❛08.05.2022-12.06.2022❜
❛If you so sorry
I don't want you sorry
I don't want you sorry now
Is too late you know
Is too late you know❜🝮
Sunghoon, bileğindeki elden kurtulup hızlıca dersliğe ilerleyecekken, Jake'in sesini duymuştu tekrardan.
"Sunghoon konuşalım, lütfen."
Sunghoon arkasını dönüp soğuk bakışlarını ona yöneltirken, "konuşacak bir şeyimiz olduğunu düşünüyor musun cidden? Hiçbir açıklama yapmadan defolup gidiyorsun ve aradan iki sene geçmişken, ben bir şeylerin üstesinden gelebilmeyi az çok başarabiliyorken, dönüyor ve döndüğün an hayatıma sıçmayı başarıyorsun. Ne diyeceksin? Nasıl bir bahanen olabilir, bu kadar şeyi yapmana neden olacak?" demişti.
Daha düne kadar onu görmek isteyen tarafı tamamiyle kaybolmuş gibiydi. Jake'in mutlu bir şekilde hayatına devam edebilmesine o kadar sinirlenmişti ki, birazdan pişman olacak olmasına rağmen içinden geçen her şeyi söylüyordu.
Sunghoon yine arkasını dönüp gidecekken, Jake'in, "özür dilerim, çok özür dilerim," demesiyle Sunghoon ona adımlamış ve dibine kadar girmişti.
"Özürlerini duymak istemiyorum anladın mı beni! İstemiyorum. Çok geç artık bu özürler için, zamanımı seninle harcayamam. Nasıl iki sene önce arkana bile bakmadan siktir olup gittiysen, şimdi de git. Ben senin kadar bencil birini tanımadım, nefret ediyorum senden." demiş ve onun yanından ayrıldığı gibi Jungwon'ın dersliğine ilerlemişti. Berbat hissediyordu ve arkadaşına ihtiyacı vardı kesinlikle.
Jungwon; Heeseung, Sunghoon, Jay ve Jake aynı lisede okumuşlardı ve onlardan yalnızca bir yaş, Heeseung'tan ise iki yaş küçüktü. Bu beşlinin seneleri çakıştığında Jungwon ve Sunghoon sınıf başkanlarıydılar. O zamanlar müdür hep onlarla görüşüyordu ve Jungwon ne zaman Sunghoon'u çağırma bahanesiyle gelse, Jay'i izliyordu. Birara okulun ayarladığı etkinlik sayesinde Sunghoon, Jungwon'ın Jay'e olan bakışlarına tanık olmuştu ve ertesi gün onunla konuşup, Jay'e açılması konusunda ısrarcı olmuştu. İşe yaramıştı da, Jungwon açılmıştı ama reddedilmişti. Bunun onu üzmesi yetmiyormuş gibi, Jay'i her hafta birileri ile görmek çok canını yakıyordu ama, asla güçlü tavrından ödün vermiyordu. Âşıktı ama aptal değildi yani. Aradan bir süre geçtikten sonra, Jay'in kendisine oldukça ilgili tavırları oluşmuş ve doğum gününde ondan aldığı teklifle sevgili olmuşlardı. Canı da yansa, kimi zaman ağlasa da, öfkesinden köpürse de sevdiğiyle birlikteydi şu an. Jungwon'ın Sunghoon'u bu kadar sevmesinin nedeni, o anlatmadan bir çok şeyi anlaması ve kendisine destek olup, bir abi gibi ona sevgi göstermesiydi. Kan bağı olmayan kardeşler gibiydiler yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐘𝐨𝐮, 𝐈 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐘𝐨𝐮| 𝐉𝐀𝐊𝐄𝐇𝐎𝐎𝐍
Fanfiction»ᴊᴀᴋᴇ sɪᴍ•ᴘᴀʀᴋ ꜱᴜɴɢ-ʜᴏᴏɴ« ❝Bir yanda, sevgilisiyle biriktirdiği anılarla yaşayan Park Sunghoon, diğer yanda ise sevgilisini ardında bırakıp gittiği için o anılarla bile yaşamayı kendine çok gören Jake Sim. Aralarına kilometreler, yıllar girse de, bi...