23/izmarit

141 12 14
                                    

Reha: Yapacağım.

Yekta: Yapmayacaksın.

Reha: Altta kalamam.

Yekta: Abartma lan, çocuğun altına girmiyorsun sonuçta.

Reha: O benim altıma girerdi.

Yekta: Bunu bile yarış haline getirtiyor olman...

Reha: Sana bulaşmamalıydı.

Yekta: Canını yakmasının tek yolu bu değildi belki ama etkili olduğu kesin.

Reha: Ona zarar vermek zorundayım.

Yekta: Geri zekalı, bana yaptığı şeyi Yaman'a yaparak halledemezsin bunu diyeceğim ama ne kadar karaktersiz olduğun geldi aklıma.

Reha: Çocuk seni döverim.

Yekta: Yaraların geçmeden bir şey yapma, lütfen.

Reha: Birazdan okulun sitesine bak.
(17.20)

Yekta: Hayır, yapmadın.

Reha: Evet, yaptım.

-

Akın: Seni öyle bir yıkacağım ki. Hem abinin öcünü alacağım hem de seni intihar sınırına getireceğim ama öyle kolay bitmeyecek. Her şey işte o sınırda başlayacak. Senin cehennemin bu dünyada başlayacak.

Reha: Abartma istersen, sadece Yaman'ın para karşılığı orospuluk yaptığını ortaya çıkardım. Sence geceliği ne kadardır?

Akın: Var ya...sana yaşatacağım şeyleri düşündükçe gözlerim doluyor zevkten.

Reha: Zevkten ha? Yaman ile yattın mı? Zevk diyince aklıma geldi, seninkini de yaladı mı o pis şey.

Akın: O çocuk sana hiçbir şey yapmadı.

Reha: Yani?

Akın: Hastasın lan sen.

Reha: Sen değil misin sanıyorsun? Yıllardır beni izlediğini bilmiyorum mu sanıyorsun?

Akın: İzlediğimde neler öğrendim eminim biliyorsundur.

Reha: Biliyorum.

Akın: Güzel çünkü onlar hiçbir şey.

Reha: Ne?

Akın: Babanı kışkırtıp sana dokunmasına izin vermen karşılığında abini para karşılığı satmasını sağlamanın yanında onlar hiçbir şeydi.

Reha: Kanıtlayamazsın :d

Akın: Bekle ve gör.

-

Yaman: Sen ve senin gibi orospu çocukları...hastasınız lan.

Reha: Ben ve Akın gibiler yani.

Yaman: Neden yaptığımı da araştırdın mı bari?

Reha: Ulaşamadığım tek nokta oydu.

Yaman: Neden yaşlı adamların altına girecek kadar ruhumu kaybettiğimin nedenini de araştırmanı beklerdim.

Reha: Ne saçmalıyorsun?

Yaman: Babanla da yatmış olmamı hatta onun beni bu işe soktuğu gerçeğini öğrenmemiş olman şaşırttı sadece.

Reha: Başka yalan bulamadın mı ibne?

Yaman: *fotoğraf*

Reha: Hayır.

Yamam: Benim anneme tecavüz etmiş bu orospu çocuğu ve ailesine çektireceğim acının yanında götümün deliğindeki ağrı hiçbir şeydi.

Reha: BABAMI KOMALIK EDEN SENDİN DEĞİL Mİ?

Yaman: Yeteri kadar bir şey yapmamışım ki hala yaşıyor :d

-

Arkadaşlar sıçtım sıvadım sizi de kaosun ortasına bıraktım ama gelişme bölümleri bunlar... sonuca yaklaştığınız için her şey yavaş yavaş ortaya çıkıyor :)

Karıştın Ruhuma | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin