~~~Time skip~~~
~~~Dóri szemszöge~~~
3 hét telt el az incidens óta. Balázs börtönbe csücsöl. Remélem egy darabig legaláb 70 évig nem jönn ki. Tegnap elōt jöttünk haza. Milo, Peti kicsi szünetett tartanak, sok volt nekik ez az idōszak. Ja a zenérōl. "Úristen" lett a címe. Szikora Robi is feat-tel velük. Holnap forgatjuk a klippet. Milo szerepéhez valami Zsófi lessz. 23 éves. Velem egyidōs. De vissza a jelenbe.
Reggel az ébresztō kelltete minket.
Peti:Jó reggelt babszem! ❤
Dóri:Neked is tücsök! ❤
Peti:Öltöz fell valami egyszerü ruhába. A szerephez meg majd visszuk.
Dóri:Rendicsek! ❤Fell kelted Milot?
Peti:Persze!
Ruha:Cipō:
A hajamat csak kifésültem. Sminket nem csináltam.Ja apropo hajnal 03:00 keltünk. Most 04:25 lehet.
Most értünk ide a hejszínre. Nagyon hangulataos az egész. Zsófi is kedvesnek, aranyosnak, szépnek tünik. Kicsit barátkoztunk, elmondták a forgató könyvet, majd a smikes, hajas, táncos, kamerás, menedzer is megjött. Szikora részét este forgatjuk.
~~~Kilip forgatása után~~~Kicsit össze ültünk beszélgetni Peti, Milo, Zzófi, Én.
Milán:Kurva nagyot fog menni.
(Ja Peti nincs a sztárban sztárba)
Peti:Az bisztos! Ti pedig csajok szuperek voltatok! ❤😅
Zsófi, Dóri:Köszi! ❤🥺😅
Milán:Ja az nem is kétséges! 🥺❤
Zsófi:Dóri meg Peti ti együt vagytok?
Peti:Igen! 🥺❤
Dóri:Tudtomal! 🥺❤
Zsófi:Gratulácio! ❤
Peti, Dóri:Köszi! 🥺😅~~~Reggel~~~
~~~Peti szemszöge~~~
Dóri még békésen alszik. Gondolom meglepem egy kis ajándékal. Gyorsan el mentem ide a szomszéd tömb ház élé a virág boltba. Vettem neki nagy csokor rózsát. Meg csináltam neki americai palacsintát eperel, nutelával, juhar szirupal.
Rózsa:Leraktam neki a tálalróra majd fellmentem felkelteni.
Peti:Baba!❤ Jó reggel hasadra süt a nap. -megpusziltam.
Dóri:Neked is picike! ❤-megcsókolt. -
Miez a jó illat? ❤😅
Peti:Gyere velem. Csukd be a szemed! ❤
Dóri:Huhh!Oké! ❤Csak ne essek le! ❤
Peti:Bíz bennem! ❤Gyere.
Nagyon lassan levezetem a lépcsōn majd szembe fordítotam a tálalóval. Magamhoz húztam majd a fülibe sugtam.
Peti:Kinyithatod! ❤~~~Dóri szemszöge~~~
Kinyitottam a szemem majd egy rózsa csokor és palacsintata fogadot. Meg látam rögtön elsírtam magam. Szembe fordultam Petivel.
Dóri:Miért kapom ezt? ❤😭
Peti:Szeretelk! A szívembe lévō üreséget te teljesíteted be. Amit soha nemfogok tudni meghálálni.És nesírj! ❤🥺
Meg fogtam a nyakát majd magamhoz húztam és szenvedéjesen megcsókoltam.
Dóri:Szeretlek! ❤🥺
DU LIEST GERADE
Utálat vagy Szeretett??(Marics Peti ff)
FanfictionBEFEJEZETT! :) Sziasztok! Ez a köny Valkusz Dorottyá-rol fog szolni.23 érte lány 2 "néha" kisfiusan fiselledō ember társaságában. Valkusz Milán az a bátya és Marics Peti pedig a kesōbi "pasija".Néhány kedvenc részlet ami kint van. "Peti:Ohhh.. akkor...