Ki jöttek a mentōsök. Megvizsgálták majd bevitték a korházba. Mi is mentünk uttána kocsival. Leültünk a korterembe és várakoztunk. Majd kilépet az ajtón az orvos.
Dóri, Milán:Hogy van?
Orvos:Nem valami jól. Lehet bele is hall.
Dóri:M......... mi?
Orvos:Sajnálom.
Na igen itt tört össze benem a mécses. Leültem a földre és csak sírtam. Milán próbált vigasztalni de nem sikerült neki. Ott aban a pilanatba jöttem rá, hogy IGEN BELESZERETEM MARICS PETIBE. Szarul esett, hogy minden miattam van. Ha én nem megyek ell a fiu barátommal sétálni akkor ez nem történe meg.
Orvos:Ha gondolják itt maradhatnak vele. 2 ember ott lehet.
Milán:Rendbe köszönyük. Mi itt maradunk.~~~Time skip~~~
Lassan egy hete bent vagyunk. Az orvosok szerint javul az álapotta Petinek. Milán mindig melettem van. Én csak Peti mellet ülök és fogom a kezét. Mikor Milán alszik vagy nincs bent beszélek hozzá. Úgy érzem, hogy legaláb most megért engem. Mindegy ma reggel Milán keltett. Mondta, hogy elmegy a bufébe hozz enivalót. Miután kiment nekiáltam Peti hez beszélni.
Dóri:Csak tudnád menyire szeretlek. Egyszer az életbe valaki be szerelmes vagyok. Miatad ölni tudnák.
Igen mind ezek a mondatok hagyták ell a számat. Persze a könycsepek is kiszabadultak a szemembōl.~~~Peti szemszöge~~~
Hirtelen kép szakadás és már Dóri mellet ébretem akki sírva beszél nekem. A mondatai után tudtam cselekednek kell.
Peti:Szeretlek Dóri! ❤
Dóri:P....... Pe...... ti?
Peti:Igen itt vagyok! ❤
Dóri:Istenem! Hála az égnek. ❤
Peti:Milán merre?
Dóri:Most ment ell a bufébe hozz enivalót. Egész végig ittvolt veled.
Peti:Valahogy gondoltam. Reméltem nem, vagy magára.
Dóri:Nem..... egész végig itt volt velem.
Kérdezhetek valamit?
Peti:Persze! ❤
Dóri:Hát........
Éppen ekkor toppant be Milán.
Milán:Óhh..... Haver jól vagy?
Peti:Megvagyok.És te?
Milán:Én meg de inkáb Dórit kérdezd.
Peti:Mi mitörtént??
Milán:Mióta itt vagy nem eszik, nem alszik és még sorolhatnám!
Peti:Ez igaz Dóri?
Dóri:Hát........ Igen!
Peti:Milán kérlek hozz Dórinak valami ennivalót.
Milán:Nem kell mondani! Éppen most hozztam.
Dóri:Köszi! ❤
Ettünk,beszélgetünk, szoltak az orvosnak. Szerinte 2 nap múlva hazza mehetek. Milán hazza ment takaritani mert nem lehetett a legszebb rend a lakásban. Dóri éppen melettem ül és telefonozik majd arra leszek figyelmes, hogy egy fej érkezik a vállamra. Egyem meg be aludt. Nem is csodálom nem aludt semmit , miatam. Szeme allat szinte a piros és kék karikák látszottak. Valamit akart mondani de pont akkor jött be Milán. Na mindegy holnap megkérdezem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Utálat vagy Szeretett??(Marics Peti ff)
Fiksi PenggemarBEFEJEZETT! :) Sziasztok! Ez a köny Valkusz Dorottyá-rol fog szolni.23 érte lány 2 "néha" kisfiusan fiselledō ember társaságában. Valkusz Milán az a bátya és Marics Peti pedig a kesōbi "pasija".Néhány kedvenc részlet ami kint van. "Peti:Ohhh.. akkor...