3.

15.9K 884 79
                                    

İyi okumalar 🌻

Serhan Koroğlu'ndan

Boynumdaki kravatı hırsla çekiştirerek salona girerken ihaleyi nasıl kaybettiğimizi düşünüyordum.

Bu kaybettiğimiz ikinci ihaleydi ve artık şirkette bir köstebek olduğuna emindim.

Benim şirketimde benden habersiz kuş uçmaz derken adamlar köstebek yerleştirmiş de ruhumuz duymamış.

Titreyen elimi sıkıca bastırdım. Şuan küçük bir sinir krizi yaşıyordum ve daha büyümemesi için ilacıma ihtiyacım vardı.

Bu krizlerin hepsi o kadın konağı terk ettikten sonra başlamıştı. Urfa'da insan içine çıkamaz olmuştum. Her şeyi geçtim. Çocuklarımın yüzüne bile doğru  düzgün bakamıyordum.

Kapıdan giren oğullarımla yerimde dikleştim. Ne kadar kötü olursam olayım babalarını daima dik bir şekilde görmeliydiler.

5 aslanım da salondaki koltuklara oturmuş sinirle köstebek hakkında konuşuyorlardı.

Onlar da bu duruma en az benim kadar sinirliydiler. 

Çalan telefonumla bakışlar bana dönmüştü. Babam arıyordu kesin yine Urfa'ya dön diye beni darlayacaktı.

"Efendim baba" telefondan gelen neşeli sesle tek kaşım havaya kalktı. Hamza Koroğlu'nun bu hali oldukça garipti kesin altından bir şey çıkacak

"Derhal Urfa'ya gelmelisiniz oğul."

Tam da tahmin ettiğim gibi yine Urfa'ya dönmem konusunda bizi darlıyordu.

"Baba gelmeyeceğimi biliyorsun zorlama lütfen babamsın atamsın ama bu konuyu daha fazla irdeleme."

Babamın sıklaşan nefes sesiyle sinirlenmeye başladığını anlamıştım. Serhan Koroğlu öfkesi ne kadar sarsıcıysa Hamza Koroğlu öfkesi de bir o kadar yıkıcıydı.

"Sus ulan hıyar gel diyorsam geleceksin. Hem bu sefer temelli gel de demiyorum. Birileri geldi seni sordu." Merak ve sinirle beklemeye başladım.

"Kimmiş soran kişi"

Babam sıkıntıyla nefes alırken

"Torunum" demişti

Torun? Hangi torun? Babamda torundan bol bir şey yoktu hangi yeğenim sormuştu ki beni

"Bir kız geldi ailesiyle. Torunummuş benim başta o adamın dediklerine inanmadım amma kız aynı Esma'mın gençliğine benziyor Serhan. Tıpatıp aynısı"

Kimin kızıydı?

Esma ölen kardeşimdi. Berdel adı altında hayatını karartmışlardı benim güzel gözlümün. O zamanlar yurt dışındaydım engel olmayı bırak olaylardan haberim bile olmamıştı. Bir akşam annem arayıp Esma'yı hastaneye kaldırdık deyince apar topar işleri bırakıp dönmüştüm.

Esma'nın kızı mıydı? Bu düşünce kalbimi hızlandırmıştı.

Benim sesim çıkmazken babam bombayı ortaya atıp telefonu suratıma kapattı.

"Kız senin kızınmış. Derhal Urfa'ya dön eşşoğlueşşek."

Ben kapanan telefona şok olmuş şekilde bakarken şirketteki köstebek ve kaybettiğimiz ihaleler bile aklımdan çıkmıştı.

Benim bir kızım vardı. Esma'nın kızı sandığım kız benim kızımdı.

Oğullarım yanımda toplanmış beni kendime getirmeye çalışıyorlardı.

Sonuna sesimi bulabildiğim de tek tek hepsine baktım.

"Hazırlanın Urfa'ya gidiyoruz. "

Hepsi şaşkındı ama en büyük oğlum Barlas hem şaşkın hem de sinirliydi.
"Ne demek Urfa'ya gidiyoruz baba. Unuttun mu orada olanları şimdi nasıl gideceğiz o konağa"

Haklıydı ben de babamla konuşmadan önce Urfa'ya asla gitmem diyordum.

"Dedenizin bizimle tanıştırmak istediği birisi var."

Barlas tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu.

"Kim"

Derin bir nefes aldım. Tepkilerini merak ediyordum. Çünkü ben hala tepki veremeyecek kadar şaşkındım.

"Kız kardeşiniz"

"&Ne"

Hepsinin bu şaşkın ifadesi karşısında onlara açıklayabileceğim bir şey yoktu. Ben de en az onlar kadar şaşkın ve konuyla ilgili bilgisizdim.

"Doğru duydunuz hadi gidip hazırlanın hemen yola çıkıp bu konuyu anlayacağız."

Onlar odalarına giderken ben hâlâ kızı düşünüyordum. Benim kızımı...

Onu bu kadar çabuk benimsemek beni rahatsız etmişti. Ama bir kız babası olma fikri kalbimi heyecanla attırıyordu.

Çocukların nasıl tepkiler vereceğini bilmiyordum. Ben bile kızı görünce nasıl tepki vereceğimi kestiremezken onlara bir şey diyemezdim.

Çocuğun hilal'den olduğunu biliyordum. Hatta o kızın yıllar önce hilal'in kaçarken götürdüğü küçük bebek olduğunu da tahmin edebiliyordum.

Ama yıllar sonra neden gelip bizi görmek istediğini anlayamıyordum.

O kadın da kızımı kendisine benzetmiş midir?

Benzetmiştir tabi dile kolay 16 yıl ne olmasını bekliyordun. Belki de annesiyle birlikte size oyun oynamak için gelmiştir.

Zihnimdeki hastalıklı düşünceyi susturmaya çalışmak benim için çok yorucuydu. Yavaş yavaş bu oyun fikri kafama yatmaya başlamıştı.

Ama oyuna oyunla karşılık verecek yaşı çoktan geçmiştim. Eğer bir oyun varsa ben o oyuna eşlik etmez oyun alanını yakardım. 

Küçük bir kıza saldıracak kadar düşmemiştim. Önce dna testiyle kızım olup olmadığını öğrenecek ardında da neden geldiğini sorgulayacaktım.

Başlarda kızım olduğu düşüncesiyle heyecanla çarpan kalbim şimdi de o kızın annesiyle birlikte bize oyun oynadığı fikriyle sinirle atıyordu.

Bu kadar fazla düşünmek başımı ağrıtmıştı. En iyisi gidip küçük kızla tanışmak ve amacını öğrenmekti.

Umarım benle oyun oynamak için gelmemişsindir küçük kız. Çünkü bu sefer sadece oyun alanını değil oyun alanındaki herkesi yakardım.

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

> Eveeet Esma bizim halamız. Onunla ilgili berdel detaylarını ilerleyen bölümlerde göreceğiz.

> Abilerinden çok babalarına odaklandığım bir bölüm oldu. Abilerin tepkilerini ilk karşılaşmaya saklamak istiyorum.

> Bölüm kısa oldu biraz ama yeni bölümü de kısa süre de atarak telafi ederim diye düşünüyorum ✌🏻

Yıldızlara Doğru | Düzenleniyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin