Naruta i jedući. Legla sam malo ranije na spavanje oko 10 jer sam se stvarno mnogo smorila.
Ujutru sam normalno ustala oko 7, spremila se za školu, jela i krenula. Naravno da sam kasnila u školu jer je jednostavno nemoguće da dodjem na vreme."Wilson opet kasniš" nastavnica engleskog ,takodje i razredna, mi je rekla.
"Uspavala sam se"
"Ako ti se ponovi opet imaćeš smanjenu ocenu iz vladanja, ovde si tek nedelju dana i zakasnila si na svaki čas" drala se na mene ispred celog odeljenja.
"Dobro" rekla sam iritantno i krenula da sednem.
Sela sam u poslednji red u klupu do zida kao i uvek. Pogledom dam tražila Harrya i našla sam ga kako sedi pored dečka sa braon kosom, mislim da se on zove Louis. Opet sam sedela sama, to je još i bolje. Časovi su protekli veoma sporo i smoreno. Prva 2 časa sam prespavala a ostala 4 sam igrala igrice i crtala po svesci.
I konačno je zvonilo. Osećam se kao da je prošlo šest godina a ne šest školskih časova od kada sam došla. Izašla sam iz učionice prva i čekala Harrya da ga pitam nešto. I evo ga konačno se setio posle 5 minuta da izadje."Hej Harry, mogu nešto da te pitam?"
"O pa de si ti, naravno, reci?" Pogledao je malo začudjeno kad me je video.
"Gde ima najbliža teretana?"
"Šta će tebi teretana?" Javio se Louis valjda.
"Treba mi. Gde ima" pogledala sam u Louisa pa u Harrya.
"Imaš kod tržnog centra jednu u koju i ja ponekad idem. U zgradi preko puta tržnog centra u prizemlju videćeš piše ti teretana"
"Hvala, ćao" mahnula sam Harryu i okrenula se.
Onaj Louis me nervira ne znam zašto ali izgleda kao veliki zajebant.
Ostatak nedelje sam provela uglavnom smarajući se. Išla sam par puta u tu teretanu i izudarala vreću za box. Majka treba da mi se vrati za nekoliko sati. Bilo je tako lepo bez nje, nije me nijednom pozvala niti ometala. U školi je bio smor kao i uvek ali Harry se ponašao malo čudno kao da me je izbegavao. Kad krenem ka njemu on se pomeri. Sedela sam sama sve vreme jer se Niall nije pojavljivao u školi.
Petak posle škole, nema boljeg osećaja. Došla sam kući i bacila stvari, napravila sendvič da jedem i zavalila se u fotelju. Gledala sam neki film, nije nešto ali nije bilo ni nićeg boljeg na tv-u. Gledala sam tv kad mi je zavibrirao telefon. Pogledala sam i bila je to poruka opet pd nepoznatog broja. Mene stvarno neko voli da zajebava. Otvorila sam poruku u kojoj je pisalo
'Pa zar nije najbolji osećaj kad odeš iz škole i još je petak? E pa ja mislim da nije jer ti zaslužuješ još gore mučenje od škole ti zaslužuješ robiji. Lepo se provedi ^^ Xx -L'
Ha ha kako je samo smešan/smešna ovaj/ova L. Evo umirem od smeha. Može samo da mi jede govna ko god da je to. Samo sam vratila telefon gde je bio i ignorisala poruku.
I evo ga, vrata se otvaraju. Moja majka je došla kući. Poslednji minuti mog odmora su istekli."Stigla sam kući"dere se sa vrata a ja je još pritom i vidim.
"Vidim" odgovaram joj smoreno.
"Mislila sam da ću zateći kuću u gorem stanju ali za sada je dobro" pogledom je prelazila preko dnevne sobe, hodnika i trpezarije koje je sve jedna prostorija.
"Pogrešno si mislila"
"Kako god" odmahnula je glavom, podigla malo ruku i ispravila saku i otisla u sobu dok se tripovala da je neka diva ustvari je samo ruzna guska.
Ušla je u sobu i ja sam krenula ka mojoj sobi. Ušla sam u moju sobu i pogledala koliko je sati. Pola 7, super, opet mi je dosadno. Uzela sam laptop da opet gledam Naruta. Pustila sam epizodu i pojačala da bih čula. Konačno počinje epizoda. Još malo pojačavam da bi više uživala. Toooo sad se bore konačno, nisam ih dugo videla kako se bore. Idemooo Saske, ubi ga, ubi tu gejčinu. U mom gledanju me prekida lupanje vrata od moje sobe. I ulazi mi majka sva besna.
YOU ARE READING
Mistake
FanfictionHanna je nova devojka u gradu, sto znaci i nova skola i novi prijatelji. Ali ona nije imala prijatelje vise od 4 godine, da li ce ovde imati prijatelje ili ce neki biti mozda cak i vise od prijatelja? Da li ce neko drugi saznati njenu mracnu tajnu...