21/izmarit

153 13 9
                                    

Reha: Akın bize bakıyor.

Yekta: Çok hızlı değil mi?

Reha: Aslında geç bile kaldı.

Yekta: Hazır değilim.

Reha: Sana ne oluyor amk? Olan bana olacak.

Yekta: Senin o halini görmeye hazır değilim.

Reha:Konferans başladı.

-

Akın: Hazır mısın?

Reha: Sence?

Akın: Bunu yapmak zorundayım.

Reha: Bunu hak ediyorum.

Akın: İnan bana, canın çok yanacak.

-
Müdürün konuşmasının ardından yansıtılan bilgisayar ekranı aniden karardı, bu bir videonun girişiydi.

Arkada duyulan bağırma sesleri tüm konferans salonunda yankılanırken, videoda birazdan görülecek sahneyi biliyordum.

Eş cinsel bir çocukla yıllar önce ağır bir kavga etmiştim. Olayın aslını sadece Akın biliyordu ki çocuğu o kurtarmıştı.

Çocuğun bana cinsel tacizde bulunmaya çalıştığını bilmesine rağmen bu görüntüleri izletecek olması adice değil mi?

Akın'a kayan gözlerim, onun gözleri ile buluşamamıştı ve bu beni daha da ürküttü.

Akın, intikam alırken karşı tarafın mahvoluşunu saniyesi saniyesine izlerdi. Onların ruhunda bıraktığı kara lekenin izini kazırdı aslında gözlerindeki alayla.

Ama bakmıyordu bana, yerdeydi donuk gözleri.

Video aniden bulanıp başka bir videoya yerini bırakırken bu seferki seslerin ne olduğunu anlamamıştım. Birkaç saniye sonra ekranda beliren günlüğümden sayfa ise iplerin koptuğunu belli ediyordu.

Yekta, eş cinselmiş.

Korkuyorum.

Ya onu da ellerimle kirletir ve yok edersem?

Abim gibi onunda ruhundaki beyaz ışığı söndürürsem.

Sözlerim acımasız olursa.

Ya ondan hoşlanırsam?

Ondan hoşlanmak mı?

Ben top değilim.

Yerinde titreyen Yekta'nın önüne geçip bağırmaya başladığım an bu savaşın ne kadar kirli olacağının kanıtıydı.

Akın, tek dokunmaması gereken yere dokunmuştu.

Benden alacağı intikamını, önceden yaptığımız konuşmalara atıf olsun diye Yekta'yı harcamıştı.

Akın'ın önünde dururken yavaş yavaş ayağa kalktı ve kararmış gözlerini sabitledi gözlerime.

Genzinden gelen iğrenç kahkahasının ardından tek bir cümle söyledi.

"İbne."

-
Akın haksız mıydı?

Belki.

Ama sırf bu bölümde okuduklarınız ile yargılamayın ve tüm olaya bakın.

Bana göre ikisi de haksız.

İkisi de ileri gitti.

Sizce hangisi daha çirkinleşti?

Karıştın Ruhuma | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin