*מכיל תוכן מיני
״אז אתה רוצה להגיד לי שאיכשהו הגרזן פגע לך ביד והשאיר רק שריטה?״ מרכוס תהה בהלם. טוב, כל השלושה היו בהלם כאשר אורוס ובנג׳מין חזרו כאשר הם מכוסים בדם. כלומר, הם הופיעו בבית ממנו אורוס חטף את בנג׳מין מלכתחילה מגואלים בדם כאשר בנג׳מין מתכרבל בידיו של אורוס כמו כלבלב קטן. השלושה שישבו ושתו תה כמו חבורה של נשים רכלניות בשנות החמישים הסתכלו עליהם כאילו שד הופיע... טוב אורוס באמת שד וגם הם שדים אבל הבנתם את הרעיון.
מרכוס רץ אליהם וחטף את בנג׳מין מהכירבולית הנוחה שלו לפני שהחל לסקור את הצעיר בעיניו.
״מה לעזאזל קרה לו?״ מרכוס נזף באורוס. לאחר שסיפרו את הסיפור כאשר במקביל מרכוס טיפל בכל פצעיו ובחבלותיו של בנג׳מין, מרכוס נראה כאם הוא מוכן לערוף לשד את הראש בשנית.
״הריאות שלו במצב קטסטרופאלי ואתה אומר לי שהיה לו עוד התקף?״ בנג׳מין רצה לתקן את השד, לא עוד התקף, עוד שני התקפים. המגע של אורוס על הקרוסלה גרם לו להתקף, אולם לא נראה כי אורוס רצה לחשוף את זה.
״זה לא שיכולתי לעשות משהו,״ אורוס הגן על עצמו. הוא נראה מובס, אבל הוא עדיין נלחם, זה נחמד מצידו מצד שני בנג׳מין נהנה לצפות בו ננזף כהוגן על ידי אחיו הגדול, היה בזה משהו מהנה שגרם לצעיר לחייך. כלומר, לא כל יום הוא יכול לצפות בשד עליון ננזף על ידי שד קטן ושהוא בכלל רופא.
״מה זאת אומרת?״
״נכרת לו הראש, אני די בטוח שכבר ציינתי זאת.״ בנג׳מין מישש את ידו הפצועה, היא כבר חבושה ומחוטאת, אבל עכשיו הוא מודאג בגלל הצוואר שלו, נראה כי השד הקטן החליט שגם ההיקי שווה בדיקה.
״ומה זה?״ מרכוס הסתכל על אורוס במבט שהיה יכול להרוג.
״התשוקה הבוערת שלי,״ אורוס פלירטט. הוא כל כך גרוע בזה שבנג׳מין תהה אם הוא בחר נכון כאשר הסכים לצאת איתו.
״הפסימיות שלו,״ בנג׳מין הוסיף. כלומר, הצוואר שלו ללא ספק מלא בסימנים המוכיחים את הפסימיות של השד. כלומר, הוא בעצמו אמר שלא צריך אופטימיות. ייצור כזה פסימי בנג׳מין לא פגש מימיו.
״מה?״ שלושת השדים נראו מבולבלים בעוד שאורוס גיחך. אילולא בנג׳מין ידע שאורוס לא יכול להסמיק, הוא היה חושב שאורוס אדום בגללו. אבל במקרה הזה כנראה שזה הדם של איש יפני שרדף אחריו עם גרזן.
״זה סוד שלנו.״ אורוס נשק למצחו של הצעיר לפני שפנה אל חדר רנדומלי בבית הנטוש. בנג׳מין שכח לציין שהבית נראה הרבה יותר טוב משנראה בעבר. הבית נוקה, סודר, אורגן, נראה כי היה צוות ניקיון יסודי שעבר והכין את המקום. בנג׳מין גם שם לב להרבה סרטי משטרה צהובים הזרוקים על הרצפה ולעוד כמה לוחות סיאנס המסודרים על שולחן עץ שהוברק. מעניין אם היו חיפושים אחריו. כלומר, אחרי שנעלם, הוא מתעניין לדעת אם מישהו חיפש אחריו בדאגה, כמו שאורוס חיפש אחריו כאשר נחטף על ידי כת שטנית. הוא רק רצה לדעת מה המקום בו נמצא כרגע.
YOU ARE READING
Into the hell again
Romanceלכל סרט אימה יש מבנה קבוע, גם אם מדובר בסרט שיצא באלפיים עשרים וגם אם מדובר בסרט מאלף תשע מאות תשעים. יש חוקיות קבועה שחוזרת על עצמה, אם זה ילדים שרואים את הרוחות, או שהדמות הכי לא צפוייה שורדת את הרוצח. ולא משנה בכמה סרטים תצפה, זה לא יכין אותך לדב...