Fellépés

1.1K 47 0
                                    

A kocsi gyorsan gurult az autópályán. Mi pedig a kocsiban szórakoztunk. Pörögtek az insta story-k, a dalok, és néha-néha pár feles is lecsúszott. Hiszen éppen egy fellépésre indultunk.

Vasárnap este volt, így nem hiszem, hogy túl sokan díjazták, azt, hogy mi bulizni megyünk. Viszont ez a kis bandánkat pont nem érdekelte. Az sokkal inkább, hogy az este végére az összes pia elfogyjon. Így a fellépés után, már indultunk is átbulizni az éjszakát.

Talán hajnali egy körül járhatott az idő, mikor megrezdült a telefonom. Rápillantottam, de egyből meg is bántam, sara_kutvolgyi új történetet posztolt. Akaratom ellenére láttam, és annak ellenére, hogy már túlléptem rajta, mégis nagyot húztam az üvegből. Még nincs egy hete, hogy szakított velem, de már az új pasijával enyeleg. Szó szerint, a csávó ölében ül, (akin mellesleg nincs póló,) egy picsagatyában és melltartóban, közben pedig egymást falják. Visszagondolva, nem bánom, hogy már nem vagyunk együtt, csak szarul esik. Ezért is vonultam arrébb a társaságunktól, de nem sikerült túl sokáig egyedül maradnom, mivel drága barátomnak feltűnt „eltűnésem".

- Minden oké? - kérdezte, miközben nekidőlt a benzinkút falának.

- Aha, megleszek - dünnyögtem.

- Tesó, ki kell bírnod. Ennél, sokkal rosszabbak is lesznek - próbált összeszedni.

- Tudom.

- Ha tényleg megleszel, akkor visszamegyek. Nem akarom, hogy tönkretegyenek valamit.

- Menj csak, én is mindjárt megyek - mondtam mosolyt erőltetve a számra.

- Brúnó! - szólt vissza.

- Igen?

- Ha gondolod elmehetünk valahova kettesben, felejteni, vagy mi...

- Köszi, de nem szeretném, hogy a húgom megharagudjon rád.

És pontosan ez a tipikus Brúnó. Nem azt mondja, amit gondol, csak hogy másoknak jobb legyen. Legalábbis jelen esetben csak félig. Hiszen nem akarom, hogy Liza haragudjon rá, de pontosan tudom, hogy megértené, miért akar Laci elvinni.

Ezzel az ábrándozással, indultam meg a többiek felé.

Rég találkoztunk, legalábbis, ha nem számítjuk a tegnap estét (Spacc ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora