¹³ᴛᴏ ᴍɪss

120 20 28
                                    

❛06.05.2024-15.05.24❜

❛Sen gel geceleri bi' de bana sorÖzlemek inan yaşamaktan daha zor❜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❛Sen gel geceleri bi' de bana sor
Özlemek inan yaşamaktan daha zor❜

🝮

Kendisine uzatılan suyu alırken, hâlâ daha sinirli görünüyordu Sunoo.

"Teşekkürler Riki."

"Rica ederim."

Hastanenin önünde yaşanan o tartışmadan sonra okula dönmemiş, Riki'nin evine gelmişti üçü. Jay, Heeseung ve Sunghoon ne kadar aradıysa da dönmemişlerdi aramalara.

"Sakinleş artık Sunoo."

"Elimde değil Jungwon. Duymadın mı abime neler dedi."

"Duydum. Duymaz olur muyum? Ama biraz sakinleşte doğru düzgün düşünelim artık."

Sunoo kafasını sallayıp suyunu içerken, Jungwon ayaklanıp lavaboya gideceğini söylemişti. İkisini yalnız bırakırsa iyi olurdu. Hem Riki onu sakinleştirebilirdi biraz olsun.

Hâlâ daha sinirden titreyen ellerini kucağına alıp onlara işkence etmeye başlamıştı Sunoo. Kendisine laf edilse bu kadar umursamazdı belki ama konu sevdikleri olunca kendine hâkim olması epey zorlaşıyordu.

Ellerini avuçlarının arasına alan Riki ile daldığı alemden çıkarken, bakışlarını da ona çevirdi.

"Kendine zarar verme."

"Vermiyorum."

"Bu mu vermeyişin? Yapma bunu kendine. Lütfen."

"Aklıma geldikçe sinirim bozuluyor. Bir yandan o tokatı attığım için pişmanım. Bir yandan da söyledikleri aklıma geldikçe faha fazlasını yapmak istiyorum Riki. Abimin o hâlini hatırladıkça kötü oluyorum ve nefret ediyorum her ikisinden de. Ne istedi ya abimden? Açıklama yapmadan gidecek kadar ne olmuş olabilir? 2 sene sonra mı dank etti bazı şeyler?"

"Bulacağız, öğreneceğiz her sorunun cevabını. Ya güzellikle ya zorla olacak. Ama bu süreçte elimizden geldiğince Sunghoon hyungun yanında olmalıyız."

"Elimden geleni yaparım abim için. O benim her şeyim. Onu üzgün gördükçe dünyam başıma yıkılıyor sanki. Jake'e karşı nefretim daha da cereyan ediyor."

Riki, Sunoo'yu kendine çekip sarılırken, biraz daha sakinleşmiş duruyordu Sunoo. En azından artık titremiyor, ellerine zarar vermiyordu.

🝮

Jake

Zile bastığımız gibi Heeseung telaşlı bir şekilde kapıyı açmış, hiç beklenmedik bir manzarayla karşılaştığından olacak ki, ağzı şokla açılmıştı. Eh, benim ağladığımı ele verircesine kızaran gözlerim, Leo'nun sinirden titreyen bedeni olayları anlamlandırmasına pekte yardımcı olmuyordu.

𝐈 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐘𝐨𝐮, 𝐈 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐘𝐨𝐮| 𝐉𝐀𝐊𝐄𝐇𝐎𝐎𝐍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin