Peti belépet a YouTube-ra majd mikor meg pillantottam, hogy 19M tart majdnem hátra dobtam magam.
Milán:Kész vagy?
Dóri:Öhhh persze!
Meg mondom az ōszintét sokkal jobb mint amit vártam. Amit én kvázi láttam teljesen más. Szerintem a számba elejénél tartotunk de én már a visitottam, énekeltem és még csak fell perc telt ell. És most jött Marics csajozós része. Szerintem Peti füll károsodást kapot mikor visitottam egyet.
Dóri:Dik! Mia... Na jo...Maricsuj... de mos ÚRISTEN! -beszéltem hangosan mikor neki ált táncolni Marics. Majd jött az a rész amikor a kanos Marics be indul. -Jó.. dik mi a...*
Zsófival nagyon sokat beszélgetunk. Milo meg Peti fifázot. Este Zsófi elment taxival. Este 11 lehetett mikor meguntam ōket nézni így elmentem fürödni. Hajmosás, borotválkozás stb.
Most egy másik pizsamát vettem fell.
Pizsi:Megmondom az ōszintét az elején ki akartam baszni Petivel de a Mai nap után. Nos mivel nem tudtam, hogy hol alszok így vissza mentem a napaliba de ott már senki nem volt. Konyha üres megnéztem az erkélyt. Peti kint állt a korlátnak és nézte az eget. Lassan kimentem hozzá majd mellé áltam. A kezemet a kezére raktam.
Dóri:Mizu Picim?
Peti:Semmi! Csak gondolkozok.
Dóri:Még is min?
Peti:Vajon anyáék buszkék rám?
Dóri:Biztos de ha ōk nem én igen!
Peti:Vajon a soros is így akarta? Tényleg kellet 1 év ahoz, hogy újra együtt legyünk? Vagy kellet neked balesetett szenvedni? Amibe majd bele pusztultam! Vagy isten úgy volt vele, hogy késōb vegyelek ell? Vagy, hogy meg érdemellek téged? Nem tudom!
Dóri:Peti.. szeretlek és szerintem te is. És ennek mind meg kellet történi! Így van rendbe!
Peti:Persze, hogy szeretlek! Mindenél jobban! De menj be! Megfogol fázni!
Dóri:Nem megyek! Itt maradok!
Peti:Tesék itt a pulcsim! -vette le magárol és nyújtotta oda nekem. -Ved fell.
Dóri:Azonal! -bele is bujtam,szeeintem 3x nagyob volt mint amit én szoktam hordani. -Jó illata van! Nem fogsz megfázni? -momdtam neki mert csak egy polló volt rajta.
Peti:Dehogy!
Dóri:Peti?
Peti:Igen?!
Dóri:Te, hogy viselted a szakitásunkat? Ha meg kérdezhetem!?
Peti:Uhh...az elején szerintem töbször voltam részeg mint józan. Aztán a koncertek javitották az álapottomat. A nézōk olyan energiát adtak mint még semmi. Persze mindig szomorkodtam...sirtam.Közbe manuval is feateltem ami miat egész nap nálunk csövelt. Meg buliba járkáltam, kocsikáltam pesten, hogy elfelejtselek majd mikor Spacc mondta, hogy te vagy ott a pultos szerintem úgy néztem ki mint egy kisgyerek aki cukorkát kapot. És igen! Most itt vagyok életem szerelmével hajnalba és nézük a csillagokat.-ölellt meg háturol . -Te?
Dóri:Öhhh... sírás, fagyizabálás és romantikus filmek nézése...ja szerintem ezzel tudom le írni az elsō 3 hónapot. Majd jöttek Brunoék akik valamivel jobb kedvre deritettek közbe anya halmozott édeségekell apa meg megakart ölni téged.Majd meg kaptam a munkám ami azzal járt, hogy napközben aludtam este meg dolgoztam...és még Bruno hajtogatta, hogy felejtselek ell Laci meg azt, hogy szereselek. Majd írt T. Danny, hogy Manuval lesz egy zenéjük és, hogy kellene 2 csaj. És rám gondolt Manu miatt. Amit ell válaltam. Így aznap nem sírtam utána. Most meg itt vagyok veled és 1 év után újra megcsókolhatlak! -majd Peti válaszált meg se várva csókoltam meg. Ez inkáb ilyen szenvedélyes csók volt.Amint Perti ézhez tért fell kapot az ölébe és megcsókolt. A nyelve bejutást kért a számba amit meg attam neki. Csók csaták folytak mikor megszakítottam.
-Bocsi...de most ne! -könyeztem be.
-Hé!Nincs semmi baj! Én tiszteletbe tartom! Nincs okod sírni! -puszilt be a halyamba.Mert én már a válán sírtam. -Héj! -emelte fell a fejemet. -Ne pityeregj! -törölte le a köny cseppett az arcomrol. -Gyere menjünk aludni!Szisztok! Megnlmondom az ōszintét már csak 5-6 részt akartam írni de arra jütottam. A 45.résznél lesz vége. Ha pedig lesz 2.évad akkor az is kb 45 részes lesz. Úgy 90 rész lesz ebbe a könyve. Amit persze meg is kell írni. Vasárnap indulok Zánkára ha tudok akkor a vonat utt alatt meg irrok pár rész! Ennyit akkartam puszi! ❤😘
ESTÁS LEYENDO
Utálat vagy Szeretett??(Marics Peti ff)
FanficBEFEJEZETT! :) Sziasztok! Ez a köny Valkusz Dorottyá-rol fog szolni.23 érte lány 2 "néha" kisfiusan fiselledō ember társaságában. Valkusz Milán az a bátya és Marics Peti pedig a kesōbi "pasija".Néhány kedvenc részlet ami kint van. "Peti:Ohhh.. akkor...