Beril: Neredesin Hakan?
Hakan: Yoldayım Beril. Ne oldu?
Beril: Eniştem geldi. Unuttun mu bize gelecekti?
Hakan: Hayır unutmadım tabiiki de.
Geliyorum beş dakikaya orada olurum.
Beril: Tamam çabuk ol.
Hakan: Tamam.
...
Mesaja cevap verdikten kısa bir süre sonra, eve gelmiştim. Bugün bizim bacanakla tanışacaktım. Hem Beril hem de ablası Sevil, ikimizin kaynaşmasını istiyorlardı. Benim için problem yoktu. Zaten sıcakkanlı biriydim. Onunla da anlaşmamız zor olmayacaktı. Buna emindim.
Bahçe kapısından içeri girdiğimde, herkesin masada olduğunu gördüm. Bir ben eksiktim gerçekten de. Herkeste hızla gözlerimi gezdirdim ve sıcacık bakan bir çift gözde takılı kaldım.
O sırada Beril yanıma geldi ve kısaca sarıldık. Anne ve babasının önünde çok samimi olmuyorduk.
"Merhaba. Biraz geç kaldım özür dilerim. İstanbul trafiği işte, bilirsiniz." dedim. O sırada da, bacanağım olduğunu düşündüğüm kişi bana bakıyordu. Ben de ona baktım. Sevil, ayağa kalkıp bizi tanıştırdı.
"Nişanlım Çağatay." dedi. Başımla onayladım. "Hayatım, bu da Hakan." diyerek bizi tanıştırdı. Çağatay, elini uzattı ve tokalaştık.
"Memnun oldum Hakan." dedi yumuşak sesiyle. Yüzünde de gülümseme vardı. Ben de gülümsedim ve cevap verdim.
"Memnun oldum Çağatay."
Eveeet yeni kurgumla gelmiş bulunmaktayım.
Umarım bu kurgumu da, diğerleri kadar seversiniz.
Yorumlarınızı bekliyorum 🌸
Yeniden buradayız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BACANAK (BxB)
RomanceMüstakbel baldızımın, nişanlısına aşık olmak mı? Asla düşündüğüm bir şey değildi... Eşcinsel Kurgu 10.04.2022