İyi okumalar 🌻
Güneş'ten
Sabah aşağıdan gelen yüksek seslerle uyanmıştım. Sanırım babamlar gelmişti.
Yaşadığım farkındalıkla kalbim kısa süreliğine durdu. Onlar buradaydı babam ve abilerim....
Aklıma yine ya beni sevmezlerse sorusu gelmişti. Elimi hızlı çarpan kalbimin üstüne koydum. Sakinleşmem ve hazırlanıp aşağıya inmem lazımdı.
Akşam getirilen valizden beyaz bir yazlık elbise çıkardım.
(Elbisesi)
Saçlarımı tarayıp tokaları da yanlardan tutturduğumda hazırdım.
Onlarla ilk karşılaşmam olduğu için bugün kendime daha çok özenmiştim.
Aşağıdan gelen sesler durmuştu. Kapıyı yavaşça açıp kafamı uzattım. Koridorun boş olduğunu görünce derin bir nefes aldım. Neyse ki hâlâ vaktim vardı.
Utku abi ve umut abinin odalarının önüne geldiğimde kapıyı çaldım ama açan olmadığı için sessizce açıp içeriye baktım. Kimse yoktu sanırım benden önce aşağıya inip babamlarla tanıştılar.
Yavaşça merdivenlerden inerken az önce kesilen sesleri tekrar duymaya başladım. Merdivenin başına geldiğimde içeriye girmek ve odama
geri dönmek arasında kalmıştım.Kafamı yavaşça merdivenlerden uzattım. Neyse ki oturdukları yer buradan gözüküyordu. Serkan amcanın karşısında 40'lı yaşlarının sonunda bir adam vardı. Yanındaki adamların da abim olduğunu tahmin ediyorum.
Yalnız genler çok iyiymiş hepsinin maşallahı vardı.
Ben meraklı gözlerle kafamı uzatmış içeriyi tararken o adamlardan birisiyle göz göze geldim. Gözlerim şaşkınlıkla açılınca hemen geriye çekildim. Kalbim yine hızlanmıştı üstelik kıpkırmızı olmuştum.
Ama madem yakalandık kaçış yok diyerek içeri girdim. Ben içeri girerken herkes susmuş bana bakıyordu.
Allah'ım dedim al beni buradan al al
Hepsinin bakmasıyla iyice kızardım. Umut abi durumumu anlamış gibi yanıma geldi.
"Güzelim sen ne zaman uyandın? Gel bakalım burada kimler varmış." Elimden tutup beni Serkan amcanın yanına oturttu.
Az önce iş üstünde yakalandığım için şimdi kafamı kaldırıp o adama bakmaya utanıyordum.
Serkan amca beni kolunun altına alıp saçımdan öptü. Sonunda biraz daha cesaretlenip kafamı kaldırdığımda babam olduğunu düşündüğüm adam çatık kaşlarıyla bana bakmak yerine Serkan amcanın omzumdaki koluna bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Doğru | Düzenleniyor
Teen FictionGüneş alkan, 16 yaşında başarılı bir milli jimnastikçidir. Attığı her adım annesi tarafından daha çok küçükken belirlenmişti. Ama bir gün yanlışlıkla duyduğu konuşmalarla bütün hayatı tepetaklak olur. Babası olarak bildiği ve gram haz etmediği ada...