15/keltoş

1.2K 63 13
                                    

Akın: Yumruk önüne atlamak, kavgayı ihbar etmek, gelip beni kolumdan sürükleyerek uzaklaştırmak...sen ne yaptığınız sanıyorsun?

Yaman: Seni yirmi kişinin elinden kurtardım.

Akın: Bunu istemedim ve sana gelme dedim.

Yaman: Ama ben geldim ve seni yine kurtardım.

Akın: Sana borçlu olmayı sevmiyorum.

Yaman: Bana borçlu değilsin.

Akın: Öyleyim ve Reha'nın orada olacağını nereden bildin?

Yaman: Neden bu kadar sorguluyorsun?

Akın: Bir sürü bilgi topluyorsun ama kimse nasıl olduğunu bilmiyor ve ben de merak ediyorum.

Yaman: Cevap verdiğimde, susacak ve bu konuyu kapatacak mısın?

Akın: Evet.

Yaman: Takıldığım insanlar var, neredeyse her grupta.

Akın: İnsanlar?

Yaman: Kurcalamayacağını söylemiştin.

Akın: Sevgililerin mi var?

Yaman: Sevgilim değiller.

Akın: Haa iyi.

Yaman: Neyse.

Akın: Dur bir saniye, sevgilin değillerse...Yaman?

Yaman: Sal götüne koyayım.

Akın: Bu kadar ciddi olmanın nedeni ne?

Yaman: Yarım saat önce yirmi kişini ağzına sıçtığı için olabilir mi?

Akın: Yirmi bir.

Yaman: Ne?

Akın: Annem de var.

Yaman: Lanet olsun.

Akın: Her gruptan birileri ile yatıyorsun. Peki Yekta, nereden bildi de gelip Reha'nın kelepçelerle götürüşünü izledi.

Yaman: Ben söyledim.

Akın: Ne?!

Yaman: O, çocuğa çok değer veriyor olsa da yaptığı şeyin yanlış olduğunun farkında ki Reha onu kandırıyordu.

Akın: Mete ile arkadaş olduğunu bilmiyordu demek.

Yaman: Sadece onu değil, seni dövmek için yirmi kişi toplanmış olmalarını da bilmiyordu. Reha, ona dışarı çıkacağını söylemiş sadece.

Akın: Teşekkür ederim.

Yaman: Sana verdiğim laflar için teşekkür etmene gerek yok. Sonuçta bunları kullanacağını bilerek anlattım.

Akın: Hayır, beni kurtardığın için.

Yaman: Güzel hatırlattın. Bir kaç dakika daha geç kalsaydım, sana tecavüz edeceklerdi. Nasıl bu kadar sakin olabilirsin?

Akın: Alıştığımdandır.

Yaman: Mete ile kavgalarında...o sana dokunuyor muydu?

Akın: Önemli değil.

Yaman: Lanet olsun! Bana bunu söylemen gerekirdi. Kabadayı ayaklarını da, güçlüyüm rolünü de,seni de sikeyim.

Akın: Beni bu kadar düşünme, gittiğinde canım daha çok yanar.

Yaman: Saçmalamayı bırak. Bir yere gitmiyorum.

Akın: Neden, beni bırakmıyorsun? Sana çok kötü davranıyorum, yok sayıyorum, homofobik cümleler kuruyorum.

Yaman: Bana kötü davranma nedenin kendinden soğutmak, beni yok sayıyormuş gibi görünme nedenin ise olaylardan uzak tutmak ve en önemlisi...homofobik cümleleri canlarını yakmak için bilerek söylüyorsun çünkü onlar kadar salak değilsin.

Akın: Bu kadar belli mi ediyorum her şeyi?

Yaman: Hayır, sadece seni tanımama izin veriyorsun.

Akın: Bu kötü bir şey değil mi?

Yaman: için o kadar acı dolu ki, orada açacak bir tane çiçeğe bile şükredecek durumdayım bu yüzden hayır, kötü değil. Aksine o kadar güzel bir ruhun var ki...ne sen, ne de başkası bunun farkında ama inan bana, görüyorum seni.

Görüldü.
(13.43)

-

Yaman...üzümlü kekim.

ARKADAŞLAR YORUM YAPIN!

Karıştın Ruhuma | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin