Önceki bölümü atlamayın lütfen...
"Tamam olum ağlama artık. Olan olmuş." dedi Efkan, omuzunda ağlayan Çağatay'a. Önündeki kağıt havlu rulosundan bir yaprak çıkarıp kardeşine verdi. "Kendi kaybeder." dedi.
Çağatay, Hakan'ı öptükten sonra, ilk ayrılan Hakan olmuş ve bir şey demeden gitmişti yanından. İki gündür de ses seda yoktu.
"Keşke yapmasaydım. Her şeyi mahvettim." dedi Çağatay burnunu silerken. "Daha fazla tutamadım içimde. Yıllar sonra tekrar bulmuşken, kaybetmemek için her şeyi söylemek istedim. Ama yapamadım. Kaybetmemek için uğraşırken resmen ellerimle ittim onu." dedi kırık çıkan sesiyle.
"Tamam güzel kardeşim benim sakinleş. Her şey daha çok yeni. Hakan daha escinsel olduğun gerçeğini yeni öğrenmişken onu öpmeni yadırgaması çok normal. Sıkma canını. Söz veriyorum her şey düzelecek." dedi ve saçlarına öpücük kondurdu omuzunda ağlayan kardeşinin.
"Babam da çok üstüme geldi. Duymadın mı nişan bitti diye neler söyledi?" dedi titrek sesiyle.
Hikmet Bey, Sevil'in nişanı attığını öğrendiğinde öfkeden çıldırmış, Çağatay'a bağırmış ve çok ağır şeyler söylemişti. Onun asla gerçek bir erkek olamayacağını, her zaman bir ucube olacağını söylemişti. Söylediği şeyler arasında en ağırı buydu. Çağatay, babasının sözleri karşısında sessizce ağlarken, Efkan kendini o kadar zor tutmuştu ki, kendi babasını dövmek istemişti. Çağatay'ın, kolunu tutmasıyla zor durabilmişti.
"Duydum kardeşim. Sen Hikmet beyi boşver. O hep konuşur. Sen kendi hayatına bak. Babam boş yapıyor. Sanki kendisi annemle çok iyi de, seni kötülüyor. Kendisi bir şey yaşayamamış, hıncını senden çıkarıyor işte. Siktir et." dedi kardeşinin saçlarını okşayarak. Çağatay, gözlerini sildi ve başını kaldırdı abisinin omuzundan. Efkan'ın yüzüne baktı ve gülümsedi.
"Abi sen mükemmel birisin. İyi ki varsın iyi ki benim abimsin. Seni çok seviyorum." dedi ve sarıldı abisine. Efkan'da gülümsedi Çağatay'a.
"Sen de iyi ki varsın. İyi ki benim kardeşimsin. Ben de seni çok seviyorum." dedi kardeşinin bedenine sarılırken.
Çağatay abisinin desteğiyle biraz daha iyi hissediyordu. Hakan'ın ne düşündüğünü bilmiyordu. Kendinden uzaklaşacağını düşünmek bile istemiyordu.
Efkan gibi bir abim olsa, sırtım yere gelmezdi.
Yorumlarınızı bekliyorum ✨️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BACANAK (BxB)
RomanceMüstakbel baldızımın, nişanlısına aşık olmak mı? Asla düşündüğüm bir şey değildi... Eşcinsel Kurgu 10.04.2022