18.Bölüm

1.6K 99 32
                                    

"Ne yapacağız?" dedim, Çağatay'ın kucağında yatarken. Eli saçlarımı okşuyordu onun da.

"Bilmiyorum. Senin yanımda olmandan başka bir şeyi umursamıyorum şu an."  dediğinde, gülümseyerek baktım yüzüne.

Her şeyin başladığı yere gelmiştik. Arabanın arka koltuğuna geçmiştik ve ben başımı Çağatay'ın kucağına koymuştum. O da saçlarımı okşuyordu.

"Beril durmayacaktır. Onu biraz tanıyorsam susmayacağını tahmin edebiliyorum. Hele ki, kendisinin bir erkek için terkedildiğini hazmedemez." dediğimde, Çağatay'ın eli yanağıma indi.

"Benim için mi terkettin Beril'i?" diye sorduğunda, dikkatini çeken noktanın sadece bu olması beni gülümsetti.

"Sayılır. Zaten ciddi bir ilişki düşünmiyordum onunla. Annemle babam ona ısınamadılar. Sevgili olduğumuzu bile bilmiyorlardı. İşte seninle olanlardan sonra da, daha fazla oyalamak istemedim. Kalbimi hızlandıran başkası vardı çünkü. Beril'in de benimle zaman kaybetmesini istemedim. Biz birbirimiz için vakit kaybıydık." dedim. Dürüstçe ne düşünüyorsam söyledim. Mırıldanarak onayladı Çağatay.

"Kalbini hızlandıran kişinin ben olduğum gerçeği içimi bir hoş yapıyor." dedi gülümseyerek. Ben de gülümsedim.

"Benim de. İlk başta çok bocaladım. Yalan yok. Ama artık garip gelmiyor bir erkeğe aşık olmak. Yani seni öpünce her şeyi unutmayı seviyorum. Dudaklarında hayat bulurken, zamanın durmasını seviyorum. Yanında bütün dertlerim, sorunlarım yok oluyor. Seninle olduğumda o kadar özgür ve hafiflemiş hissediyorum ki, sanki bulutların üstünde gibiyim." dedim. Çağatay, dediklerimden sonra yüzüme baktı bir süre ve eğilip öpücük bıraktı dudaklarıma.

"Çok güzel bir adamsın sen. Kalbimin doğru bir karar verdiğini biliyordum." dedi. Çağatay her şeyiyle o kadar güzeldi ki, bazen ona bakarken ağlayasım geliyordu.

"Güzel olan sensin. Güzel olduğun için güzel görüyorsun." dedim ve başımı hafifçe kaldırarak dudaklarından öptüm sevdiğim adamı. İşte bu anı hiçbir şeye değişmezdim.

Diğer bölüm kaos kokusu alıyorum...

Yorumlarınızı bekliyorum ✨️

BACANAK (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin