Leültünk a kanapéra bekapcsoltuk a netfixet. Peti hozzot chipset, popcornt és beinditottuk a kedvenc filmem.
~~~Peti szemszöge~~~
Leültünk filmezni majd a film közepénél egy fejet éreztem meg a válamon. Oldara néztem Dórit láttam aludni.
Peti:Megyek felviszem Dórit!
Milán:Rendbe.Majd gyere le!
Peti:Le jövök!
Felvitten Dórit leraktam az ágyba majd nyomtam egy puszit az arcára.
Lementem Milán-hoz majd néztük továb a tv-t. 23:30 lehetett az Idō ugyhogy énis fell mentem. Átöltöztem majd befeküdtem Dóri mellé.~~~Reggel~~~
Ellégé korán kelltem mert ma 4 koncerter megyünk. 1.11:30, 2.15:45, 3.22:30, 4.02:30.
Egész nap nemfogom látni az életem értelmét. Fellöltöztem majd lebalagtam a lépcsōn.
Ruha:Fellkeltettem Milánt majd megcsináltam az aznapi ételünket. Tegnapi nap-ból sokk ennivaló megmaradt azt pakoltam ell. Írtam egy cetlit Dórinak ha fellkelne, hogy nemleszünk itthon. Ja és, hogy pakoljon be mindenki börödjébe mert már holnap indulunk.
~~~Dóri szemszöge~~~
9:20 körül keltem. Peti nem volt melletem. Lementem a konyhába majd a pulton találtam egy cetlit!
Cetli:
Szia drágám! ❤
Milánal elmentünk koncertezni. Késō este jövünk haza! Kérlek pakolj be mindenki bōröndjébe. Nagyon, nagyon, nagyon hiányozni fogsz! ❤❤
Szeretlek! ❤
Marics Peti! ❤🥺Szóval takaritanom, pakolni kell.Gyorsan fellkaptam valami ruhát.
Szettem:A hajam kifésülten majd lófarokba össze fogtam. Sminkek csak szájfényt, szempilla spirált, tust használtam. Egyészen 16:47 takaritottam. Elō vettem a bōröndöket majd bepakoltam. Egész estig sorozatoztam. 21:32 lehetett mikor elmentem venni forró fürdōt. A pizsamám szokásos Peti póloja, rövid nadrág. Nagyon fáradt voltam úgy, hogy már után a csak az istát pörgettem át. Megnéztem Peti sztory át.
Sztory:Olyan cuki! ❤🥺Lassan elnyomot az álom.
~~~Peti szemszöge~~~
03:00 körül értünk haza. Dóri már békésen aludt. 12:20 álitottam ébresztōt. Ma indulunk.1 hetet csak Dórival töltök. A másik hetett meg koncertekkel. Mindegy gyorsan átöltöztem majd befeküdtem Dóri mellé. Jól magamhoz öleltem. Imádom az illatát.
STAI LEGGENDO
Utálat vagy Szeretett??(Marics Peti ff)
FanfictionBEFEJEZETT! :) Sziasztok! Ez a köny Valkusz Dorottyá-rol fog szolni.23 érte lány 2 "néha" kisfiusan fiselledō ember társaságában. Valkusz Milán az a bátya és Marics Peti pedig a kesōbi "pasija".Néhány kedvenc részlet ami kint van. "Peti:Ohhh.. akkor...