Reha: Özür dilerim, yalvarırım konuş benimle.
Yekta: Ben, seni tanımıyorum.
Reha: Lütfen...canım acıyor zaten.
Yekta: Sen nasıl bu kadar iğrenç biri olabildin? Benimle uğraştığı için birinin tecavüze uğramasından zevk alacağımı nasıl düşündün? Kimsin ki sen? Çocukken karıncaları ezen insanlarla kavga eden güzel kalpli çocuk mu ? Yoksa yarım saat önce elinde kelepçelerle, yirmi kişilik bir tecavüz teşebbüsünde bulunduğu için götürülen orospu çocuğu mu?
Reha: Yaptığım şeyin yanlış olduğunun farkındayım ve kendimi sana nasıl affettireceğim bilmiyorum.
Yekta: Ya sen ne saçmalıyorsun? Benim affım ile mi ruhun huzurlu olacak? Bu kadar mı iğrençleştin? Gidip Akın'ın affını al ilk önce.
Reha: O zaman mutlu olacak mısın? Benimle barışacak mısın?
Yekta:Sen daha yediğin bokun farkında değilsin. Otur ilk önce yaptığın şeyi , Akın'ın bakışlarını sonra da onun yerinde olsan senin yaşayacağın travmayı düşün. Ondan sonra belki azıcık anlarsın.
Görüldü.
(13.48)Reha: Ben bunu nasıl yaptım bilmiyorum sadece seninle ilişkime bazı şeyler söyledi ve ben kendimi kaybettim.
Yekta: Kendini kaybedeceğin kadar ne söyledi?
Reha: Sana olan bakışlarımda farklı bir şey olduğunu söyledi.
Yekta: Ve sen buna bu denli içerledin mi?
Reha: Evet...bize gay muamelesi yaptı.
Yekta: Senin gibi birinden hoşlanmaya başlayacak kadar iğrenç oluşumla, utancım birbirine karıştı. Hadi, gel beni de dövdür.
Reha: Ne?
(Mesajınız gönderilemedi.)Reha: Benden hoşlanıyor olamazsın, kardeşimsin sen.
(Mesajınız gönderilemedi.)Reha: Sana hiç umut vermedim, sadece değer verdim.
(Mesajınız gönderilemedi.)Reha: Yoksa yaptığım şakaları ciddiye mi aldın?
(Mesajınız gönderilemedi.)Reha: Olamaz ki...
(Mesajınız gönderilemedi.)-
Erken miydi bu itiraf için? Sanmıyorum.
Yekta, hislerinin ne olduğunu fark edebilecek kadar zekiydi bundan dolayı da hoşlanmaya başlamasını yadırgamadı.
Reha'nın hoşlaştığın düşünen varsa, her şakanın altında gerçek yatmaz.
Bu arada itiraf için erken dahi olsa, araları bok gibi :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karıştın Ruhuma | bxb
Novela JuvenilYaman: Keltoşşş, babana koşşş. Akın: Siktim belanı. - Reha: Sigaranı düşürdün. Yekta: Götüne sokabilirsin.