4.Bölüm

2.6K 188 64
                                    

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Hakan, Çağatay'ın beklenmedik hareketiyle, şaşkına dönmüştü. Yalnızca o değil, kızlar da şaşırmıştı bu harekete. Hakan, yutkunduktan sonra cevap verebildi.

"Teşekkürler." dedi ve kendine biraz büyük olan montu giydi. Çağatay gülümseyerek başını salladı sadece.

Beril, yanında duran ablasının kolunu dürtüp, 'Ne oluyor?' gibisinden göz kırptı. Sevil, sıkıntılı bir şekilde, başını salladı olumsuz anlamda. Beril, ablasının durumuna anlam veremese de, şu an için konuyu kapattı.

Gençler bir süre sahilde yürüdükten sonra, eve gitmeye karar verdiler. Dışarı çıkarken eğlenmeyi umuyorlardı ama kızların canı sıkılmıştı az önceki durumdan dolayı.

Hakan, arabasıyla eve bıraktı kızları. Kızlar arabadan indiğinde, Hakan ve Çağatay'da onlarla indi, kızlarla vedalaşmak için.

"Görüşürüz canım." dedi Beril ve Hakan'ın yanağına öpücük bıraktı. Sevil de Çağatay'a kuru bir, 'İyi geceler.' dedi sadece. Beril, aradaki soğuk rüzgarı farkederek, Çağatay'a döndü.

"Enişte istersen taksi çağıralım sana." dedi. Sevil, pür dikkat Çağatay'a odaklanmıştı. Çağatay, tam cevap verecekken, Hakan girdi söze.

"Ben bırakırım Çağatay'ı. Taksiye gerek yok." dedi ve Çağatay'a döndü. "Yani, istersen." dedi. Çağatay başıyla onayladı gülümseyerek.

"Olur. Problem yok." dedi. Sevil, alayla gülümsedi karşısındaki manzaraya. Kimseye bir şey demeden, arkasındaki arkasındaki eve yöneldi, sinirle söylenerek. Sevil'in sinirini, sadece Beril farketti ve ablasının peşinden eve girdi, Hakan ve Çağatay'a kısa bir vedadan sonra.

Hakan ve Çağatay arabaya bindikten sonra, emniyet kemerlerini taktılar ve Hakan arabayı çalıştırdı.

"Sevil'in nesi vardı bu akşam?" diye sordu Hakan, arabayı ana yola doğru sürerken. Çağatay  kaşlarını kaldırarak baktı Hakan'a.

"Nasıl yani?" diye sordu. Hakan, Çağatay'ın farketmediğini düşündü ve biraz daha net bir şekilde sordu.

"Yani morali biraz bozuk gibiydi. Demin de eve girerken sinirli gibiydi." dedi. Çağatay, çenesini kaşıdı gergin bir şekilde.

"B-bilmiyorum. Farketmedim." diye geçiştirmeye çalıştı. Ama Hakan'ın kafasına takıldı. Çağatay'la Sevil arasında hep bir mesafe olduğunu seziyordu. Yine de daha fazla üstelemedi.

Bu meseleyi neden bu kadar kafaya takmıştı, bir fikri yoktu. Bir şey için fikri vardı;

Çağatay'ı üzgün görmek istemiyordu...

Mmm neden acabası Hakan Bey?

Yorumlarınızı bekliyorum 🌸

BACANAK (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin