²ᴛʜᴏᴜɢʜᴛꜱ ᴛʜᴀᴛ ᴅᴏɴ'ᴛ Qᴜɪᴇᴛ

281 42 141
                                    

❛24.03.2022-29.04.2022❜

❛Well, good for you, you look happy and healthyNot me, if you ever cared to askGood for you, you're doing great out there without me, baby❜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Well, good for you, you look happy and healthy
Not me, if you ever cared to ask
Good for you, you're doing great out there without me, baby

🝮


Düşünceler...

Ardı arkası kesilmeyen, sorguladıkça bir kara delik misali içine çeken düşünceler.

Sunghoon onun döndüğünü duyunca odasına girmiş, bir anda omzuna tonlarca yük bırakılmış gibi yorgun hisseden bedenini yatağa atmıştı.

Sunghoon anlamsız buluyordu.

Gidişini, dönüşünü, kendisinden ayrılmasını ve daha nicesini.

Kısacası onun yaptığı her şeyi.

Sahi ne demişti en son?

Biri var, başka biri var Sunghoon.

Bu muydu yani? Verdikleri ilk sonsuz sözü böyle mi silmişti o? Doğru düzgün bir açıklamayı hak ettiğini düşünüyordu Sunghoon, lâkin o bunu bile kendisine layık görmemişti anlaşılan.

Kırgındı, kızgındı, yorgundu...

Uzun süredir uyumamış gibi bir yorgunluk hissediyordu fakat uyuyunca geçecek bir yorgunluk değildi bu. Bedeni dayanamıyordu, kaçışı uykuda buluyordu. Ama bazen kaçışları bile ona çıkıyordu.

Düşüncelerini susturmak adına verdiği uyuma kararı ile gözlerini yummuş, fakat gözlerini yumduğu an karşısına gelen tanıdık silüet ile rüya gördüğünü fark ettiği uykusundan ayılıp sinirle oraya buraya fırlatmaya başlamıştı eşyalarını.

🝮

SunWonKi üçlüsü, Jake'in döndüğünü duyunca sinirlenmişlerdi, Sunghoon'un nasıl acı çektiğini herkes kadar onlarda gayet iyi biliyordu ve şimdi böyle yüzsüz gibi dönüşünün neye borçlu olduğunu merak ediyorlardı. Heeseung, çektiği vicdan azabının altında âdeta ezildiğini hissetmişti bir an için. Kimse bilmese de, yalnızca Sunghoon değil, Jake'te zor bir dönem atlatmıştı. Bu Jake'i haklı çıkarmıyordu tâbi ama, böyle tek taraflı düşünmeleri de hoşuna gitmiyordu.

𝐈 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐘𝐨𝐮, 𝐈 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐘𝐨𝐮| 𝐉𝐀𝐊𝐄𝐇𝐎𝐎𝐍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin