אז כן, כאשר בילי חזר עם מרכוס משיחה ארוכה בה מרכוס הסביר לו שהם שדים ולא בני אנוש, הוא ציפה לראות את אח שלו עם השד בתוכו עדיין מתקשים ללכת, במקום זה הוא ראה את אורוס צורח על בנג׳מין שרץ כמו אצן מקצועי. כמובן שבנג׳מין גם צנח לאחר מכן בגלל התקף אסתמה, רק שבנג׳מין לעולם לא היה רץ מרצונו החופשי. השד שבתוכו ניסה להרוג אותו?
בילי פשוט צפה בהכל מתרחש, הדברים קרו כל כך מהר, כמו סרט נע. והדבר הבא שהוא יודע אחיו חזר למצב תרדמת על מיטת בית חולים עם המון מכשירים העוזרים לו לנשום ושד שאוחז בידו בתקווה שהצעיר יתעורר בשנית.
לעזאזל, בילי אפילו לא ידע מה הולך בחיים של אחיו הקטן. וזה לא שבנג׳מין היה איזה נער מטורלל שיצא לבלות בכל לילה ולא חזר הביתה עד הלילה שלמחרת, בנג׳מין תמיד היה צפוי, חסר סיכונים וחסר בילויים, תמיד שחיפשו אותו, ידעו לאן ללכת, לחדר שלו. הוא לא יצא משם כדי שדברים ישתנו. הוא היה הילד הכי פחות מדאיג לגבי מה הוא עושה, במשפחה הזו. והנה הוא, שוכב חסר הכרה על מיטת בית חולים כששד מחזיק בו כאם דובר בדבר הכי חשוב ביקום עבורו.
״מתי הוא הספיק לעשות את כל העגילים האלו?״ בילי הסתכל על האוזן הימנית של אחיו בתהייה.
לא, הוא לא היה אח למופת והוא יודע את זה, לקרוא לו אח זו מחמאה, אבל הוא לא ידע שהוא בחר להתעלם עד כדי כך. הוא לא שם לב לכמות העגילים שגדלה באוזן הצעיר, איך יכל לפספס, הרי בנג׳מין בקושי יצא מהבית, לא?
״הוא אוהב עגילים, זה לא שהייתה לנו שיחה ספציפית על זה, אבל הוא אמר לי שהם גורמים לו להרגיש הוא.״ אורוס הסתכל על בנג׳מין כאשר ידו מלטפת את שיערותיו הארוכות של בנג׳מין. בילי אפילו לא שם לב ששיערו של אחיו התארך עד כדי כך, האמת שזה החמיא לו, הוא לא היה מסתפר.
״יש לו גם קעקועים?״ בילי לא חשב שהשד שמולו יענה לחיוב, אבל להפתעתו אורוס הנהן.
״כשהיינו בטוקיו עשינו קעקוע, עיצבנו אחד לשני משהו שמייצג את השני.״ אורוס חייך כאשר נזכר בחוויות שלהם בטוקיו, בלבוש של בנג׳מין. מה הוא לא היה עושה כדי לקנות לבנג׳מין עוד עשרות סטים כאלה ולהכריח אותו ללבוש אותם בפומבי.
״הייתם בטוקיו?״
בילי לא האמין שפספס כל כך הרבה. בנג׳מין כמעט ולא הסכים לצאת מהבית, אז מהעיר, מהארץ? הוא לא האמין שאורוס הצליח לגרור אותו לטוקיו.
״כן, יצרנו שם הרבה חוויות.״
בילי לא ידע לאן לקחת את החלק הזה, הוא התקשה לדמיין את אחיו הבתול כבר לא בתול. הוא לא ידע אם הוא יכול לשאול על זה, אבל בנג׳מין מעולם לא נראה כמו דמות שתהנה מסקס, למרות שזה אמור להיות מהנה ומענג. דבר שני, זה יחסית ברור מי לקח איזה תפקיד, ובילי זכר שכשחקר על גברים וגייז בשביל לעזור לליאם הוא הבין שזה משאיר אותם צולעים כמה שעות, אבל בנג׳מין לא צולע.
YOU ARE READING
Into the hell again
Romanceלכל סרט אימה יש מבנה קבוע, גם אם מדובר בסרט שיצא באלפיים עשרים וגם אם מדובר בסרט מאלף תשע מאות תשעים. יש חוקיות קבועה שחוזרת על עצמה, אם זה ילדים שרואים את הרוחות, או שהדמות הכי לא צפוייה שורדת את הרוצח. ולא משנה בכמה סרטים תצפה, זה לא יכין אותך לדב...