10. deo

339 21 3
                                    

Kada sam ušla u kupatilo zaključala sam vrata i krenula da skidam odeću sa sebe. Kad sam skinula svu odeću ušla sam u kadu i pustila hladnu vodu da mi sliva niz telo. Malo sam se osećala bolje kada je hladnoća vode uticala na moje telo ali psihički ne može tu da pomogne ništa. Zašto me je poljubio? Nisam ga mnogo zajebavala a i šalila sam se valjda je to mogao da shvati. Ali ako oseće nešto prema meni, tu mu ne mogu pomoći jer ja jednostavno ništa ne mogu da osećam kad su u pitanju emocije, jednostavno ne umem da ih prepoznam. Polako sam izlazila iz kade, glavobolja još uvek ne prestaje. Obrisala sam se roze peškirom, razmišljala sam da li da obučem njegovu odeću ili moju haljinu. Odlučila sam ipak da obučem njegovu odeću ner mi je haljina neudobna. Kada sam uzela majcu primetila sam da još nešto ima na šorcu, kada sam uzela videla sam da su to crne bokserice. Navukla sam ih na sebe, obukla moj brus i njegovu odeću. Kada sam de pogledala u ogledalo izgledala sam smešno u majci koja mi dofje skoro do kolena i šorcu koji mi je preširok, odlučila sam da ću da skinem šorc jer mi je ionako majca predugačka tako da se ništa neće videti. Moje stvari sam samo nagužvala i uzela ih a Harryev šorc sam okačila na držač za peškir koji je bio slobodan. Kad sam izašla iz kupatila zatekla sam Harrya kako gleda tv sa nogama na stolu i na sebi je imao crni šorc i belu majcu kroz koju su mu se sve tetovaže providele. Sela sam malo dalje od njega i stavila moje stvari na sto.

"Jel se ne ljutiš zbog onoga, mislim izazivala si me" rekao je gledajući u mene.

"Ne, samo nemoj molim te to više da radiš"

"Nemoj ni ti mene da izazivaš" rekao je sa malim osmehom u uglu usana.

"Ja sam ozbiljna nemoj to više da radiš, imam razlog zašto ovo kažem, tako da molim te ovo ozbiljno shvati."

"Dobro, a koji je razlog tome?"

"Ne mogu to da ti kažem"

"Dobro onda. Čekaj minut sad ću da ti donesem lek protiv glavobolje" rekao je i otišao u neku sobu, verovatno njegovu.

Zahvalna sam mu na tome što se ne raspituje više na temu zašto da se više ono ne ponovi.

"Evo izvoli, evo ti ovaj je za glavobolju a i evo ti toplomer da izmeriš temperaturu, i sad ću da ti donesem čašu vode a ti do tada možeš da izmeriš temperaturu"

Uzela sam toplomer i stavila ga u usta. Čekala sam 5 minuta dok toplomer nije počeo da bipće, do tada je Harry meni doneo vodu i seo pored mene. Kada sam izvadila toplomer i krenula da pogledam Harry mi ga je oteo iz ruke.

"40.4 baš imaš veliku temperaturu. Lezi tu dok ja odem da potražim medju lekovima nešto za temperaturu" rekao je i krenuo da ustane ali sam ga ja uhvatila za ruku.

"Nmoraš stvarno, ne treba toliko da se opterećuješ samo sedi proćiće ovo meni"

"Neka idem ja po lek." Rekao je i otišao u sobu.

Uzela sam lek za glavu i popila ga sa vodom. Uzela sam moj telefon koji je stajao na stolu i uključila ga. 2 propuštena poziva od mame i 3 poruke od toga 2 od majke i jedna od nepoznatog broja. Ušla sam prvo u poruke od majke u kojima piše 'Gde si?' i 'Javi mi se kad vidiš poruku'. Posle ću je zvati, i ušla sam u treću poruku u kojoj piše 'Dugo se nismo videli, još uvek si jadna kao što si uvek bila, izgleda da ćemo se opet družiti xx -L'
Opet se neko zajebava samnom. Krenula sam da pozovem tog nekog 'L' ali sam se setila da je nema broja.

"Ma idi u pičku materinu" opsovala sam i krenula da zovem mamu.

"Halo" javila se.

"E ja samo da ti se javim"

"Važi, kada dolaziš?"

"Ne znam"

"Kako ne znaš, gde si ti uopšte?"

"Kod drugarice"

"Baš si se brzo sprijateljila, a?"

"Da, imaš problem sa time?"

"Ne nego nikad se nisi sprijateljila sa nekim tako brzo"

"Evo našao sam" Harry se prodrao a ja sam mu pokazala da ćuti.

"Hanna ne laži me, gde si?" Opet me je pitala majka

"Kod drugarice, rekla sam ti već i prekini to da me pitaš"

"Ne laži čuo se muški glas"

"To je njen brat, i ajde idem ja sada da jedem, doći ću kasnije kući"

"Ha sad kao ideš da jedeš? Ne laži više molim te, znala sam da si kurva, već drugu noć te nema kući"

"Slušaj me dobro, posle onoga što si mi uradila ne smeš ništa da mi kažeš a kamoli tako da me nazivaš, kako te nije sramota? Ha? To što me nema kući ne mora odmah da znači da se jebem sa nekim i da glumim kurvu. Sa tobom živim samo zato što još nemam 18 godina, ali videćeš ti za 5 meseci kad budem napunila, ima da se odselim od tebe veštice jedna" drala sam se na nju.

"Imam ja prava da radim šta hoću i kad god hoću, znam da si se jebala..." nije stigla da završi rečenicu kada sam je prekinula

"Mrš u pičku materinu, nećeš ti meni ništa, nosi se više" bukvalno sam vrištala na nju.

Koliko sam se iznervirala prekinula sam joj vezu, bacila telefon u zid i počela da plačem. Kako tu ženu nije sramota da me naziva tako? Samo kako je nije sramota posle svega? Volela bih da nemoram da se vratim kući nikada. Zabila sam glavu u ruke i počela da jecam. Najviše me boli kad me tako nazove, ne plačem skoro nikada, ali kad me ovako neko nazove, pogotovo ona, to ne mogu da izdržim. Harry mi je prišao i zagrlio me je.

"Biće sve uredu" pokušavao je da me uteši, ali ja znam da neće biti tako, da neće biti uredu.

"Neće biti uredu, znam da neć. Pogotovo kad je ona u pitanju. Kako me nervira, ubiću je jednom ako ovako nastavi."

"Smiri se, znaš da si bolesna, plakanjem ćeš još pogoršati."

"Hvala što me tešiš, ali ona je prešla svaku meru"

"Želiš li da pričaš o tome?"

"Ne mogu stvarno. Samo mi nije jasno kako može da me nazove kurvom, kako posle svega šta mi je uradila, samo mi reci kako?" Rekla sam i još više zaplakala.

"Pa ne znam šta ti je uradila, ali svakako ne može da te nazove tako jer nisi to zaslužila"

Stegla sam još više Harrya i malo po malo sam se smirivala.

"Hvala ti, uvek si tu za mene"

"Nema na čemu, već sam ti dva puta rekao zašto" rekao je i ja sam se izvukla iz zagrljaja.

"Izvini što sam ti umokrila majcu"

"Nema veze"rekao je i nasmejao se.

"Eh pa sada šta hoćeš za doručak? Koji film hoćeš da gledamo? I popij lek za temperaturu."

"Bilo šta samo da je jestivo jer sam mnogo gladna, ako može horor ali ne mnogo strašan jer neću moći da spavam. I evo sad ću da popijem" rekla sam mu brisajući suze iz očiju.

"Evo sad ću da naručim picu i doneću neki sok da pijemo. I evo imam jedan baš takav na laptopu, samo da ga povežem sa televizorom. A ti sedi tu odmori se" rekao je i otišao do kuhinje koja je povezana sa dnevnom sobom i trpezarijom.

MistakeWhere stories live. Discover now