9/izmarit

2.1K 118 7
                                    

Reha: Selam...

Cansu: Sen kimsin?

Reha: Yan sınıftan Reha ben. Notunu aldım da çıkışta müsait olduğumu söylemek istemiştim.

Cansu: Ah, gerçekten mi? Buna sevindim.

Reha: Ben de, gitmek istediğin bir film var mı?

Cansu: Aslında aklımda bir film yok. Sadece seninle gitme kısımı önemliydi.

Reha: Benim de aklımda bir film yok, oraya gidince seçeriz o zaman. Çıkışta sizin sınıfın önünde olacağım.

Cansu: Görüşürüz.

-

Reha: Çıkışta sinemaya gidiyoruz. İlk buluşmadan öpsem garip durur mu?

Yekta: Barkın ile gitsen olmaz mı?

Reha: Sen ciddisin?

Yekta: O kız hakkında söylenileninler iyi değil.

Reha: zamanında zorbalığın dibini görmüş biri olarak, bir kızın arkasından edilen siktiri boktan laflarla bana geliyorsun. Daha kötüsü de çocukken zorbalığa uğrayan kişilerin yanında durduğumuz gerçeği. Biri orospu dedi diye, bir insanın o sıfata ait olmadığını bana sen söylemiştin.

Yekta: Seni korumaya çalışıyorum.

Reha: Böyle mi? İçindeki iğrenç insanı göstererek mi?

Yekta: Sınırı geçiyorsun.

Reha: Arkandan denilenleri unutup başkasının arkasından saydırmak, benim için sadece iğrenç olduğunu belirtir.

15.38
Görüldü.

-

Cansu: Koridorda kavga var ve bence seni ilgilendiriyor.

Reha: Ne?

Cansu: Arkadaşınla bir çocuk arasında. Sanırım arkadaşının adı Yekta'ydı.

16.39
Görüldü.

-
Hanıııım hanııım olaylar olaylar.

Diğer bölüm ağır kaos.

Karıştın Ruhuma | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin