015 - אני האשם, רצחתי אותה באחד באפריל

197 19 5
                                    

״ב-בנג׳מין?״ זה היה קול קטן ששאל. הוא היה כמעט ובטוח שדובר באלכסנדר. כולם צפו בו כאם היה רוח מסרט אימה, לעזאזל עומדים מאחוריו ארבעה שדים, הבנים של שטן, שטן הבא ממש מחזיק במותניו כאם היו חלק מגופו ומשפחתו מופתעת ממנו.

״בנג׳מין!״ כל אחיו רצו אליו בבת אחת, זה הרגיש כמו מתקפה. בנג׳מין לא נבהל מכלום, טוב, הוא לא נבהל מכלום עד שזה מגיעה לכל המשפחה שלו רוצה להרוג אותו. כלומר, הוא הניח שזה לא הרצון שלהם לחבק אותו מגעגוע נכון?

״אורוס.״ בנג׳מין קפץ על השד שלו ללא היסוס, ידיו נכרכות סביב צוואר השד בעוד ידיו של השד על ישבנו, תומכות בו.

״אני מבין את הדאגה, אבל אתם תבהילו את הילד למוות,״ מרכוס נזף במשפחתו בזמן שאורוס הוציא משאף כחול וקטן ודחף אוויר לריאותיו של הצעיר. בנג׳מין לא היה על סף התקף, אבל זה ללא ספק עזר לו להירגע מההלם הפתאומי.

״מי אתם? מה אתם עושים עם הילד שלי?״ אביו צעק. ממתי אכפת לו? וכן זו שאלה רטורית.

״דואגים לו.״

״הוא נראה נינוח איתם,״ השוטר הרגיע את אביו במעט ועבר להסתכל על הדוגמנים שהגנו על בנג׳מין כאם נשבעו לו אמונים. כאם הוא המלכה שלהם, או לפחות עתיד להיות.

״בנג׳מין, אני מכיר אותך אבל אתה לא מכיר אותי, אני רב סמל אוליגרד, אני האחראי על תיק הנעדר שנפתח תחת שמך לפני ארבעה חודשים.״ ארבעה חודשים? חייבת להיות איזשהי טעות, הוא לא נעלם לפני ארבעה חודשים, הוא בסך הכל נעלם לפני פחות מחודש, הוא ספר ימים, אורוס אמר לו, הוא יודע.

״ארבעה חודשים?״ בנג׳מין התקשה לעכל.

״כן, היעדרותך דווחה על ידי אחיך לפנות בוקר בבית נטוש, כאמור לקחת חלק במסיבת יום הולדת כאשר החלטתם ארבעה ללכת לבית הנטוש, לדברי בילי עשיתם סיאנס והבית היה מאוד קריפי ומפחיד, עד לפה הכל נכון?״ הוא נחקר כרגע? לעזאזל הוא האחד שנעדר לארבעה חודשים לכאורה, למה הוא נחקר על ידי שוטר מזורגג במקום שייתנו לו ללכת לחדר שלו ולנוח טיפה. הוא כל כך עייף.

״כן, אני האשם, רצחתי אותה באחד באפריל בתור מתיחה, זו הייתה רק מתיחה אז לא תכננתי להרוג אותה באמת, אבל היא מתה. אלו שותפי לפשע שהם גם שדים המדגמנים לווג של העולם התחתון, בבקשה עצור אותי לפני שאעשה עוד מעשה נבזי שכזה.״ כולם הסתכלו עליו בהלם, חוץ מבילי, בילי נראה די על הפנים כך או כך.

״מה?״

״אתה מעז לחקור אותי, הנעדר, ברגע שחזרתי הביתה?״ בנג׳מין תהה בקול, קצת לא מרוצה מהשוטר הזה.

״א-אני מצטער, תשב ותאכל משהו, אבל אנחנו חייבים לשאול כמה שאלות למטרת הבנת התיק וסגירתו,״ השוטר הסביר. כן, בדרך כלל בתיקי חטיפה יש סיפור ארוך גם עם הקורבן, אבל לעזאזל, המקרה שלו אפילו לא קרה בסרטים המזורגגים שנהג לראות.

Into the hell againWhere stories live. Discover now