009 - מגב מחמד אלו מילות הקסם

225 19 9
                                    

״זה המספר שלי, תשמור אותו,״ אורוס ציווה. טוב, הוא קצת תכנן לשמור אותו כך או אחרת, זה לא שיש לו ממש אנשי קשר אחרים במכשיר החדש שלו וזה לא ששינן מספרים של אנשים. כן, הוא לא ידע אפילו את המספר של ההורים שלו והמספר שלו גם השתנה.

״תשמור גם את של אריקוטרס ופנדוליאן, אם משהו קורה, כל דבר, אתה ישר מתקשר לאחד מאיתנו,״ אורוס הבהיר. עיניו כל כך אדומות שזה נראה כמו דם שזורם בתוך חלל שעשוי כולו מזכוכית, קיצר, הוא נראה טוב.

״מה כבר יקרה, חייתי בעולם האנושי שמונה עשרה שנה,״ בנג׳מין באמת תהה כמה שבריריים בני אדם נחשבים בעולם השדי, אפילו להחזיר אותם לעולם שלהם נחשב סכנה, כאילו מה יכול לקרות לו בעולם בו חי כל חייו שלא יכל לקרות לו בעבר? כלומר, הוא כבר בוריין, הוא שנוא על ידי המורים שלו כי הוא מעולם לא התעניין בבית ספר, אין לו כמעט חברים ומי שכן היה סוג של מכר, מעולם לא היה קרוב מידי כדי להכיר אותו באמת. הוא כבר כמעט נדרס פעמיים, פעם אחת זו הייתה משאית. בילי כבר עשה תאונה כשהוא היה ברכב, הוא חטף התקפי אסתמה המון פעמים, מה כבר יכול להיות מסוכן בעולם שהכיר כל חייו.

״אתה לא מבין? אתה אנושי שחוזר מהגיהנום, יש אנשים שיכולים לחוש בכך, דברים יכולים לקרות, אנשים עלולים לזהות אותך, אתה נשאר איתי כל עוד לא אמרתי אחרת.״ בנג׳מין נאנח, אורוס יכול להיות מאוד שתלטן, וזה מחמיא לו, שד שרצה להרוג אותו הפך להיות מודאג לחייו, אבל עדיין, הוא בן אדם חופשי, הוא רוצה חופש.

״אתה אוהב בנים רעים?״ בנג׳מין שאל בתמימות. כמובן שהשד נאנח בחוסר הבנה.

״אני מניח,״ בשד נאנח.

״אז אני יכול לעשות כמה דברים רעים בעולם האנושי... כמו לא להקשיב לך?״

״לא, אתה לא.״ זה אפילו לא היה טון כעוס, הוא כבר ויתר על הניסיון להפחיד את הנער, רק רופאים מפחידים אותו, וכמובן שהוא לא מצליח לשלוט עליו אז למה לנסות.

״כמה זמן ניהיה שם?״ סוף סוף אריקוטרס שאל שאלה חשובה. כלומר, כמה זמן בנג׳מין הולך לטייל בעולם האנושי, מתי הם יבדקו בבית חולים ומתי יסיימו את הסיור בעולם שלהם?

״פחות מיומיים.״

״לא, אנחנו יוצאים לפנות בוקר, מגיעים וישאר הולכים לבית החולים, מרכוס מקשיב למה שהרופא אומר, ואז הולכים לאכול, ואז מטיילים, ואני צריך גם ללכת לבית ספר לאסוף את התעודה של המחצית שלי, ואז עוד אוכל ואז חזרה לפה,״ בנג׳מין תיקן. כלומר, זה כנראה ייקח יותר מיומיים לעשות הכל, אבל הם בסוף חוזרים, זה מה שחשוב לא?

אורוס נאנח בפעם המאה וכרך את ידיו סביב הצעיר. לאחרונה אורוס ניהיה הרבה יותר תלותי כלפי הצעיר. כלומר, הם לא זוג, בנג׳מין דחה אותו, אבל הוא גם אוהב את הנוכחות של השד, זה נכון שהוא שד שאמור להיות מפחיד, אבל יש לו נוכחות נעימה. אורוס תמיד דאג להיות באזור שלו, בנג׳מין עבר לישון בחדרו של אורוס ועל כל דבר קטן אורוס גרר אותו למרכוס שרק המשיך לציין כמה מהר בני אדם יכולים למות. אורוס גם התחיל לחבק אותו הרבה, בלילות זה נחמד, לבנג׳מין יש כרית נוחה שזו הזרועה של השד, ומדובר על חתיכת זרועה. אולם לפעמים זה פשוט מלא מגע עבורו, כמו עכשיו.

Into the hell againWhere stories live. Discover now