17/izmarit

157 12 0
                                    

Yekta: Kapının önünde durmuş bunu nasıl yaptığını düşünüyorum.

Yekta: Benim canını yakmamak için dokunmadığı kollarına nasıl çizikler atarsın.

Yekta: Kurtarılacağını biliyorum ama önemli olan bu değil ki...

Yekta: Sen kötü durumdasın.
18.40

Yekta: Doktor normal odaya alındığını söyledi ama hala ağlıyorum.

Yekta: Sana bu kadar değer veren insanları siktir et, beni siktir et, SEN KENDİ GELECEĞİNİ bile düşünmedin. Belki de geleceğin olacağını düşünmedin.

Yekta: Emir'in tansiyonu düştü, birazdan gelirim.
19.20

Yekta: Seni ne kadar çok sevdiğimizden bahsetmiyoruz. Birbirimize verdiğimiz değerden de...çünkü kurulmayan cümleleri gizliyoruz bakışlarımıza.

Yekta: Mesela Semih, çocuk ilk okuldan beri senin baban gibi. Saçlarını düzeltiyor, yemek alıyor, ders çalıştırıyor ve en önemlisi sana tuvalet kağıdı getiriyor.

Yekta: Emir ise apayrı bir mesele. Aramızdaki en sessiz kişi olmasına rağmen senin şakalarına hep gülüyor. Seni o kadar çok seviyor ki seninle ağlıyor. İlk sırrını söylediği kişi hep sen oluyorsun ve seni hayal kırıklığına uğratmaktan korkuyor.

Yekta: Bense...sen beni kurtaran değilsin belki ama kendimi kurtarmamı sağlayacak kişisin. Her düştüğümde veya ağladığımda yanımda duracağını biliyorum ki bir yerden sonra endişe verici. Sana, seni sevdiğim için kendimden utanıyorum demiştim ya...üzgünüm ama yalandı. Ben en çok kendimden utanıyorum, asla sana layık biri olamadığımdan.

Yekta: Uyanmışsın ama ben bahçedeyim. Şu an Yaman'ın, Akın'ı kolundan çekiştirerek hemşireye yaklaştırmaya çalışmasını izliyorum. Yanına gelemem, korkuyorum. Bencillik gibi gelecek ama seni o halde görmekten korkuyorum. Sen, kötüyken yanında olamayan biri olarak seni kaybetme duygusu içimi yakıyor.

20.01
(Görüldü.)

Yekta: Has...

Reha: Sigaranı yatağımın yanına düşürmüşsün.

Yekta: Götüne sokabilirsin :")

(1.bölüme göndermedir.)

Reha: Sigara içelim mi?

Yekta: Bu sefer benden.

-
Eeeeh be

yoruldum hayat çalıyor arkada.

Karıştın Ruhuma | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin