בנג׳מין חלש, הוא מודה בזה בגאווה, הוא לא מתבייש בזה שהוא עדיין חלש, וקצת מתעלם מהעובדה שיש גופה בחדר.
כדי להסביר יותר טוב, בנג׳מין ישב על אורוס עם ראשו בשקע צווארו של השד וכאשר ידיו מחזיקות במותני השד וכאשר אפו מסניף את הריח הממכר והזר של השד. כלומר, רק כדי להבהיר, אורוס היה האחד שהרים אותו והחזיק אותו בין ידיו, וכן, עברו כמה דקות והמשאף המחורבן שלו עדיין נמצא בידו של אורוס שאוחזת בו.
ובזמן שאחז בשד והרגיש מאוד בנוח, הוא פתאום נזכר. המלחייה והפלפל.
״אורוס, אתה חכם נכון?״ השד המהם בחיוב. זה טוב.
״זוכר שאריקוטרס קנה לי מלחייה ופלפל-״ השד הנהן, נראה שגם אורוס מרגיש מאוד בנוח כאשר בנג׳מין בין ידיו... רומנטי. ״אז שאלתי גם את ריפר הזה אבל אז הוא החליט שהוא רוצה להרוג אותי, לא שהוא לא תכנן לפני, אבל אחרי זה הוא ממש רצה להרוג אותי. בכל מקרה, זה שני כדורים לבנים ולשניהם יש שלושה חורים אבל על אחד כתוב ׳אתה המלח׳ ועל השני כתוב ׳לפלפל שלי׳ ואני ממש מבולבל כי אחד מהם אמר שהוא לא המלח והשני אמר שהוא הפלפל, אז מי המלח?״ אורוס הסתכל עליו, היה משהו במבט הזה שהצעיר לא הבין, אבל הוא גם לא ציפה להבין שד בן מיליארד שנה, הוא קצת אנושי עבור זה, אפילו אם הוא מתבייש באנושיות שלו.
אורוס לא אמר מילה, הוא פשוט הסתכל, מבט ארוך ועמוק, מבט שהחל להציק לצעיר כי הוא הרגיש שהדברים ניהיו כבדים מידי.
״מה הטעם שלך?״ אורוס הסתכל עליו עוד קצת.
״אתה.״
מה? בנג׳מין הסתכל חזרה על אורוס במבט מבולבל. זה אמור היה להיות פלירטוט? כי אם כן אז זה אחד כושל מאוד בהתחשב בעובדה שהם אפילו לא קרובים ללהיות זוג. כלומר, הכל זה עניין של איך הוא מסתכל על זה אבל זה הרגיש כל כך מוקדם מידי.
״לעזאזל, אני לא בסדר,״ אורוס מלמל לעצמו והניח את המשאף של הצעיר על המיטה, ממש ליד האזיקים עם הפרווה הלבנה.
״כי יצאת מהארון?״ אורוס גיחך. אין שום דבר לא בסדר בלהיות הומו, לפחות כך בנג׳מין חשב ולבנימין הדבר היחיד שחשוב זה הדעה של בנג׳מין. דבר שני, הוא שמח שמישהו יצא מולו מהארון, זו הפעם הראשונה שמישהו סמך עליו עד כדי כך. הוא הרגיש גאווה מסויימת.
״אני כבר לא יודע אם ההומור שלך זה מה שמצחיק אותי.״ מה זה עוד יכול להיות? יכולות הטאקי המטורפות שלו?
״מתי התנשקת פעם ראשונה?״ אורוס המשיך לצפות בו.
״בגיל מאוד צעיר, אתה?״ מה הם משחקים עשרים ואחת שאלות? לבכל מקרה, בנג׳מין התחיל את זה כך שהוא חייב לענות. חרא עליו ועל השפתיים הבתולות שלו.
״בגיל תשע עשרה.״ אורוס נראה מופתע, טוב לפחות עד שהחלק השני של המשפט נשמע באוזניו ונקלט במוחו. ״כלומר אני בן שמונה עשרה אבל אופטימי.״
YOU ARE READING
Into the hell again
Romanceלכל סרט אימה יש מבנה קבוע, גם אם מדובר בסרט שיצא באלפיים עשרים וגם אם מדובר בסרט מאלף תשע מאות תשעים. יש חוקיות קבועה שחוזרת על עצמה, אם זה ילדים שרואים את הרוחות, או שהדמות הכי לא צפוייה שורדת את הרוצח. ולא משנה בכמה סרטים תצפה, זה לא יכין אותך לדב...