״בנג׳מין!״ בנג׳מין הוריד את אחת האוזניות, מעט מבולבל, מי לעזאזל קורא לו כאם יש רוצח סדרתי בתוך הבית?
בחוסר עניין הנער החזיר את האוזנייה והמשיך במשחק האינטנסיבי והמותח ששיחק. הוא היה במלחמה נגד השחקן ׳מינימינימו׳, והשחקן הזה שיחק טוב, כל הזמן עוקב אחר בנג׳מין במהלכים. תמיד יש לו משהו בשרוול, ואילו לא היה מדובר במשחק וירטואלי הוא היה חושד שהשחקן מרמה. טוב, הוא בכל זאת זכה כמה פעמים בתור אלוף הטאקי הוירטואלי בארצו.
״חרא,״ הנער מלמל כשראה כי ׳מינימינימו׳ הוציא פלוס שתיים כחול, כשכבר מתחתיו היה פלוס שתיים ירוק. איך לעזאזל? לשניהם נשאר קלף אחרון, האם הוא שמר את הפלוס שתיים הזה עד הסוף? זה מהלך חכם, אבל אם היו שמים לו שתיים פלוס מוקדם יותר האם זה היה דופק את התוכניות שלו? מה זה משנה, מה שקרה כבר קרה, ועכשיו בנג׳מין הולך להפסיד עם חמישה קלפים בצבעים שונים. אין לו אפילו שנה צבע, הכל זה מספרים בכל ארבעת הצבעים וקלף עצור אחד.
״בנג׳מין!״
בנג׳מין המשיך לשחק בקור רוח, אין סיכוי שהוא מפסיד לשחקן שמעולם לא שמע עליו. אם זו הייתה ׳בארביבאני׳ זה היה בסדר כי היא בכל זאת זכתה מקום שני ותמיד יש זמן להשתפר. אבל שחקן חסר שם ותואר כמו ׳מינימינימו׳, הוא לא יפסיד לשחקן כזה. על גופתו המתה.
״איפה הילד הזה נמצא?״ קול אביו נשמע, ואז דלת חדרו נפתחה. טוב, הם לא ימצאו אותו כך או אחרת.
״אלכסנדר, תעזור לי למצוא את אח שלך,״ אביו קרא לאחיו הגדול, הם ישנים יחד באותו חדר כך שאלכסנדר הכיר את רוב מקומות המחבוא של הנער, אבל הפעם בנג׳מין ינצח.
״תבדוק בארון, הוא תמיד מסתתר שם,״ אחיו מלמל בחוסר עניין מהכניסה לחדר. אביו פתח את הדלת של הארון בשביל לגלות שהנער לא שם. הוא בדק מתחת לשולחן ומתחת לשמיכה ובתוך מגירות ובכל מיני פינות.
׳מינימינימו׳ הניח את הקלף האחרון, בנג׳מין כבר הגיש את התבוסה בידיו המזיעות אבל לא, זה קלף עצור כך שהוא צריך למשוך עוד קלף. בנג׳מין נשם עמוק, יש לו עוד ניסיון, הוא חייב לחשוב מהר. האם יש לו מספרים זהים? כן. יש לו שתיים כחול ושתיים צהוב וגם העצור צהוב אבל אז אין לו עוד קלף לשים מעל. מה זה משנה, זה יתן לו הזדמנות.
הנער מיהר ושם את השתיים הכחול על העצור הכחול והחזיק אצבעות שהקלף שהשחקן שלף אינו כחול.
״מה לעזאזל, הוא כמו רוח,״ אלכסנדר מלמל, עיניו סוקרות את החדר בניסיון עז להבין איפה המתבגר מסתתר.
׳מינימינימו׳ לקח קלף מהקופה. בנג׳מין צהל בליבו ומיהר להניח את השתיים הצהוב שלו. אולם באופן מפתיע ׳מינימינימו׳ לקח קלף נוסף מהקופה כך שלצעיר הייתה עוד הזדמנות פז והוא השתמש בה והניח עצור צהוב ולקח קלף מהקופה. הוא קיבל שנה צבע. סוף סוף הוא מצליח לראות את הסוף.
YOU ARE READING
Into the hell again
Lãng mạnלכל סרט אימה יש מבנה קבוע, גם אם מדובר בסרט שיצא באלפיים עשרים וגם אם מדובר בסרט מאלף תשע מאות תשעים. יש חוקיות קבועה שחוזרת על עצמה, אם זה ילדים שרואים את הרוחות, או שהדמות הכי לא צפוייה שורדת את הרוצח. ולא משנה בכמה סרטים תצפה, זה לא יכין אותך לדב...