17. deo

328 13 2
                                    

8 i 10 je, opet kasnim u skolu, jeste da nisam bila dve nedelje u skoli ali jednostavno ne mogu da ne zakasnim. Malo sam potrcala kada sam bila blizu ucionice i bez kucanja samo sam uletela u ucionicu. Nastavnik istorije me je pogledao preko svojih naocara i rekao: "Wilson, opet kasnis na cas. Nova si ovde i skoro svako jutro kasnis. I da upisana si i dobices neopravdani"

"Ali nastavnice ja pesacim do skole i to su opasni rizici da mi se nesto desi moze na primer da me udari auto jer zurim na cas i ne gledam, mogu takodje da upadnem u neku rupu pored puta ako trcim na cas"

"Pa zato se, gospodjice Wilson, krece ranije u skolu"

"Ja sam krenula ranije ali me je neko kuce aa besnilom jurilo sve do skole, ali se isposatvilo na kraju da me je pratilo jer je zelelo vas da ugrize, eno ga ispred skole ceka vas" ceo razred je poceo da se smeje, malo se zajebavam, ne zato sto zelim da budem u centru paznje nego malo profesora da zajebavam.

"Kakvo je ovo ponasanje? Sad cete da odgovarate gospodjice Wilson, ostavite stvari i na tablu"

Ostavila sam stvari na jedino prazno mesto kao i uvek sto ostane za mene i ovog puta to je bilo pored Louisa. Izasla sam ispred table i nastavnik je poceo da me pita. Bas me zanima sta ce da mi da posto istoriju jedinu znam i jos neke predmete ali istoriju najbolje.

"Od kad do kad traje Prvi Svetski rat?"

"Od 1914 do 1918"

"Koja dva saveza ratuju tu?"

"Antanta i Trojni savez"

"Koji su glavni frontovi?"

"Zapadni, istocni, italijanski i balkanski" faca mu postaje sve ljuca a ja mu se smesim

"Koji je uzrok rata?"

"Suprotsavljeni interesi velikih sila" i sada se skroz iznervirao

"Dobro Wilson ovog puta neces dobiti 1 jer si sve znala nekako ali sledeci put ima da ti zavalim jednu jedinicu"

"Samo se vi nadajte profesore" otsetala sam do mog cuvenog mesta do zida i sela pored Louisa.

"Kako si znala sve ovo?"

"Pa meni istorija ide dobro pa mi nije problem"

"Ti si carica, do sada niko nije imao muda da se raspravlja sa njim"

"Ma on je kreten obican"

Profesor je nesto poceo da predaje a ja sam gledala po ucionici ko je sve tu, za oko mi je upala jedna plavusa sto se non stop okretala sa nekom njenom drugaricom ka meni, kada sam malo bolje pogledala to je bila ona Natalie likusa sa plavom kosom sad sam se setila a ta do nje je verovatno neka njena drugarica. Sve vreme se okrece i nesto joj prica, ali dobro zabole me za nju. Harry je sedeo sa nekom likusom, ona se okrenula i to je bila ona crvenokosa kurva. Sve bi bilo uredu da ga ona ne mazi po ledjima i po kosi. Sta Harryeva ruka se pomerila i sa stola presla na njenu butinu, molim?! Znaci cim ja necu da se jebem on trazi drugu, a? E pa jebacu mu mater posle casa videce on da se nece sa mnom zajebavati. Sva besna sam sedela i gledala na sat kada ce da zvoni, jos 10 minuta. A njih dvoje se smeskaju jedno drugome i ona mu nesto namiguje kurva jedna, jos mu je stavila ruku skoro na kurac. Joj sto cu da im jebem mater. Cupkala sam nogom i gledala sam na sat non stop dok samo sto para nije pocela da mi izlazi iz usiju.

"Sta ti je?" Louis me je pitao

"Kako sta mi je? Kako sta mi je? Pa samo ih vidi!" Pokazala sam mu glavom a on se malo zacudio

"Sta on radi sa njom?"

"Pa ne znam to se i ja pitam kurva jedna ruzna"

I evo ga konacno je zvonilo, posto ne menjamo ucionicu samo izlazimo ispred nje na odmor. Cekala sam prvo oni da izadju. I izasli su naravno, ona je obukla mini suknju i majcu iz koje joj ispadaju sise, bas primerno za skolu. Izjurila sam za njima i pratila ih. Krenuli su ka wc-u?! Potrcala sam ka Harryu i povukla ga za rame. On se okrenuo i pogledao me direktno u oci.

MistakeWhere stories live. Discover now