İyi okumalaaar 🌻
İzmir'e döneli 3 gün geçmişti. Yakında başlayacak olan yarışmalar için Gül teyze bana sıkı bir antrenman listesi hazırlamıştı.
Bu 3 günde biyolojik abilerim sürekli bana ulaşmaya çalışmış ve onların yanına dönmem için ısrarda bulunmuşlardı.
Dinlemediğimi fark edince de ısrar etmeyi kesmişlerdi.
"Güneş ısınman bittiyse antrenmana başla artık." Gül teyze 3 gündür her antrenmanda olduğu gibi soluğu yine yanımda almıştı.
"Gül teyze bu antrenman listesini hazırlarken çok düşündünüz mü? Yemin ederim üç günde iflahım kurudu.
Gül teyze acıklı isyanıma gülüp yanımdaki banka oturdu.
"Hamlamışsın ondan dolayı ağır geliyor. Hatırlarsan eğer biz senle bundan daha ağırlarını da yapmıştık Güneş hanım. Hem artistik jimnastik şakaya gelmez. Bir anlık dalgınlıkla düşüp kendine zarar verebilirsin."
Haklı olduğu için hiçbir şey demeden oturduğum yerden kalkıp denge tahtasına gittim.
Ellerimi tebeşir tozuyla kapladıktan sonra demir çubuklara tutunarak kendimi yukarı çektim.
Birkaç harekete daha çalışıp denge tahtasından indim.
Annem, ritmik jimnastik yapmamı istiyordu. Ancak bana göre değildi.
Eğer ritmik jimnastik yapmayacaksam jimnastik yapmama izin vermeyeceğini söylemişti. Biz de Gül teyzeyle bir yalan bulup onu ritmik jimnastik yaptığıma inandırmıştık. Zaten hiçbir maçıma gelmediği için de bu zamana kadar herhangi bir sorun çıkmamıştı.
Şimdiyse hayatıma karışabilecek bir annem yoktu. Annesi ve babası tarafından istenmeyen bir kız çocuğuydum.
Karşımda gördüğüm tanıdık simayla duraksadım ve zihnimdeki tüm düşünceler kayboldu.
Toprak Koroğlu şuan karşımda bana gülümseyerek bakıyordu.
Gül teyze bu şaşkın halime gülüp Toprak abinin yanına gitmeye başladı.
Kendime geldiğimde bende hızlıca toparlanarak yanına gittim. "Senin burada ne işin var."
Toprak abinin az önce gülen yüzünün yerini şimdi çatık kaşlar almıştı.
"İstenmiyorsam geri gideyim." Sorduğum soruyu yanlış anladığını fark edip panikle düzelttim.
"Hayır hayır yanlış anladın. Yani sadece merak ettim. Yoksa gelmeni istemediğimden değil, iyiki geldin."
Toprak abi hiçbir şey demeden atik bir hareketle beni kendine çekerek sarıldı. Kollarım iri bedeninin sadece yarısını kaplıyordu. O gerçekten kocamandı.
"Hazar abim sizin gittiğiniz gün yanına gelmek için bizden gizli bilet almış. Semih de fark edip biletini Erzurum biletiyle değiştirdi. Tabi hâl böyle olunca uçak kaçtı. En sonunda herkesin uygun olduğu bir gün toplu bir şekilde gelmeye karar verdiler."
Semih abinin bileti değiştirmesine hiç şaşırmamıştım onda bunu yapacak potansiyeli görüyordum.
"Madem topluca gelecektiniz sen nasıl geldin yoksa diğerleri de mi burada?"
Toprak abi gülerek kafasını olumsuz anlamda salladı.
"Onlar beni antrenman yapmak için başka bir şehire gittim sanıyor. Ama yalan değil antrenman yapmak için İzmir'deki kampa geldim."
Abi tayfası arasında bana en uzak iki kişi Barlas ve Toprak'tı. Şuan Toprak abinin burada olması ve samimi davranması beni gerçekten şaşırtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara Doğru | Düzenleniyor
Teen FictionGüneş alkan, 16 yaşında başarılı bir milli jimnastikçidir. Attığı her adım annesi tarafından daha çok küçükken belirlenmişti. Ama bir gün yanlışlıkla duyduğu konuşmalarla bütün hayatı tepetaklak olur. Babası olarak bildiği ve gram haz etmediği ada...