Jövőbeli tervek

1K 46 0
                                    

Kicsit borús, mégis vidám napunk volt. Az irodámban ültünk és beszélgettem a fiúkkal. Mert az évből van még fél év, és tudnunk kell mik a jövőbeli tervek. Ezért gyűltünk össze, ezen a péntek délutánon.

- Rövid összefoglaló: Az év elején kiadtatok egy kislemezt, amin három dal található, ez lényegében az első albumotok. Lassan beérőben lenne egy nagy album, több dallal is, akár közreműködéssel. Említettétek, hogy lehet, hogy lennének külön számok, én ezt is mindenképpen hozzá raknám. Koncertek terén; ügye a nyár nagy része be van táblázva, sőt már őszre is egy két buli be van írva, de folyamatosan hívnak titeket. Valamint pár interjú is kinéző félben van, de az még odébb van - foglaltam össze röviden a dolgokat.

- Úgy beszéltük Lacival, hogy még idén, adnánk ki az albumot - szólalt meg a bátyám.

- Ez remek. De vannak már dalok? Vagy időbeli elképzelések? - érdeklődtem, miközben folyamatosan jegyzeteltem.

- Év vége felé - mondta Lasza.

- Dalok?

- Én kezdtem írogatni, meg már egy kész van, de még dolgozni kell rajta - mondta Brúnó.

- Lasza? - kérdeztem, jegyzetemből fel sem nézve.

- Elképzelések vannak, de semmi komoly.

- Jó rendben, akkor dal téren szerintem mindent megbeszéltünk - kezdtem - Pontosabban még a feat-ekről nem volt szó - helyesbítettem.

- Mi Mariccsal gondolkodtunk - válaszolta Brúnó.

- Mármint csak Petivel, vagy Valmar szinten?

- Inkább Petivel, de mindkettő opció.

- Manuel? - vetettem fel ötletként.

- Hát, ugye vele volt már közös munka, de még tervben van - felelte Laci.

- Más valaki?

- Egyelőre nincs más.

- Akkor áttérhetünk a bulikra. Beküldöm a csoportba a nyári helyszíneket, és ha nem baj, akkor nem olvasom fel, mert hosszú a lista. Viszont azt már most mondom, hogy körülbelül minden második hétvége foglalt lesz ősszel, főleg ha kijön majd a lemez.

- Oké. Csak annyi, hogy mennyire lesz sűrű a nyár további része?

- Hétvégenként általában dupla fellépés, de hét közben is akad bőven, és lesz pár durva hetetek. Például július utolsó hete, vagy augusztus közepe, de lesznek lazább napok/hetek is. Egyéb kérdés?

- Nincs - felelték majdnem egyszerre.

- Akkor még annyi, hogy a szponzorok nem változtak, még mindig ugyan azok az elvárások, és siessetek, mert pár óra és kezdődik a koncert! - hadartam, úgy mintha, tényleg semmi idejük nem lenne.

Ezt követően a fiúk elhagyták az új irodámat, hogy készüljenek. Én egy darabig bent maradtam, hiszen akadt dolgom bőven.

Pár óra múlva hazakocsikáztam és összedobtam a vacsorámat. Nem kell semmi extrára, gondolni. Csak egy kis saláta és pirítós kenyér volt teával. Ezek után elmosogattam, majd elmentem fürdeni. És pizsamában, egy tál popcorn-nal a kezemben feküdtem le filmet nézni a nappaliba. Kényelmesen elhelyezkedtem, majd elindítottam a filmet.

Félálomban voltam, mikor a srácok hazaértek. De olyan álmos voltam, hogy nem tudtam beszélni, így csak az maradt meg, hogy Lasza felemel az ölébe és felvisz a hálószobámba.

Rég találkoztunk, legalábbis, ha nem számítjuk a tegnap estét (Spacc ff.)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz