~~~Peti szemszöge~~~
Milánal elmetünk studiózni meg kitaláltuk a következō zenénket. Az lett a címe, hogy "Úristen".Kellesz még 2 lány.1 nekem másik Milának. Nekem Dóri lessz.De, hogy Milának ki? Azt nemtudjuk. Agyaltunk a klipen és arra jutottunk, hogy nyomulni fogok Dórira majd mikor magcsókolnám felpofoz. Amitol mégjobban beindulok. Apropo majnem ezlesz Milának csak neki nemlesz pofon. Meg nem kell kibirnia, hogy nem csokolja meg azt a lányt. Ja a csók. Még nemmertem megcsókolni Dóri t de itlessz az ideje. Holnap szabadok vagyunk. Elviszem sétálni a Gelért hegyre. Majd ott megcsókolom.
~~~Time skip~~~
Haza értünk még volt idō a koncertig mert oda majd este 21:00 kell oda érni.Meg ittvan 2 utcányira. Allig vártam, hogy a karjaim közzé szoritsam Dórit! Fell mentünk majd bemetünk. Dórit láttam aki szorgoskodik a konyhába.
Peti:Megjöttem szivem! ❤
Dóri:Baba.... gyere ide! ❤
Peti:Baj van..?? ❤
Dóri:Nem... csak hiányzol! ❤
Peti:Jaj kicsim! Mindig ittleszek neked!
Dóri:Tudom! ❤
Peti:Ja! Holap meggyünk randizni! ❤
Dóri:Hova? Mitvegyek fell? Mikor?
Peti:Titok.Valami kényelmeset. 13:00 indulunk.
Dóri:Oké! ❤~~~Time skip~~~
Hamar letudtuk a koncertett. 23:00 let vége kb egy félóra mire haza értünk. Lassan benyitottam és egy alvó Dórit láttam meg a kanapén akki békesen alusza álmait.
Milán:Csá tesó! Jó éjt!
Peti:Csáó! Neked is!
Szépen felvettem az ölembe Dórit és felvitten. Átt kellet öltöztetni. Ajaj most milesz? Ki kell bírnom. Gyorsan levetem a ruháit és ráadtam a pólom és a pizsi gatyáját. Mindig ebbe alszik. Átöltöztem én is és le feküdtem Dóri mellé. Magam hozz húztam minél jobban , hogy érezem a teste melegét, a levegō vételét. Hamar el aludtam.~~~Dóri szemszöge~~~
Reggel Peti mellet keltem az ágyba úgy, hogy a kanapén aludtam ell. Na mindegy. Gondoltam ki megyek reggelit csinálok de egy erōs kar vissza tartott.
Peti:Kérlek nemeny! Gyere vissza!
Dóri:De a reggelivel milesz?
Peti:Majd késōb.Azzal a lendületel vissza huzot maga melé.Még ō aludt én csak a hajával játszotam. Ami ezek szerint jól eset neki. Még vagy egy fél órát aludt de utána már kelltettem. Még reggelizni kell, ruhát választani, Milánal beszélni. Ja, hogy miért? Nem tudom már elégé hiányzik. Ezek a gondolatok után kel tettem Petit.
Dóri:Álom szuszék jó reggel! Picim kérlek kelj fell! ❤❤
Peti:Baba.... hadaludjak!
Dóri:Jó.... akor én mentem!
Azzal kimásztam a karjai közül és lementem a konhyába. Gondolkodtam milegyen a reggeli. Goffri!Ez után márcsak a sutés marat. A tészta már kész volt és sütöttem ōket. Már vagy a 5.sütöttem mikor hideg kezeket éreztem a derekamon. Gyorsan hát ra néztem és az én életemet pillantottam meg.
Peti:Hé baba! Nem szépdolog úgy otthagyni másokat.
Dóri:Tudom de a goffri bol teis akarsz enni. Igaz?
Peti:Jó igen. Kávét csináljak?
Dóri:Azt meg köszönném.
Peti:Neked bármikor! ❤
Azzal Peti megcsinálta a kávét. Én megcsinálta a goffri majd kel tettem Milánt. Azaz felkiabáltam!
Dóri:MILÁN! KÉSZ A GOFFRI! GYERE ENNI!
Milán:Itt vagyok. Holvan?
Dóri:Az asztalon. Ott vanak amivel tudjátok enni!
Peti:Köszi szivem! ❤
Milán:Legjob hugica vagy! ❤
Dóri:Köszi srácok de ennek minden nōnek/lánynak alapnak kellene lenie! ❤
Meg regeliztünk én felmentem a szobába és valami egyszerü szetett vettem fel mert úgyis átkell öltözni:
Ruha:Sminknek csak szájfényt és szempilla spirált raktam fell. A hajam meg mint a képen. Kicsit be hulámositottam. Petin egy egyszerü hood staff os polló és egy fekete farmer.
Peti:Kurva szépvagy! ❤
Dóri:Pedig nem is!
Peti:Ki mondta neked ezt a hülyeséget?
Dóri:Elég sokember.
Peti:Ne foglalkoz velük. Ilyen bomba lányt nemlátam. ❤
Dóri:Köszi picim! ❤Aranyos vagy! ❤
Peti:Gyere mennyünk le Milánhoz! ❤
Dóri:Oksi!
أنت تقرأ
Utálat vagy Szeretett??(Marics Peti ff)
أدب الهواةBEFEJEZETT! :) Sziasztok! Ez a köny Valkusz Dorottyá-rol fog szolni.23 érte lány 2 "néha" kisfiusan fiselledō ember társaságában. Valkusz Milán az a bátya és Marics Peti pedig a kesōbi "pasija".Néhány kedvenc részlet ami kint van. "Peti:Ohhh.. akkor...