❛18.04.24-22.04.2024❜
❛Nasıl birisin
Beni böyle üzebilirsin
Sanki her şeyi denedin
Kalabilirsin, pekala gidebilirsin
Daha degersiz hissettiremezdin❜🝮
1 hafta sonra
"Ya hayır işte. O iş öyle olmuyor. Sağlamlık testi gibi düşünün. Adam malzemelerin kalitesini kontrol ediyor."
Kampüsün bahçesinde kimisi oturmuş, kimisi uzanmış sohbet ederlerken, Sunghoon mimarlık bölümünde kırılan onca maketin nedenini arkadaşlarına anlatıyordu.
Duyduklarıyla beraber Riki yüzünü buruşturup uzandığı yerden fırlamıştı."E hyung maketi bile o kadar pahalıya patlıyorsa, siz binayı dikene kadar iflas edersiniz. Adam birde bunu hiç göz önünde bulundurmadan üstlerine basıyor. Sizde kendinizi, sağlamlık testi diye avutuyorsunuz."
Uzandığı yerden arkadaşının kafasına tokadı geçirmiş, "O işler öyle olmuyor akıllım. Bir şirket altında çalışacak Sunghoon hyung. Yeterli birikimi yaptığı zamanda, eğer isterse kendisi bir şirket kuracak. Ayrıca bu test, ne bizim üniversiteye, ne de Sunghoon hyungun sınıfına özel bir şey değil. Her üniversitede yapılıyor bu." demiş ve bilgisini yine konuşturmuştu Jungwon.
"Hee, tamam."
Kalktığı yere tekrar uzanıp, etraftaki insanlara bakmaya başladı Riki. O sırada gözü, kampüsün tenha kısmında gerginlikle telefonda konuşan Jake'e ilişmişti. Çaktırmadan, karnına yatmış olan Sunoo'yu dürttü. Onunda bakışları oraya dönünce kaşları çatıldı. Seslerinin kesildiğini fark eden Jungwon da o tarafa dönmüştü. Jake kampüsün dışına adımlamaya başlayınca Riki, Sunoo'yu unutup ayağa fırlamış, Jungwon da onunla ayaklanmıştı.
Heeseung, "Ne oldu be? Baskın yemiş askerler gibi ayağa fırladınız?" diye gülerek sordu.
Riki ise ona hiç aldırış etmemiş, "Gitti." diye mırıldanmıştı Jungwon'a dönerek.
"Ne gitti ya? Ne oldu Riki?"
Bu seferde telaşla soran Sunghoon olmuştu.
"Bizde gidiyoruz. Kalk Sunoo." demiş ve ilerlemeye başlamıştı bile Jungwon.
"En azından sevgiline söyleseydin ne olduğunu ya!"
Jay arkasından bağırdığında Jungwon durmuş ve sırıtarak onlara dönmüştü.
"Benden sakladıklarına say sevgilim. Hadi maknae line, gidelim."
Üçlü çoktan çoktan kampüsün dışına koşarak çıkmışken, kalan diğer üçlü ise arkalarından şaşkınlıkla bakmakla meşguldü.
🝮
Üçlü, yakalanmamak için büyük çaba sarf ederek Jake'i takip ediyordu. Nereye gittiğini anlayamıyorlardı ama kendilerinden büyük olan çocuk çok tedirgin duruyordu ve çok hızlıydı. Adımlarına yetişmek, Riki'yi değil ama diğer iki çocuğu da zorluyordu.
Sonunda bir hastanenin önüne geldiklerinde, birbirleriyle bakışmışlardı.
Neden buraya gelmişti?
Jake telefonunu çıkardı ve birini aradı. Bu sefer az önceki konuşmasına oranla daha sakin konuşuyordu ama hâlâ daha tedirgin olduğu belliydi.
Telefonu kapattıktan sonra beklemeye başlamış, bir kaç dakika sonra kendisine doğru gelen çocuğu kollarını açarak beklemeye başlamıştı.
"Hyung."
"İyi misin?"
"Daha iyiyim. Seni aramayı gerçekten istemiyordum ama-"
"Ne demek istemiyordum? Bak bana."
Jake, karşısındaki çocuğu kendinden biraz uzaklaştırmış, ellerini yüzüne koymuştu.
"Ne olursa olsun, her zaman yanındayım tamam mı? Sen bana emanetsin. Ve ben bu emanete en güzel şekilde bakacağım Leo."
"Teşekkür ederim hyung. İyi ki, iyi ki varsın."
Saklandıkları köşeden onları izleyen SunWonKi şok olmuştu. Sunoo daha fazla kendini tutamayarak sindiği köşeden çıkmış, Riki'nin onu tutmaya fırsatı bile olmamıştı.
Kendisini fark eden Jake, ona odaklanınca, Leo denen çocukta oraya dönmüştü.
"YA SEN NE KADAR İĞRENÇ BİRİSİN! ABİM SANA AŞIKKEN DEFOLUP GİTTİN, ŞU SARILMALARA ONU NASIL MUHTAÇ BIRAKTIN! ŞİMDİ GELMİŞ BU ÇOCUKLA, ABİMİN GÖZÜNÜN ÖNÜNDE AŞK YAŞIYORSUN. UTANMIYOR MUSUN JAKE SİM? BU KADAR MI İĞRENÇSİN SEN? BİR KERE OLSUN ABİMİN YANINDA DURMADIN BÖYLE. 2 SENE ÖNCE HİÇBİR BOK DEMEDEN ÇEKTİN GİTTİN. SONRA DÖNDÜN. YİNE HİÇBİR BOK DEMEDİN. SADECE ABİMİN CANINI YAKTIN. SEN GİTTİKTEN SONRA NELER YAŞADI ABİM HABERİN VAR MI? GÜNLERCE AÇ, UYKUSUZ GEZMEKTEN BAYGINLIK GEÇİRDİĞİNDE, GÜNLERCE HASTANEDE KALDIĞINDA VE BUNUN SEBEBİ SEN OLDUĞUNDA BİLE SENİ SAYIKLADI HEP SUNGHOON! GÖZLERİNİ AÇTIĞINDA İLK SORDUĞU SEN OLDUN. AMA SEN 2 SENE BOYUNCA SIRRA KADEM BASTIN. DÖNDÜĞÜNDE İSE TAM BİR YÜZSÜZ GİBİ DAVRANMAKTAN BAŞKA BİR HALT YEMEDİN!"
Sunghoon bayılmış, üstüne birde günlerce hastane de mi kalmıştı?
Peki Heeseung neden bunları kendisine anlatmamıştı?
"YA HADİ GİTTİN DİYELİM. ONCA ZAMANIN HATIRINA DA OLSA BİR AÇIKLAMA YAPAMADIN MI? BUNU DA MI ÇOK GÖRDÜN ONA? YA SEN NASIL BİRİSİN BEN ANLAMIYORUM. ABİMLE BİR TUTMUŞTUM SENİ. SUNGHOON'UN ONCA HAYALİ VARDI. TÜM HAYALLERİ SENİNLEYDİ. SENSİZ KURDUĞU BİR HAYALİ BİLE OLMADI. AMA SEN ONSUZ BİR HAYATI TERCİH ETTİN. NASIL YAPTIN BUNU YA? HİÇ Mİ VİCDAN AZABI ÇEKMEDİN? GÜNLERCE ONU NASIL BU KADAR ÜZEBİLDİĞİNİ DÜŞÜNÜP DURDU, GÜNLERCE."
Sunoo'nun aklına abisinin o halleri geldikçe daha da yükselmişti sesi. Daha da kusar olmuştu nefretini.
Sonunda göz yaşlarına teslim olduğunda yanında duran Riki, onu kolları arasına almıştı.
Jungwon da şaşkınlığını bir kenara atmış, "Gidin. En iyi bildiğin şeyi yap ve onu da alıp git Jake." demişti.
Fakat belli ki söylenecekler daha bitmemişti. Çünkü Jake arkasını dönüp gideceği sırada Leo onu bileğinden tutmuş ve gitmesini engellemişti.
"Hep Sunghoon, hep Sunghoon. Peki Jake hyung? Onun ne yaşadığından haberiniz var mı? Abin kendini düşünmekten, onun ne hâle geldiğini bile fark etmemiş. Senin abin bencilin teki! Asıl iğrenç olanlar da sizsiniz!"
Leo sinirine hakim olamadan konuşunca, bir de üstüne Sunghoon'a bencil deyince Sunoo'nun kan beynine sıçramış ve gözü dönmüştü.
Hiç düşünmeden Riki'nin kolları arasından çıkmış, önüne dikildiği Leo'ya bir tokat atmıştı.
"Sen kimsin de abime bencil diyorsun ya? Kimsin lan sen? Senin yanındaki şerefsiz bir bokları anlatma zahmetinde bulunsaydı, kimse bu hâlde olmazdı. Ayrıca abim gerçekten bencil olsa bile, en azından tek kusuru odur. Peki Jake? Onca kusuru yetmezmiş gibi birde senin gibi bir sürtükle beraber. Acıyorum size."
⋮ ✉ ⋮
┊Merhaba, bölümü beğenmişsinizdir. Düşüncelerinizi alabilir miyim lütfen? Gelecek bölümde görüşmek üzere, mutlu kalın‹𝟹┊♫♪➮ Jakuzi - Koca Bir Saçmalık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐘𝐨𝐮, 𝐈 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐘𝐨𝐮| 𝐉𝐀𝐊𝐄𝐇𝐎𝐎𝐍
Fanfiction»ᴊᴀᴋᴇ sɪᴍ•ᴘᴀʀᴋ ꜱᴜɴɢ-ʜᴏᴏɴ« ❝Bir yanda, sevgilisiyle biriktirdiği anılarla yaşayan Park Sunghoon, diğer yanda ise sevgilisini ardında bırakıp gittiği için o anılarla bile yaşamayı kendine çok gören Jake Sim. Aralarına kilometreler, yıllar girse de, bi...