Hakan
Eve geldiğimde, bizimkiler hâlâ ayaktaydı. Kız kardeşim yoktu sadece. Yatmış olmalıydı. Ben de direkt odama geçecekken, babamın sesiyle salona geçtim. Annem bir koltukta oturuyordu. Morali bozuk gibiydi. Onu ilk kez böyle görüyordum. Keza babamı da öyle. O da çok kötü görünüyordu."Nereden geliyorsun?" dedi babam. Bu hiç normal değildi. Babam bana hesap sormazdı normalde.
"Arkadaşla takıldık biraz. Söylemiştim akşam." dedim. Ortam çok gergindi anlamadığım bir şekilde. Elimi uzatsam tutacak gibiydim. Çok somuttu o gerginlik sanki.
"Arkadaşın Çağatay mı yoksa?" dedi babam imalı bir şekilde. Yutkundum. Öğrenmiş olamazdı değil mi?
"E-evet." dedim, sesimi normal çıkarmaya çalışarak. Babam bana bir adım yaklaştı ve elini kaldırıp vuracakken, annem hızla geldi yanımıza ve babamın elini tuttu. Babam resmen şiddet uygulayacaktı bana annem olmasaydı.
"Ne yapıyorsun delirdin mi?" dedi babama kızarak. Babam, kızgın bir şekilde bağırdı anneme.
"Ne halt yediğini bilmiyormuş gibi davranma!" dediğinde, gözlerimin dolduğunu hissettim. Her şeyi öğrenmişlerdi. Ama nasıl?
"Oğluma da aynısını yapmana izin vermeyeceğim anladın mı?" dedi annem. "Hiç mi akıllanmadın? Hiç mi ders almadın yıllar önce yaşananlardan?" dedi annem babama. Babam, anneme doğru yaklaştı bir adım.
"Sakın! Sakın o olayı açma!" dedi. Sesi titrek ama öfkeli bir şekilde çıktı. Neden bahsediyorlardı hiçbir fikrim yoktu. Daha sonra bana döndü.
"Sen o heriften ayrılacaksın. Ne demek bir erkekle birlikte olmak? Utanmıyor musun?" dediğinde, öfkeli bir şekilde baktım babama. Utanmak mı?
"Neden utanacağım? Utanacak ne var? Ben utanacak bir şey yapmadım, yapmıyorum. Eğer birini sevmek senin için utanç meselesiyse, bu senin sorunun." dedim. Takındığı homofobik tutum yüzünden, karşımdaki adama baba diyesim gelmiyordu.
"Sen erkeksin. Bir kızla evlenip normal bir ilişki kurup, normal bir şekilde evlenmen gerek. Bir erkekle ne yaşayabilirsin?" dedi. Elimi annemin omuzuna attım ve annemi kenara çektim. Tam babamın karşısına dikildim.
"Ben aşık oldum. Hayatımda ilk kez aşık oldum. İlk kez mutluyum. Huzurluyum. İlk kez iliklerime kadar hissediyorum sevildiğimi. İlk kez bütün kalbimle, ruhumla birine teslim oldum. Senden beni anlamanı beklemiyorum. Ama bana karışamazsın. Yirmi altı yaşındayım ben. Altı değil." dedim. İlk kez bu kadar açık yüreklilikle birine duygularımı dökmüştüm. Hem de bu kişi babamdı.
"Vazgeçmeyeceğim diyorsun yani?" diye sordu sakin bir sesle. Başımla onayladım. Önce bana baktı bir süre. Daha sonra anneme baktı. Annem, başını olumsuz bir şekilde salladı sadece. Babam da onaylar gibi salladı başını ve bir şey demeden çıktı salondan. Ne olmuştu ki şimdi?
Yorumlarınızı bekliyorum ✨️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BACANAK (BxB)
RomanceMüstakbel baldızımın, nişanlısına aşık olmak mı? Asla düşündüğüm bir şey değildi... Eşcinsel Kurgu 10.04.2022