¹¹ᴇʏᴇꜱ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟɪᴇ

86 14 26
                                    


❛10.03.24-12.04.24❜

❛Eyes don't lieCan't lie to you, baby❜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❛Eyes don't lie
Can't lie to you, baby❜

🝮

"Daha fazla numara yapma Park."

Sunghoon gözlerini yavaşça aralarken, birer damla yaş firar etmişti gözlerinden. Yalvarırcasına Heeseung'a bakıyordu.

"Jake benden ne saklıyor?"

"Özür dilerim Sunghoon. Çok özür dilerim ama bunu sana ben anlatamam. Jake hazır olduğunda sana her şeyi anlatacak. İnan bana."

"Aldattı mı beni? Yanındaki o çocukla mı sevgili? Neler saklıyorsunuz benden? Sende biliyorsun, Jay de biliyor eminim. Peki ben neden bilmiyorum? Benim buna hakkım yok mu? En az sizin kadar da hakkım yok mu buna? Onun gözünde bu kadar mı benim değerim?"

Heeseung bir yandan onların bu şekilde acı çekmesine üzülürken, bir yandan da o kadar kızıyordu ki. Şimdi de Sunghoon'un dedikleri ile şok olmuştu. Hızlıca yanındaki sandalyeye oturduğunda, kardeşi olarak gördüğü çocuğun elini tuttu.

"Hayır, hayır Sunghoon. Yemin ederim Jake seni hiç bir zaman aldatmadı. Aranızda binlerce mesafe varken, onun seni bırakıp gittiğini düşündüğünde bile aşkınıza ihanet etmedi. Ayrıca o yanındaki çocukta yalnızca arkadaşı. Jake seni kendinden bile çok seviyor, seni korumak uğruna gitti buradan. N'olur bana güven ve Jake'i daha fazla tersleme."

"Onun beni hiçbir zaman aldatmadığını biliyorsun, gidişinin sebebini biliyorsun, Jake'in hâlâ daha beni sevdiğini biliyorsun ama ben hiçbir bok bilmiyorum. Neyden korudu beni? Neyden? Ya ben yoruldum ya yoruldum. Onun gibi kendi yoluma bakamamaktan çok yoruldum."

"Kendi yoluna bakıyor mu sanıyorsun? Onun baktığı her yol sana çıkıyor Sunghoon. Hiçbir şey göründüğü gibi değil."

Heeseung'un konuşması bittiğinde, içeriye Jake girmişti. Ağlamış olduğunu ele veren gözleri Sunghoon ile buluşunca hızla yatağa adımladı.

En az kendininki kadar kızarmıştı gözleri.

"S-Sunghoon ağladın mı? Sorun ne? Ağrın mı var? Doktoru çağırmamı ister misin? Benden mi rahatsız oldun yoksa? B-ben gidebilirim?"

Sunghoon herhangi bir cevap vermeyince, Heeseung ayaklanıp "Ben biraz hava alsam iyi olur." diyerek odadan ayrılmıştı.

Heeseung çıktıktan bir kaç saniye sonra Sunghoon Jake'e dönüp, "Neden geldin?" diye sordu.

"Merak ettim seni. İyi olduğunu görmek istedim."

"3 sene sonra mı aklına geldi iyi olup olmadığım? 3 sene sonra mı merak ettin beni? 3 sene sonra mı buraya geri dönmek esti?"

𝐈 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐘𝐨𝐮, 𝐈 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐘𝐨𝐮| 𝐉𝐀𝐊𝐄𝐇𝐎𝐎𝐍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin