031 - סימילק בגלל המדע

238 14 8
                                    

סנואו לא הסכים להתרחק מבנג׳מין. גם כאשר השלושה עשו את דרכם חזרה לארמון, הילד דרש מבנג׳מין להרים אותו ולא הסכים לנתק מגע עם האנושי. ובנג׳מין גם כך צלע, אז עם המשקל הקטן של הילד הוא מצא את עצמו סוחב את רגלו על הקרקע. שלא לדבר על האסתמה שלו.

מיליארד נשאר בשקט לאחר שבנג׳מין הכריח אותו לקנות ילד, כלומר, מי לא קונה ילדים בימים הללו? זה טרנד הרי.

״מי השד של בנג׳מין?״ בנג׳מין שאל את סנואו שצחקק והצביע על עצמו. בנג׳מין לא חיבב ילדים בדרך כלל, אבל השדון הקטן הזה גרם לליבו של בנג׳מין להתכווץ מהתרגשות. אולי זה בגלל שהשד הזה באמת שלו, כלומר, מאה אחוז שלו. והילד גם רצה להיות שלו, הילד היה מאושר להיות שלו. זה עשה לו משהו בלב, והוא לא ידע להסביר את זה.

״ס-סנואו,״ השד מלמל בצורה גמלונית וילדותית שגרמה לבנג׳מין לזרוח. הילד הזה כזה מתוק, איך מישהו יכל לשים ילד שכזה למכירה?

״בנג׳מין, בבקשה אל תתחמק מאורוס, הוא יבוא לדבר איתך, ושניכם צריכים את השיחה הזו.״ מיליארד הכניס את הצעיר דרך השער הגדול של הארמון, סנואו עדיין אוחז בבנג׳מין בחוזקה, והמראה של הארמון כנראה הלחיץ אותו, כי הוא חיזק את אחיזתו בצוואר האנושי.

״סנואו, אתה יודע מה זה פסיכופט?״ בנג׳מין תהה בחוסר עניין למילותיו של מיליארד בזמן שנכנס בשערי הארמון אל החצר הגדולה של הגיהנום.

״נא,״ הילד מלמל בזמן שהוא דוחף את ראשו לתוך צווארו של הנער האנושי.

״טוב שכך, מקווה שגם לא תדע,״ בנג׳מין מלמל. אולם זו לא הייתה מטרתו בהעלאת הנושא. הוא קצת רצה לספר לילד שהקשיב לכל מה שאמר על הרעיון שעלה לו, משהו שרצה לעשות בזמן וכול עוד הוא עדיין בחיים.

״אבל אני אספר לך את הרעיון שלי בכל מקרה.״ הילד המהם כתשובה שהוא מקשיב ומחכה.

״אז חשבתי על זה, ושמעתי הרבה סיפורים על פסיכופתים גברים, יש הרבה סרטים על פסיכופתים בתור נוולים, בתור הרעים. אבל אז נזכרתי בצורה שבה הפרופסור לפסיכולוגיה הסביר לנו את הנושא. והבנתי, הבנתי שיש כל כך הרבה הטעיות בתחום. פסיכופט הוא לא בהכרח גבר, למרות שכן יש רוב גברי בתחום, וזה רק בגלל שנשים חכמות מספיק כדי לא להיתפס. אנשים מדמיינים פסיכופתים בתור סוג של מפלצות מכוערות ומנותקות מהמציאות היומיומית, כאלו שהם סוג גימל ושגם ככה לא רוצים שהם ייקחו חלק. אולם במציאות מדובר באנשים הכי כריזמתים ומקובלים שיש, הם האנשים שמושכים הרבה הרבה תשומת לב בעזרת הדיבור שלהם, שיש להם לשון חדה ומשכנעת ויכולות חברתיות גבוהות. אנשים בוחרים להתעלם מהאמת כי קל יותר להאמין שחוסר הנורמה נמצא באנשים שנראים מחוץ לנורמה ולא באלה שיוצרים את הנורמה בעצמם.״ בנג׳מין התיישב על נדנדה שמצא בחצר הענקית.

Into the hell againWhere stories live. Discover now