האווירה בבית החולים הייתה שקטה, בסך הכל דובר בשעת ערב מוקדמת, ומול חדר הניתוח ישבו מעל עשרים אנשים. בילי שישב הכי רחוק מחדר הניתוח קצץ את ציפורניו. הוא מעולם לא דמיין את חייו ללא אחיו, בנג׳מין היה חלק משמעותי מחייו, גם אם הוא היחיד שראה את זה כך.
הוא וליאם הכירו כשרק היו בני שלוש, באותו זמן בנג׳מין היה בן שנתיים וקצת. ליאם בא לביתם יחד עם הוריו ובזמן שההורים דיברו, ליאם התחיל לשחק עם הכמעט תאומים. באותו זמן בילי היה קנאי, הוא רצה את תשומת הלב של ליאם רק לעצמו, אז הוא דחף את אחיו בן השנתיים, וכמובן שבנג׳מין כמו כל ילד קטן התחיל לבכות רק שאף אחד לא. שמע אותו מלבד ליאם ובילי. זה היה הרגע הראשון בו בילי התחיל לחוש חרטה, וככל שהם גדלו הוא הבין שהוא פוגע בבנג׳מין, אם במילים ואם במעשים שהחברה גורמת לו לעשות. הוא ראה מאוד מהר שבנג׳מין לא התאים לחברה היום יומית, שהוא לא עקב אחרי מוסכמות חברתיות, אז הוא החליט שכדי למנוע מהצעיר להיפגע הוא צריך לנתק קשר.
הוא עדיין דאג לו מרחוק, הוא היה היחיד שהופיע בכל פעם שבנג׳מין חטף התקף אסתמה, הוא היה האחד שתמיד הניח את המשאף על השולחן בכניסה לבית, כדי שבנג׳מין לא יישכח, והוא היה היחיד שדאג לקחת משאף בתיק שלו, למקרה ובנג׳מין ישכח את שלו. למרות שבשלב מסויים הוא הבין שבנג׳מין לא שכח את המשאף, אלא בחר שלא לקחת אותו.
בילי ידע שגם ליאם הסתובב סביב אחיו כמו סביבון.
ליאם יצא מהארון לפני שלוש שנים, הוא לא צעק ׳אני אוהב בנים׳ ברחבי בית ספר, אבל אנשים ידעו. אולם רק לאחר שיצא מהארון הוא התחיל לשאול את בילי יותר ויותר לגבי בנג׳מין. ובילי התחיל לשים לב יותר ויותר לעובדה שליאם מסתובב סביב אח שלו כל הזמן.
במשחק אמת או חובה עם החבר׳ה ששיחקו באחד הלילות הלבנים בביתו כאשר הוריו לא היו בבית, הוא נתן לליאם חובה. חובה עליו לנשק את הגבר שהוא מעוניין בו מתוך מי שנמצא בבית. באותו הרגע הוא זוכר איך ליאם האדים. הוא נראה חסר אונים אולם בכל זאת הוא נעמד על רגליו והתקדם אל החדר של אחיו, הוא נכנס לחדר בו בנג׳מין ישן יחד עם אלכסנדר. הוא דילג בשקט על קצות אצבעותיו ונשק לבנג׳מין הישן על השפתיים. זה היה אישור עבור בילי, ליאם מעוניין בבנג׳מין.
משם הדרך הייתה סלולה. בילי לא חשב שבנג׳מין יוכל למצוא מישהו יותר טוב מליאם אז הוא אישר וליאם התחיל לנסות ולחזר אחרי הנער שלא שם לב לכלום. אם דובר בפרחים שליאם השאיר לו לאחר התקף על הכיסא שלו בכיתה. הוא זכר שבנג׳מין הגיע אליהם עם הפרחים וזרק אותם עליו כאשר צעק שהוא עדיין לא מת אז שלא ימהרו לעשות הלוויה.
כשליאם ראה אותו נופל ומיהר לתפוס אותו, בנג׳מין האשים אותו שבגללו הוא לא שבר את היד ויצטרך לגשת למבחן שלא למד אליו ושליאם מניאק.
YOU ARE READING
Into the hell again
Romanceלכל סרט אימה יש מבנה קבוע, גם אם מדובר בסרט שיצא באלפיים עשרים וגם אם מדובר בסרט מאלף תשע מאות תשעים. יש חוקיות קבועה שחוזרת על עצמה, אם זה ילדים שרואים את הרוחות, או שהדמות הכי לא צפוייה שורדת את הרוצח. ולא משנה בכמה סרטים תצפה, זה לא יכין אותך לדב...