Munkaszünet

759 41 0
                                    

Borús idő volt, de a hőmérő így is 27 ˚C fokot mutatott. A kocsiban halkan szólt a zene, de ezen kívül csak az utca zaját lehetett hallani.

Egy taxiban ültünk. Mi, azaz Laci, Liza és én. Maricsékhoz tartottunk bulizni. Az autó hamarosan meg is állt, így miután kifizettük már el is indultunk a házhoz.

Amint beléptünk zene ütötte meg a fülünket, éppen az Éget a nap szólt.

- Hideg a víz és éget a nap - jelet meg ordibálva Peti - Ja, hogy itt vagytok. Gyertek be - majd folytatta - Mindenki itt van, aki számít, csajok meg az alkohol elkábít - énekelte, most már a konyhából.

Beljebb haladtunk és a nappaliban megtaláltuk Milánt, Manuelt és Kikit. Majd két másodperccel az érkezésünk után megjött Vini és Karesz is. Így teljes volt a csapat.

Dumáltunk, ittunk, és igazából ennyi. Mást nagyon nem csináltunk. Egészen addig amég el nem kezdünk, felelsz, mersz vagy iszol.

- Spaccone, rakj ki egy insta story-t, amiben mindenki póló nélkül van, és írt alá, hogy: Mindenki itt van, aki számít, csajok meg az alkohol elkábít - mondta Marics.

- Felőlem mehet, ha nektek oké - nézett kérdőn a többiekre.

A többiek bólintottak és elkezdtek vetkőzni. Liza a két karjával Laci vállára dőlt, Marics és Karesz a földön meditáltak, Milo egyik kezében egy üveg whisky a másikban Tukót fogta, Manuel és Kiki éppen csókolóztak, én pedig bemutattam a kamerába.

Gyorsan kikerül a story így folytattuk.

- Manu, kivel beszéltél utoljára instán és mit? - kérdezte Spacc.

- Mariccsal, a buli időpontjáról. Liza, hány exed van, és kik?

- Kettő, Zolinak és Dávidnak hívják őket, de nem ismeritek. Brúnó, hol voltál tegnap este? - nézett rám kérdőn.

- Iszom - feleltem gondolkodás nélkül és felhörpintettem egy felest az asztalról - Vini, öntsd Maricsra a maradék söröd.

- Anyád! - kiáltotta Peti, majd elkezdett futni, de útközben megcsúszott így végül Vini ráesett, kezében az üveggel, és ezért mindketten sörösek lettek.

Mindannyian elröhögtük magunkat. Majd miután felálltak a fiúk folytattuk a játékot.

Már éppen lefeküdni készültünk, amikor kopogtak a fürdő ajtaján.

- Fogat mosok - szóltam bentről, viszont Liza belépett az ajtón.

- Nem tartozik rám, de egy kicsit még is érdekel. Nem kell elmondanod, ha nem akarod, de azért megkérdezem. Hol voltál tegnap este?

- Eszternél - válaszoltam őszintén. Láttam, hogy felmerülnek benne kérdések, de magában tartotta őket.

- Jó éjt, és köszi, hogy elmondtad - köszönt el, majd visszalépett a küszöbről - Ha bárki felmer ébreszteni, akkor azt tarkón vágom. Csak gondoltam szólok, hogy tudjál róla - jelezte, majd intett egyet és elindult Laci felé.

Rég találkoztunk, legalábbis, ha nem számítjuk a tegnap estét (Spacc ff.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin