|9.rész|

1K 35 0
                                    

              ~~~Peti szemszöge~~~

Szó szerint Dóri elküldöt meleg éghajratra. Milán azóta szóba se ál velem. Nem is csodálom. Miatam ment ell Dóri. Féllek odáig fog elfajulni a dolog, hogy feloszlik a ValMar.
Peti:Milán.... tudunk beszélni?
Milán:Persze...
Peti:Az igazság aki a képen van csaj az az exem. Miután szakitottam vele megmondta megkeseriti az életem és most sikerült is.
Milán:Elhiszem..... Jössz megkeresni Dórit? A vonat 20 perc múlva megy. Addig oda érünk.
Peti:Akkor mire várunk! Mennyünk!
Gyorsan beültünk a kocsiba. Szerintem 10 perc allat ott voltunk. Leparkoltunk majd mentük megkeresni. Anyira szaladtunk szó szerint észre se vettük, hogy mellet megyünk ell. Egy padon ült 2 hatalmas bōröndel és csak sírt.
Peti:Milán! Ott van!
Milán:Hol? Ja megvan!
Gyorsan oda mentunk hozzá.
Milán:Hugi! Istenem!
Dóri:Milán! Mondtam majd hívlak!
Milán:Nem csak egyedül jöttem.
Dóri:Jaj ne! Csak nem....
Peti:Igen! Én is it vagyok! Csak halgas meg.
Dóri:Jó! Mongyad!
Peti:Köszi! Szóval.... (el mondta ugyan azt amit Milának)
Dóri:Nemtudtam higyek most neked...
Peti:Kérlek.... Nemtudok nélküled élni!
Dóri:Ez rendbe van! Szeretlek meg minden... de félek, hogy leközeleb valakinek baja esike.Milának, neked, nekem...
Peti:Amedig te velem vagy nem eshet bajod. Milán meg megtudja védeni magát.
Milán:Igen.Megvédunk Dóri.
Peti:Megbocsátasz?...
Dóri:.... Igen....!
Peti:Akkor vissza költözöl?
Dóri:Vissza!
Peti:Megpróbálhatjuk újra?
Dóri:Meg!

             ~~~Dóri szemszöge~~~

Tudtam ha Milán hisz neki akkor igaz. Gondoltam próbáljuk meg újra! Mi fog történi majd kiderül.

                 ~~~Time skip~~~

Lassan 2 hete vissza költöztem. Peti mindig próbál a kedvembe járni. Virágot, csokit, ajándékot, ruhát vesz. Persze erre semmi szükség nincs. Mindig elenkezek neki. Nem ért meg.
Peti:Baba! Holnap megyünk vacsizni!❤
Dóri:Redicsek pici! ❤


Bocsi, hogy rövid rész lett. Ma elégé kifáradtam a sok írásba. Ja meg tanultam is. Holnap szerintem hozom a következōt. Ma még el kezdtem írni!

                         Puszi! Mindenkinek!❤❤

Utálat vagy Szeretett??(Marics Peti ff) Место, где живут истории. Откройте их для себя