Nyaralás

839 43 1
                                    

Éppen a hotel teraszáról bámultam a tájat, amikor valaki átölelt hátulról. Megfordultam és egy puszit nyomtam a nyakára.

- Jó reggelt Kincsem - köszönt vidáman.

- Neked is - viszonoztam üdvözlését, miközben megfordultam.

De hogy hogyan kerültünk ide?

A hétfőn hajnalban történtek után, elaludtunk a kocsiban. Reggel, vagy inkább délelőtt pedig mikor kiszálltunk a kocsiból, nem messze egy autó közeledett felénk, pontosabban Peti kocsija. Mint utólag kiderült észrevette Laci autóját, és gondolta megnézni mi történt velünk. Ami kivételesen nekünk jól jött, mivel kaptunk tőle benzint, amivel haza tudunk menni. Aztán, pedig Lasza elhozott a horvát tengerpartra.

Ez az utolsó reggelünk itt, mivel délután indulunk haza, így ki kell élveznünk.

- Mindjárt mehetünk a partra, csak átöltözöm - mondtam és elindultam a fürdő irányába. Mire visszaértem Laci furcsán nézett rám.

- Ez mi? - kérdezte felém fordítva a telefonomat. Néhány másodperc alatt rájöttem, hogy milyen beszélgetést mutat nekem.

- Ez egy el nem küldött szeretlek - válaszoltam.

- De a dátum. Ez nem az a nap, amikor délelőtt beállítottunk a fiúkkal. Amikor olyan zavart voltál.

- De.

- Így már mindent értek.

- Akkor jó - reagáltam mosolyra húzva a szám.

- Te már sokkal hamarabb megtaláltad a papírokat...

- Igazából nem. A papírokat hétfőn találtam meg, de már előtte is beszélni akartam veled, csak nem jött össze.

- Hát akkor Baba, ezt úgy ünnepeljük meg, hogy lemegyünk a partra - mondta, majd felkapott az ölébe és a tengerig meg sem állt.

Belegázolt a vízbe, majd amikor már a dereka felé ért a víz beledobott. Én elmerültem majd a csípőjénél fogva visszatoltam magamat a felszínre. Ennek következtében egymásnak simult a testünk, így egy jól irányzott lökéssel ő is vízbe borult. Ezek után elkezdtük egymást fröcskölni. Ez úgy öt percig ment aztán egymás kezét megfogva sétáltunk beljebb a tengerben.

Mivel még épphogy hétóra múlt nem igazán voltak emberek a strandon, így nyugodtan játszhattunk a vízben. Negyedóra fürdőzés után viszont úgy döntöttünk napozunk egy kicsit. Ezért Lasza visszament a törölközőkért, hogy legyen mire lefeküdni. Majd lefeküdtünk egymás mellé napozni, természetesen előtte bekentük magunkat naptejjel, de az már a rutinunkká vált.

Dél körüliig a parton voltunk, aztán felmentünk átöltözni és lezuhanyozni. Elmentünk ebédelni, aztán pedig összepakoltunk. Majd elindultunk hazafelé.

Az út gyorsan telt, mondjuk ez valószínűleg annak is köszönhető, hogy elaludtam közben, de az mindegy. Amikor hazaértünk pont tízet ütött az óra. Így hulla fáradtan feküdtünk le aludni. Hiszen Lacinak holnaptól folytatódik a koncertezés, nekem pedig velük kell tartanom. Valamint le kell szerveznem az új albumjuk részleteit is.

Rég találkoztunk, legalábbis, ha nem számítjuk a tegnap estét (Spacc ff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora