לפעמים הוא תהה אם הוא בכלל יכול לאהוב. אהבה זה בכלל רגש אמיתי? כי על פי איך שאנשים תיארו את זה זה נשמע כמו כישוף אכזרי, כמו דרך לפגוע ולהרוס בן אדם. כשהוא חשב על זה, הוא תמיד האמין שרגשות בכללי נועדו כדי להחליש את בני האדם. משום כך הוא האמין שמלאכים הם הרעים ולא בהכרח השדים כמו שכולם מתארים. כלומר, הרגשות הגיעו מהמלאכים, בעוד שחוסר הרגש תמיד התקשר לשדים. הטוב תמיד נקשר לגן עדן בעוד שהרע תמיד לגיהנום, אולם אנשים טובים הם הראשונים שיבגדו בך בעוד שאנשים רעים נחשבים רעים כי לא אכפת להם מה העולם חושב על הדרך שלהם. אנשים טובים הם שחקנים של העולם, חשוב להם איך שרואים אותם והם משתמשים בצורה שרואים אותם כי להשיג מחמאות ודברים. אנשים רעים פשוט נותנים לעצמם להיות הם מבלי לחשוב על איך רואים אותם, אבל חוקי החברה תמיד מסתכמים באיך אחרים רואים אותך ומה הם חושבים עליך, ומשום כך אנשים טובים הם טובים ואנשים רעים הם רעים.
בנג׳מין תמיד נתן לאנשים לחשוב עליו בצורה בה הם רצו. אם זה אדיש, קר, אנוכי, חסר רגשות, חסר רגישות, נכה רגשית. הוא יודע שיש לו בעיות, אבל הוא אהב לקרוא לזה ׳תשאר רעיל.׳ אנשים לא שותים רעל בידיעה שזה יפגע בהם, אז כל עוד הוא הרעל של החברה, אף אחד לא יתקרב אליו. פשוט.
טוב, פחות פשוט כשמדובר בשדים מהגהנום.
בנג׳מין לא אהב אף אחד, אף פעם. אהבה היא לחלשים. כן, הוא חיבב את אלכסנדר, אבל זה כי הוא אחיו הגדול שתמיד נמצא שם עבורו. המשפחה שלו היו פשוט קבוצה של אנשים איתם נתקע מיום לידתו, כך הוא ראה אותם. כשהמורה שמעה איך הוא מחשיב את המשפחה שלו היא כיווצה את פנייה ותיקנה אותו, הילדים התלחששו סביבו שהוא רשע למשפחה שלו. אז הוא רע? לא בהכרח פשוט לא אכפת לו ממוסכמות חברתיות. לא אכפת לו מה החברה חושבת עליו אז הוא אוטומטית אאוט קאסט, מה שהופך אותו לבן אדם רע. הוא יכול לחיות עם זה.
אבל זו הפעם השנייה שחש כאב מוזר בגופו כאשר צפה באורוס.
אורוס שנפגע ממכונית שדהרה לכיוונו. אורוס שבכה מולו כאשר ניסה להשאיר אותו בחיים. טוב, זה קרה יותר מפעם אחת, יש לבנג׳מין כישרון מיוחד למצוא את עצמו על סף מוות בכל שני וחמישי. בכל פעם שהביט בפנים המפוחדות וחסרות האונים של השד, הוא הרגיש כאב, וכאשר נמצא לצידו הוא הרגיש נינוח, הוא הרגיש בבית.
האם הוא אוהב את אורוס?
לעזאזל האם זו הסיבה שכאשר בוריק היה בתוכו הוא הרגיש תסכול בכל פעם שבוריק פגע בגופו או סיכן את חייו?
האם הוא באמת רוצה לחיות?
כלומר, רוב חייו הוא חי בצורה של אני לא רוצה למות אבל אני גם לא רוצה לחיות, אבל פתאום הוא רוצה לחיות? הוא רוצה להילחם? הוא רוצה לפקוח את עיניו ולראות את השד שלו מחזיק בידו כאשר הוא מחכה לו בקוצר רוח?
YOU ARE READING
Into the hell again
Romanceלכל סרט אימה יש מבנה קבוע, גם אם מדובר בסרט שיצא באלפיים עשרים וגם אם מדובר בסרט מאלף תשע מאות תשעים. יש חוקיות קבועה שחוזרת על עצמה, אם זה ילדים שרואים את הרוחות, או שהדמות הכי לא צפוייה שורדת את הרוצח. ולא משנה בכמה סרטים תצפה, זה לא יכין אותך לדב...