21 rész

806 35 4
                                    

~~~Peti szemszöge~~~

Peti:Mehetünk? 😏❤
Zsófi:Igen! 😌
Dóri:Yes! ❤😏
Peti:Gyertek! Zsófi haza doblak!
Zsófi:Thanks!
Gyorsan haza vittem Zsófit. Majd mi is haza mentünk. Benentünk az ajtón.
Peti:MEGJÖTTUNK!
Dóri:HAHÓ! Megyek körbe nézek.
Peti:Megyek veled!
Körbe néztünk sehol senki.Kimentem a konyhába inni. Konyha pultnak támaszkodva áltam. Majd Dóri jött.
Dóri:Pici! ❤😏
Peti:Igen!? ❤
Dóri:Gyere megmutatom mit vettem! ❤😏
Peti:Ohh.. megyek! ❤😏

~~~Time skip~~~

Szóval...az elmult 2 hétbe nem történt semmi különös. Peti, Milo koncertezik. Én takaritok, fōzök, mosok stb. Ja azt kihagytan, hogy járkálnak bulizni én meg csak itthon döglök. Mindegy. Reggel fellkektem Peti sehol. Fasza. Fellöltöztem, megregelíztem majd megnéztem az istát. Peti bulizik, Milo Bruno meg Laci-val lóg. Csak itthon én vagyok. Megnéztem az engedély kéréseket majd ez fogadott.

Rögtön össze törtem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rögtön össze törtem. Én meg hittem neki! Ott volt velem de úgy játszik csak játszot velem. Erōtt vettem magamon. Ki vettem a börndöt majd neki áltam a ruhámat bele pakolni. Nem foggok egy percnyi idōt se tölteni vele. Írtam Milának majd mentem a vonathoz. Most bisztos nem fogok vissza menni. Kb 3-5 perc után jött is a vonat. Megvetten a jegyet majd mentem a üléshez. A füles a fülembe majd ellinditottam a lejátszási listám. Hamar otthon voltam. Becsengettem majd anyu nyitott ajtót.
Dóri:Szia anya! ❤😔😭
Anya:Szia picim! Mi a baj?
Dóri:Hosszu történett majd bent elmondom.
Anya:Jo, jo gyere be! ❤Apád nincs itthon.
Dóri:Oké!
Anya:Egyél utána mindent elmondsz!
Dóri:Mi a kaja?
Anya:Húsleves, Spaghetti van palacsinta meg gofri.
Dóri:Uhh.. nyami!
Anya adott enni majd leültünk a kanapéra.
Anya:Kérlek mogy ell mindent!
Dóri:Jó! Szóval.... (elmondott mindent). -Ja ennyi! 😔❤
Anya:Jaj picim! ❤Itt nyugottan maradhatsz! ❤
Dóri:Köszönöm! ❤
---Peti szemszöge---

Hazza mentem majd senkit nem találtam. Hol van Dóri! Mindent körbe jártam. Be mentem a szobánkba majd a szekrény nyitvan Dóri ruhája eltünt. Rögtön hívtam Milánt.
📞Hívás📞
Peti:Milán! Hol a rákba van Dóri?
Milán:Elmente...
Peti:Hova?
Milán:Mitt érdekell az téged? Úgyis más lányokkal vagy. Tudtam, hogy ez lesss.. nem kellet volna engednem!
Peti:Azt kérdeztem hol van! -kiabáltam a vonal végén.
Milán:Haza ment! Anyáék hoz.
Peti:Kösz! Remélem te nem foglalkozol ezzel! -majd vonalat bontok.
📞Hívás vége 📞
Ültem a kocsiba majd hajtottam. Mi ürött belé? Tettem valamit? 45 perc alatt ott voltam. A csengōt izomból nyontam. Valaki nyissa már ki.
Dóri nyitotta ki az ajtót.
Dóri:Na te minek jöttél?
Peti:Szerinted minek? Mi történt?
Dóri:Ez!-mutatta meg nekem a képet.
Peti:Ez nem igaz! Nem volt ilyen! ❤😭
Dóri:De pont! Azért küldenek ilyet! 😭
Peti:Dóri... ne hagy itt! 😭❤Kérlek! Nem birok nélküled élni! ❤😭
Dóri:Sajnálom Peti... ennek VÉGE! 😭😭-azzal becsapta az ajtót.
Peti:DÓRI! HALLOD DÓRI! NEHAGY ITT! 😭❤-kiabáltam.
Föllösleges volt. Mindent elszürtam. De nem én vagyok a képen! Az biztos tutti az exem kamu profilról. Be ültem a kocsiba majd anyáékhoz vettem az írányt. Vezetés közbe potyogtak a könyeim pedig nem akkartam. De érthetō hissz olyan embert veszítettem ell aki mindenél jobban szeretem. Szemem kisírva de oda értem. Becsengettem majd apa nyitott ajtót.
Apa:Fiam! Veld mi történ?
Peti:Hoszú történet. Csak benézten Anya meg rád. Anya?
Apa:Bent! Gyere be!
Bementem anya a konyhába volt. Vacsit csinált.
Anya:PETI! Gyere ide! ❤-azzal megölet-Mivan veled gyerekem?
Peti:Hosszu sztory! ❤😔
Anya:Ráérünk! ❤Gyere ülj le!
Peti:Szóval... (elmondott mindent) Emmiat veszítettem ell életem értelmét. ❤😔-montam a sírást folytogatva. . -Ja pluszba Milán is haragszik ami érthetō mert csak a huga de na... mi vagyunk a ValMar és nem Valkusz és Marics. Kicsit azért fáj! 😔😖😕

Bocsi hogy ilyen sokáig nem volt rész de az iskoláb felmérōket írtunk így évvége felle. Juni 15.vagyok isisbe utánna ezerrel pörögne majd ! Addig is puszi mindenkinek! ❤🥺

586 szó!




Utálat vagy Szeretett??(Marics Peti ff) Where stories live. Discover now